Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משמעות תוצאות מדידת התנגדות חוטי הצתה - מגאן 99


adz
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5304 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום.

לאחר שהחלפתי סט חוטי הצתה במגאן שלי,בדקתי את ההתנגדות של החוטים הישנים.החוטים הם תוצרת BERU.

באתר BERU מצאתי שההתנגדות למטר של החוטים היא 5.6 קילואום/מטר.

תוצאות הבדיקה:

 

חוט לפלאג 1:

2.3 קילואום

48 ס"מ

4.79 קילואום/מטר

 

חוט לפלאג 2:

1.6 קילואום

35 ס"מ

4.57 קילואום/מטר

 

חוט לפלאג 3:

7.9 קילואום

29 ס"מ

27.24קילואום/מטר

 

חוט לפלאג 4:

1.3 קילואום

29 ס"מ

4.48 קילואום/מטר

 

השאלה:

האם בקשר לפלאג מס' 3 יש צורך לבדוק בעיה בכויל - נזק שגרם החוט הפגום לכויל,

או יציאה דפוקה בכויל שגרמה לנזק לחוט?

או פשוט להתייחס לכך כעל חוט פגום שהוחלף,ללא צורך בהמשך בדיקה וטיפול?

ביצעתי את הבדיקה 3 פעמים ע"מ לוודא אמיתות תוצאות ובכל 3 הבדיקות קיבלתי את אותן התוצאות.

בתודה מראש,

ADZ

"..ואחרי שהשופט הוציא לי אדום נתתי לו את היד כומו ג'אנטלמן,מה נתתי לו מרציאנו?..קרש בראש.."

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...