Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5672 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה רכשתי צמיגי R888.

 

האחיזה השתפרה בצורה מדהימה ביחס ל 070 של ברידג'סטון.

 

הבעיה - רעש מאוד חזק מהצמיגים במהירויות נמוכות מאוד וגבוהות מאוד, ופחות במהירויות ביניים.

 

ניתן לחיות עם זה, במיוחד בהתחשב בגמול שמקבלים בדמות אחיזה פשוט פנטסטית, גם כשהצמיגים קרים..

 

מה שכן מפריע מאוד - זה ויברציות במהירויות נמוכות.

 

האם מישהו נוסף נתקל בזה?

 

כמובן שחזרתי למתקין ווידאתי (שוב) שהאיזון בוצע כראוי. לא מדובר ברעידות בהגה או רעידות של הרכב כתוצאה מאיזון לקוי, אלא ממש מויברציה/זמזום חזק מאוד שמורגש בעיקר בדוושות (רעש שמזכיר צירייה פגומה, ולא, היא לא פגומה:) ).

 

תודה.

SPL - 143.6DB

"

פורסם

אצל T1R היו לא מעט דיווחים על קוניות של צמיג.

זה בד"כ גרם למשיכה הצידה.

אולי גם ל-R888 יש איזה "דפקט ידוע"?.........

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

מהניסיון שלי,

היו לי R888 במשך כחצי שנה, הרעש כביש שלהם ממש מעצבן מאידך אתה מקבל אחיזת כביש מעולה.

לא היו לי שום ויברציות בשום מהירות.

 

כרגע יש לי את הRE070, לא מרגיש הבדל רציני באחיזה (יכול להיות שעבר יותר מדי זמן כדי שאוכל להשוות)

פורסם

מה שכן מפריע מאוד - זה ויברציות במהירויות נמוכות.

 

האם מישהו נוסף נתקל בזה?

 

כמובן שחזרתי למתקין ווידאתי (שוב) שהאיזון בוצע כראוי. לא מדובר ברעידות בהגה או רעידות של הרכב כתוצאה מאיזון לקוי, אלא ממש מויברציה/זמזום חזק מאוד שמורגש בעיקר בדוושות

 

באיזו מהירות הויברציות? כאשר אתה אומר נמוכות, למה אתה מתכוון?

בדרך כלל כאשר האיזון יהיה גרוע הויברציות יהיו במהירויות בינוניות. אצלי, למשל, הויברציה עם T1R במהירויות גבוהות, למרות שהאיזון הוא טוב.

 

כמו כן יש פה פונקציה של מיכשור איזון שלא מתפקד היטב, קח את זה בחשבון גם, מכונת איזון שלא מכוילת יכולה להראות אפס אפס על הסטנד, אך בנסיעה הצמיג יבעת.

 

 

(רעש שמזכיר צירייה פגומה, ולא, היא לא פגומה:) ).

 

תודה.

 

אתה בטוח? כי יש לך ארבע ציריות. כמובן שזה לא קשור אם הויברציה התחילה עם החלפת הצמיגים ולא קודם לכן.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

את ה R888 למיטב ידיעתי ניתן לרכוש רק בפיט-סטופ, כך שהדיסקרטיות לא רלוונטית...

 

נתנאל, לגבי האחיזה - ההבדל שאני מרגיש מאוד משמעותי.

 

נתתי לי ולצמיגים יומיים שלושה של סנכרון, וקשה לי לראות את עצמי ממשיך ליהנות מהנסיעה ברכב בליווי הרעש הזה.

 

לגבי הויברציות - אני מדבר על שילוב של זמזום קולני במיוחד, שכאשר הוא מתרחש - התדר שלו גורם לויברציות - זה במהירות נמוכה (20-50 קמ"ש). אח"כ זה עובר יחסית, וחוזר שוב בדמות זמזום קולני החל מ 120 קמ"ש.

 

לא התכוונתי לרעידות כתוצאה מאיזון לקוי. הצמיגים מאוזנים כראוי, אין משיכות, אין רעידות בהגה.

SPL - 143.6DB

"

×
×
  • תוכן חדש...