Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הוספת כוח לפיגו 206


tymor
שימו לב! השרשור הזה בן 4768 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בן לא עניתה לי לשאלות כי לא שאלתי אותך שאלות ....

 

הטורבינה זה הצד של הפליטה בטורבו חבר ...

 

אין לי מושג על מה אתה מדבר

על זה אני מוכן להסכים ...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

1. עודף נקודות המשמשות כתחליף לסימני פיסוק.

2. אי שימוש בשום סימני פיסוק בהודעה.

3. 'אחים שלי' אם אתם אחים, דברו בבית.

 

אנא כבדו את הפורום ודאגו לכתוב כראוי.

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בן לא עניתה לי לשאלות כי לא שאלתי אותך שאלות ....

 

הטורבינה זה הצד של הפליטה בטורבו חבר ...

 

 

 

לצערי או שאתה לא קורא או שאתה לא מבין, אבל רשמתי את זה.

כנראה שאתה לא מבין אז אני יסביר לך וזאת לא בושה לא לדעת.

 

טורבו בנוי ממדחס וטורבינה שנמצאים על ציר משותף הגזים היוצאים מסעפת הפליטה עוברים לטורבו (בתוך הטורבו הם עוברים דרך המדחס והטורבינה שמסתובבים מהלחץ,לכן טורבו יעיל יותר בטורים גבוהים יותר כאשר הגזים יוצאים בכמות מהירות ולחץ גדול יותר).

לאחר מכן עוברים דרך האינטרקולר וחוזרים בחזרה לסעפת הינקה שדרכה חוזרים לתא הצילנדר דרך שסתום\שסתומי היניקה.

 

מקווה שהסבר מספיק ברור.

 

בן.

 

מקווה שבזה נסגר הנושא (אם אתה לא מחבב את הנושא שנרשם אתה לא מחוייב להגיב עליו).

106 1.6 XSI

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניתן להגיע ל 180 כ"ס ללא מצערות , עובדה שאלה המנועים שפג'ו ראלי GROUP A או N משתמשים בהם עם שיפורים פנימיים כבדים ( שניתן לרכוש ) פורטינג פליטה מושלמת ומיפוי חדש. אבל אין להם מצערות בראלי , דיי מובן למה עם כל האפר ושטויות שעפים באויר יסתם להם כל העסק מהר מאוד ... רובם משתמשים בפילטר מקורי של המנוע עם פאנל של GREEN ( באנגליה ) או K&N וכדומה ...

לא לקח את התרופות שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם המצערות מקבלות אויר מבית המסנן המקורי ,כך שאין סיבה שמשהו ייסתם.

 

ben_david7 ,יש משפט יפה "סייג לחכמה שתיקה".

על סמך הדברים שכתבת ,הידע שלך מאוד רופף ומבולגן. אני מציע לך לבדוק את עצמך עם חבר או מישהו עם ידע קצת יותר מבוסס ,לפני שאתה מייעץ לאנשים באינטרנט ,לפעמים וויקיפדיה זה לא מספיק.

כשמישהו צועק טיפש ואני מסתובב, זה אומר שאני טיפש?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4768 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...