Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5693 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הזמנתי שבוע שעבר את הדגם cz200a של קלריון - ב 700 ש"ח .

בפרטים של המכשיר באתר של פומפה רשום 4X50 וואט - ו 2 יציאות. http://www.pompa.co.il/pl_product~CZ200A~61~172.htm

ואחרי שהזמתי ראיתי באתר של המכשיר שהוא 4X45 .

עכשיו אני לא ממש בטוח שאני יקנה מגבר עכשיו (אלא אם כן ממש לא ישמעו טוב עם ב קומפ' של מורל טמפו ) אולי במשך בזמן.

 

מה שאני שואל האם זה קריטי בלי מגבר להשתמש ברדיו דיסק שהוא 4X45 ולא 50 או יותר .?

המלצות שלכם למכשירים טובים עד 700 ש"ח (אם אפשר אז עדיף באותו אתר ועם 3 יציאות אבל גם 2 יספיקו - ואין להם 4050 של פיוניר אז משהו אחר )?

האם לבטל עסקה ולהזמין משהו אחר למרות שהקלריון נראה לי ממש טוב ?

 

תודה לעונים ושבוע מצויין.

פורסם

אני כנראה יישאר עם הקלריון - אם אני שומע כאלה תשובות.

מקווה שהעוצמה שלו תיהיה חזקה יחסית , מקסימום נוסיף מגבר .

 

תודה רבה על התשובות !! אחלה פורום.

×
×
  • תוכן חדש...