Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5620 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים שלום. שבוע טוב!

עוד תקלה בבובה'לה לעזרתכם.

והפעם: (אני מראש מצתער על השפה הלא מקצועית שלי. מקווה שתעזרו לי לשפר אותה) יש צינור שהולך מקדמת הרכב לאחור, והופך בסופו של דבר לצינור פליטה. אז הצינור הזה מתחבר בדרך למין רכיב שנראה כמו גליל שכמו שהבנתי הוא משתיק רעשים, ומשם כבר יוצא לצינור פליטה.הבעיה שהיום גיליתי שהמקום שבו הצינור מרותך לרכיב הגלילי (אשמך לדעת מה שמו האמיתי ותפקידו!) נשבר.

אדגיש שהצינור לא נראה חלוד או שרוף ויתכן שהריתוך פשוט לא החזיק.

כמה עבודת תיקון כזו יכולה לעלות?!

צריך את זה בדחיפות כי בינתיים לא נוסע.

תודה לכולם.

יעקב.

"כל מעשנו בחיים נובעים רק מאינטרסים"

פרידריך ניטשה

האינטרס שלי הוא להעזר באנשים ולעזור להם.

:lol:

פורסם

הרכיב הגלילי הוא דוד שתפקידו להשתיק,סדק באגזוז הוא דבר נפוץ במכוניות ישנות, את הסדק ניתן לתקן אצל כל בית מלאכה שמתקן אגזוזים ע"י הלחמה של האזור או פעולה אחרת שעליה יחליט בעל מקצוע.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

מיכאל תודה. הספקתי לקרו קצת על הדוד ועל משמעותו.

מה שחשוב לי כרגע הוא התכל'ס- כמה יעלה לתקן.

שתבינות יש מקום שבוא אני רוצא לבצע את העבודה. אני פשוט רוצה לדעת מה חתך המחירים בשביל ההשוואה.

תודה לכולם.

יעקב.

:-D

"כל מעשנו בחיים נובעים רק מאינטרסים"

פרידריך ניטשה

האינטרס שלי הוא להעזר באנשים ולעזור להם.

:lol:

פורסם

לי לא לקחו כסף בכלל, אבל צריך לבדוק אם מדובר בסדק קטן שלא דורש יותר מידי עבודה, ייתכן שהסכום העבודה יהיה סימלי וזהו

בכל מקרה וודא שעובדים בצורה נכונה ומנתקים את קוטב המינוס ממצבר הרכב.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם
הרכיב הגלילי הוא דוד שתפקידו להשתיק,סדק באגזוז הוא דבר נפוץ במכוניות ישנות, את הסדק ניתן לתקן אצל כל בית מלאכה שמתקן אגזוזים ע"י הלחמה של האזור או פעולה אחרת שעליה יחליט בעל מקצוע.

 

חשוב לציין שזה לא בדיוק סדק אלה ניתוק של הצינור מהדוד, ממש אפשר להזיז אותו לצדדים.קשה לי להאמין שתיקון יעשה בחינם,

מה גם שזה נעשה ללא עבודות נוספות.

כמו כן הבנתי מתגובתך שיש בתי מלאכה מיוחדים לתקלות מסוג זה. האם זה אומר שבמסוך למכונאות רכב שבו אני מטפל, לא אוכל

לבצע תיקון?

בכל מקרה אשמח לתגובות של כל מי שיש לו ניסיון עם סוג זה של תקלות ועלות תיקונם.

תודה.

יעקב.

"כל מעשנו בחיים נובעים רק מאינטרסים"

פרידריך ניטשה

האינטרס שלי הוא להעזר באנשים ולעזור להם.

:lol:

פורסם

מתקנים זאת במכונים למע' פליטה (אגזוסט).

יתכן שלא ניתן יהיה לרתך זאת אלא צריך יהיה להחליף את דוד הפליטה ואת זה לא ניתן לראות ולדעת דרך המסך והמקלדת.

בברכה - רפי לין

פורסם

רפי, תודה על תגובתך.

אני מבין שלא ניתן לדעת בוודעות את התקלה מכאן, למרות שהייתי בשמחה מעלה תמונות אם המצלמה לא הייתה נדפקת.

בכל מקרה הייתי רוצה לדעת מה סדר המחירים לריתוך, וחס וחלילה להחלפת דוד. בקשר לדוד ראיתי פה שרשור שמדבר על סכומים שנעים סביב ה-400ש"ח.

אודה על פיסת מידע.

יעקב.

"כל מעשנו בחיים נובעים רק מאינטרסים"

פרידריך ניטשה

האינטרס שלי הוא להעזר באנשים ולעזור להם.

:lol:

פורסם

ערב טוב חברים!

נראה שהנושא סגור ואני מקווה שלהרבה זמן.

הייתי היום אצל מוסקוביץ, שבדיעבד התגלה כבעל מקצוע מכובד כאן בפורום, לפי כמה שרשורים.

הוא מייד קבע שלא צריך לרתך אלה להחליף. אמר שיכול לסדר -100ש"ח, ללא אחריות אבל זה שוב יחזור.

הלכתי איתו- החלפת הדוד. התענוג עלה 450 ש"ח כולל מע"מ ושנה אחריות.

מה אתם אומרים?

תודה.

יעקב.

"כל מעשנו בחיים נובעים רק מאינטרסים"

פרידריך ניטשה

האינטרס שלי הוא להעזר באנשים ולעזור להם.

:lol:

פורסם

אוקי רפי, הקרדיט כולו שלך.

בכל זאת הייתי רוצה להוציא מכם קצת מידע על ניסיונכם עם נושא זה. סוג תקלה,אופן תיקון,מחיר.

תודה.

יעקב.

"כל מעשנו בחיים נובעים רק מאינטרסים"

פרידריך ניטשה

האינטרס שלי הוא להעזר באנשים ולעזור להם.

:lol:

×
×
  • תוכן חדש...