Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5625 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהרבה מקרים אכן הרעשים דומים.

לאחר הסרת רצועת האלטרנטור תוכל לבדוק את האלטרנטור כך:

קח חוט חשמל או חבל באורך של כ 1 מטר ולפף אותו על גלגלת (פולי) האלטרנטור.

את קצה החוט/חבל אחוז בידך ותן משיכה מהירה (כמו בהנעת מנוע גנרטור פק פק) ואז האלטרנטור

יסתובב במהירות גבוהה ותוכל בקלות לשמוע אם הוא רועש או שקט.

אם מדחס המזגן הוא מהסוג שבזמן שהוא לא פועל הגלגלת שלו מסתובבת "על ריק", אז תוכל באותה

השיטה גם לבדוק את רעש המדחס כשהוא לא פועל.

בברכה - רפי לין

פורסם
בהרבה מקרים אכן הרעשים דומים.

לאחר הסרת רצועת האלטרנטור תוכל לבדוק את האלטרנטור כך:

קח חוט חשמל או חבל באורך של כ 1 מטר ולפף אותו על גלגלת (פולי) האלטרנטור.

את קצה החוט/חבל אחוז בידך ותן משיכה מהירה (כמו בהנעת מנוע גנרטור פק פק) ואז האלטרנטור

יסתובב במהירות גבוהה ותוכל בקלות לשמוע אם הוא רועש או שקט.

אם מדחס המזגן הוא מהסוג שבזמן שהוא לא פועל הגלגלת שלו מסתובבת "על ריק", אז תוכל באותה

השיטה גם לבדוק את רעש המדחס כשהוא לא פועל.

בברכה - רפי לין

בוקר טוב

השיטה שרפי מציע לך היא מצוינת, אוסיף כמה מילים להסבר כיצד פועלת המערכת. ברוב המדחסים עד שנות האלפיים

הפולי של המזגן מסתובב כל הזמן על מיסב הקבוע על גוף המדחס, גם כשהמזגן לא פועל. כשמפעילים את המזגן מצמד אלקטרומגנטי מחבר את הפולי אל ציר המדחס ואז הוא נכנס לעבודה.

לכן אפשרי בהחלט שהמיסב במדחס מרעיש כמו כל מיסב אחר שרצועת המנוע מסובבת, כולל מיסבי האלטרנטור.

שבוע טוב

פורסם

ואת שיטת הבדיקה עם חוט/חבל אני גם מלמד הרבה מוסכים וחשמלאי רכב לבצע אותה, כי היא קלה לביצוע

(לאחר הסרת הרצועה) וגורמת לאלטרנטור להסתובב מהר מאוד וכך לשמוע אם הוא רועש או שקט.

בברכה - רפי לין

×
×
  • תוכן חדש...