Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8076 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול נסעתי עם חבר באוטו שלו מכפ"ס לפ"ת, הגענו לצומת ירקונים ופתאום קיבלנו שוק!! התקהלות של מכוניות סביב פיאט אונו מעוכה כמעט לגמריי, מיצובישי סופר לנסר נכנסה לעמוד ורכב אדום (אולי אימפרזה טורבו) שהטמבון הקדמי שלו נפל והחלק הקדמי שלו נכנס לבפנים.

זה היה מזעזע, כנראה עשו שמה פתיחות או מירוץ והרכב האדום נכנס באונו שנכנסה בסופר לנסר מקדימה.

זה היה כנראה טרי כי לא הגיעה שום ניידת וכולם עצרו את הרכבים שלהם בצד כדי לראות מה קורה שמה.

אני וחבר שלי עצרנו לכמה דקות והיינו ממש בהלם מה שהלך שם.

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם
אתמול נסעתי עם חבר באוטו שלו מכפ"ס לפ"ת, הגענו לצומת ירקונים ופתאום קיבלנו שוק!! התקהלות של מכוניות סביב פיאט אונו מעוכה כמעט לגמריי, מיצובישי סופר לנסר נכנסה לעמוד ורכב אדום (אולי אימפרזה טורבו) שהטמבון הקדמי שלו נפל והחלק הקדמי שלו נכנס לבפנים.

זה היה מזעזע, כנראה עשו שמה פתיחות או מירוץ והרכב האדום נכנס באונו שנכנסה בסופר לנסר מקדימה.

זה היה כנראה טרי כי לא הגיעה שום ניידת וכולם עצרו את הרכבים שלהם בצד כדי לראות מה קורה שמה.

אני וחבר שלי עצרנו לכמה דקות והיינו ממש בהלם מה שהלך שם.

 

 

אני עברתי שם שניה אחרי שזה קרה בנתיב הנגדי, האבק עדיין היה באויר, כנראה אחד מהם נסע באדום וגרם לתאונה הזו.

 

תשנה את הכותרת שלך, "תאונה קטלנית" זו תאונה עם הרוגים, ואנחנו לא יודעים מה עלה בגורל הפצועים (והיו פצועים).

Finger's gonna kill me.

פורסם

שמע אם כל ההתקהלות שהייתה שמה ושאנשים היו בשוק וצעקו לכל רכב שנסע לעצור בצד ולעזור (אני ראיתי את זה ממש מקרוב, הרי עברתי בנתיב הזה).

תבין עצרו שמה שיירה של מכוניות בצד רק כדי לעזור וכל הכביש מלא זכוכיות וחסמו את הנתיב הזה כדי שאנשים יוכלו לעזור.

מכיון שמיהרנו אז לא יצא לנו לעצור בצד ולראות מה בדיוק הלך שמה

זה היה בסביבות 23:00.

זה נראה קטלני לכל דבר

והיית צריך לראות איך האונו מעוכה משתי הצדדים, זה היה מזעזע

אני חושב שההגדרה קטלנית זו הגדרה נכונה למקרה הזה.

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם
שמע אם כל ההתקהלות שהייתה שמה ושאנשים היו בשוק וצעקו לכל רכב שנסע לעצור בצד ולעזור (אני ראיתי את זה ממש מקרוב, הרי עברתי בנתיב הזה).

תבין עצרו שמה שיירה של מכוניות בצד רק כדי לעזור וכל הכביש מלא זכוכיות וחסמו את הנתיב הזה כדי שאנשים יוכלו לעזור.

מכיון שמיהרנו אז לא יצא לנו לעצור בצד ולראות מה בדיוק הלך שמה

זה היה בסביבות 23:00.

זה נראה קטלני לכל דבר

והיית צריך לראות איך האונו מעוכה משתי הצדדים, זה היה מזעזע

אני חושב שההגדרה קטלנית זו הגדרה נכונה למקרה הזה.

 

אני אנסח שוב את מה שכתבתי ואוסיף.

 

תאונה בלי נפגעים - תאונה שיש נזק אך ורק לרכוש.

תאונה קלה - תאונה עם נפגעים קל.

תאונה קשה - תאונה עם נפגעים קשה (סביר להניח שזה התיאור לתאונה הזו).

תאונה קטלנית - תאונה עם הרוגים.

 

זה לא משנה מה אתה חושב, זה משנה מה קרה שם (ואתה לא יכול לדעת אם היו הרוגים או לא!).

 

וד"א

האנשים שאתה אומר שנקראו "לעזור" ועצרו בצד רק הפריעו שם, גם לתנועה וגם לשוטרים שהגיעו שניה אחרי (השוטרים במקרה עברו שם, עדיין לא הספיקו לקרוא לאף אחד..).

Finger's gonna kill me.

פורסם
אשה נהרגה בתאונה בצומת ירקון

 

 

 

אשה בת 80 מתה מפצעיה בבית החולים בילינסון בפתח תקווה, לאחר שנפצעה בתאונת דרכים סמוך לחצות. בתאונה שאירעה בצומת ירקון היו מעורבות שלוש מכוניות פרטיות. צוות של מד"א פינה מספר נפגעים לבית החולים. במהלך הלילה התדרדר מצבה של האישה והיא מתה מפצעיה.

 

פורסם

פשוט כואב הלב , עוד משפחות שנהרסו , הקטל בכבישים ממשיך לצערנו.

עם שיטה כזו של הרשויות ( משרד התחבורה וכו') לא רק שהם לא מונעים תאונות

אלא גורמים לתאונות כמו במקרה של כפר סבא.

 

ועוד פרסומת ששמעתי היום ברדיו באוטו .

הפרסומת מתייחסת לבחורה , הקריין אומר :

 

"קנית נעלים חדשות , הם לוחצות? , זה לא אומר שאת צריכה ללחוץ על הגז.

אז תורידי , תורידי את הרגל מהגז , כי את הדו"ח שתקבלי *****( שכחתי...)

נתפסת נוסעת במהירות מעל המותר - קיבלת 10 נקודות , שיטת הניקוד החדשה

תופסת!"

 

עוד ניסיון עלוב .

פורסם

אתם קולטים ש 13 בני אדם נהרגו בתאונות דרכים בשבוע הזה

13

 

מתוכם 6 בסוף השבוע הזה

ביומיים 6 בני אדם!

 

וזה לא שהם עסקו בפעולה מבצעית חשובה שאמורה לעזור לגורל מדינת ישראל (דוגמת 11 החיילים ז"ל) , הם מתו סתם ככה בכביש , בגלל רשלנות שלהם או של הממשלה.

 

בושה

פשוט בושה לחיות במדינה כזאת...

:!:

וואלק אתתתתה

פורסם
אתמול נסעתי עם חבר באוטו שלו מכפ"ס לפ"ת, הגענו לצומת ירקונים ופתאום קיבלנו שוק!! התקהלות של מכוניות סביב פיאט אונו מעוכה כמעט לגמריי, מיצובישי סופר לנסר נכנסה לעמוד ורכב אדום (אולי אימפרזה טורבו) שהטמבון הקדמי שלו נפל והחלק הקדמי שלו נכנס לבפנים.

זה היה מזעזע, כנראה עשו שמה פתיחות או מירוץ והרכב האדום נכנס באונו שנכנסה בסופר לנסר מקדימה.

זה היה כנראה טרי כי לא הגיעה שום ניידת וכולם עצרו את הרכבים שלהם בצד כדי לראות מה קורה שמה.

אני וחבר שלי עצרנו לכמה דקות והיינו ממש בהלם מה שהלך שם.

 

פיאט אונו...

מיצובישי סופר לנסר...

אימפרזה טורבו...

 

פתיחות?! :shock:

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

×
×
  • תוכן חדש...