Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8571 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, זה התחיל ביום שישי שעבר,

יום מסריח: הייתי צריך להבריזה מבצפר, לדפוק משמרת של 8 בבוקר בעבודה - ארוע בקפולסקי. ירד גשם. רבתי עם רב המלצרים וגם עם הביג בוס.

 

בדרך הביתה חבר הזמין אותי לקפוץ לחוות סוסים של המשפחה שלו, ולראות את הסוסה שלו שבהריון (מעניין מי הכניס אותה להריון.. :wink: )

קצת שלוליות.. חניה 2 2 על המדרכה..

 

בדרך הביתה ממש בכיכר של הרחוב שלי אני מריח ניחוח מדהים של שמן 20X50 שרוף..

ואחרי משוב הריח הגיעה גם העשן מתא הכפפות..,עצרתי בצד (פרטים: המנוע לא היה חם, לא היו חסרים מים, ונשמע טוב מתמיד - רגיל.)

 

 

פתחתי את המכסה ואז ענן של עשן יצא ממתחת "מהמנוע".

חיכיתי כמה דקות, שמן לא נשאר הרבה (כנראה בגלל הנזילה ובגלל שאני נוסע בלי צינור נשם :shock:, עוד לא מצאתי מקורי!! ) אז מיליתי, ונסעתי ישר לחניה של הבית.. הגעתי הביתה, והלכתי לישון..

כל הסוף שבוע פחדתי לרדת לאוטו ולפתוח את המכסה מנוע..

יום ראשון, קיבלתי ביצים וירדתי.. לאוטו! ניגבתי את השמן וברחתי משם.

היום ירדתי לאוטו עם בק אפ - דוד שלי..

 

והתחלנו להתבייט על הנזילה (בשביל זה ניגבתי..).

היא נמצאת פחות או יותר מתחת לסטרטר ומעל המדיד שמן..

זה נראה כמו הנקודה שבין הקלאץ' למנוע.. (אני חושב שזה שם..)

גיליתי גם למה היה עשן!!, מסתבר שהשמן מטפטף עד שהוא מגיעה לצינורות הסעפת, וברגע שהם חמים אז הם שורפים את השמן ואז יוצא עשן "מהמנוע"..

 

למה ככה באמצע החיים?.

ועוד יומיים אחרי שהיא עברה טסט?

 

ארופאית?, אני לא קונה את זה.. זה לא באמת ככה, אלא רק סיפורים ואגדות. פשוט שטויות מה שכולם אומרים על מכוניות אירופאיות!!....

 

למישהו מוכרת הסיטואציה?(בעלי סוד לשעבר..) , מישהו יכול אולי במקרה לתת לי כיוון??

 

עכשיו אתם בטח שואלים את עצמכם למה אני לא הולך למוסך??

 

התשובה פשוטה ביותר: אין לי.

 

ויש עוד משהו.. אני מפחד.

 

 

טוב אז לכל מי שהגיעה לשורה הזאת וקרא הכל - תודה.

ולכל מי שקרא ובוחר להגיב ולנסות לעזור לי - תודה רבה!!!

 

מאז יום שישי אני בדיכאון, ועל רגיעון.

פורסם

אני לא מומחה בעניינים כאלה (אירופאיות לא אמינות), אבל אני יודע שהנשם היה מעביר את השמן לפילטר אויר ומשם לתא הבעירה. מממ...

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם

כ"כ צפוי ..

 

יש מין כלל כזה,

שבאלפא סוד, כמעט תמיד כשיש נזילת שמן, זה מגיע לאגזוז ומשם הדרך למיסוך עשן קצרה ביותר !!

 

מצחיק איך כל הדברים הללו נשמעים מוכרים ...

 

דני G.

פורסם

לא רק בסוד...

גם בלנצ'יה, יש לי נזילונת של שמן מהראש. אחרי נסיעה בטורים גבוהים תמיד כמה טיפות (לא יותר!) מגיעות בדיוק לסעפת פליטה.

בפעם הראשונה שזה קרה, עצרתי בצד עם דופק 180 ופחדתי לפתוח מכסה מנוע בגלל העשן הלבן שיצא משם.

אבל כשהבנתי שזה יותר מעצבן ממזיק - אני פשוט נוסע ככה. בהזדמנות אני אעשה חיזוק ראש (למנוע, לא לי.)

×
×
  • תוכן חדש...