Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5696 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין בהמלצה לרכיבים איכותיים שיעבדו לאורך זמן,

אין לי כל הבנה במערכות אודיו לרכב מלבד השימוש בפועל.

 

ברכב הקודם (יונדאי אקסנט 1995) הותקן מגבר + רמקולים 6x9 ואחרים שנרכשו במסגרת אחד מאתרי המכרזים כסט במחיר קבוצתי והותקנו ע"י השכן מטוב ליבו - אציין שהייתי מרוצה והכל עבד מעולה לאחר שהוספתי בעצמי מסנן לסינון רעשי מנוע עד לתאונה.

הרמקולים הגדולים - 6x9 הותקנו בפאנל האחורי (כלומר מאחורי המושבים האחוריים) על ידי חיתוף של המתכת בהתאמה לגודל הרמקולים.

לא ציינתי יצרנים או דגמים מאחר ומדובר במוצרים זולים ביותר ... אתה בוודאי מבינים יותר טוב ממני.

 

 

 

בכל אופן, כרגע אני מעוניין להחליף את מערכת האודיו בסובארו אימפרזה 2006 שברשותי,

הרכב בנרכש מליסינג ולכן הרכיבים הינם עוד יותר זולים מהזולים ביותר

לדוגמה: הרדיו דיסק לא קורא MP3 אפילו (עדיין מוכרים דברים כאלה?)

אני לא אודיופיל, אבל אני מקבל צמרמורת בכל פעם שאני שומע מוזיקה מהרמקולים הזוועתיים שמותקנים ברכב, אני אישית ממש שומע את האיכות הירודה של הרמקולים.

 

כן אפשר לעבור את רף האלף ש"ח (לא להגזים עם 9999 ש"ח ... )

כלומר - מעוניין ברכיבים איכותיים שאהנה מהם, אבל גם בקתציב מצומצם

 

רצוי שברדיו דיסק תהיה יציאה למגבר שאולי אוסיף מתישהו בעתיד,

בהזדמנות זו אשמח לקבל הסבר מה ההבדל בין המגברים (או היציאות למגברים) בהקשר של 1,2,4 יציאות וכו' ...

 

יש לי דיבורית BT

 

המחשבה עד כה הייתה לקנות דרך אוטו דיפו עקב הזמניות והפשטות במיקום החנות, מוצרים במלאי והתקנה במקום.

 

לפי ההמלצות בפורום ראיתי מספר מתקינים שהתרשמתי מאוד מאיכות עבודתם לפי התמונות,

אך למיטב הבנתי כולם עובדים במרכז ובצפון ... ואני מאשדוד.

 

 

נ.ב

 

אציין גם שסאב וופר לא מעניין אותי כרגע ואני מתאר לעצמי שלא אתקין אותו בכלל (לעולם)

בברכה,

מישה

פורסם
תציין תקציב לקומפוננט ולר"ד. מה עם חיוט והתקנה?

 

כמו שכתבתי,

1000 ש"ח + ...

לרדיו דיסק ולרמקולים ...

 

לא כולל התקנה וחיווט (אי מבין שחיווט זה לא יותר מדי )

 

 

האם כדאי לבדוק "מערכת מולטימדיה" = מסך 7" שיאפשר לי גם לחבר למסך מצלמת רוורס ב1200 ש"ח?

כמובן שמדובר במשהו פשוט בגלל המחיר, תוצרת MXI (אוטו דיפו)

בברכה,

מישה

פורסם

1000 ש"ח לא יביא אותך רחוק, במיוחד אם זה כולל את ההתקנה

 

אפילו ביד שניה לא תמצא משהו טוב כ"כ...

 

אתה צריך תקציב של נאמר 1000 ש"ח ל HU, ונאמר עוד 500-800 ש"ח לקומפוננט.

 

תעלה את התקציב לאזור ה 2000 כדי לקנות משהו נחמד

MLK165 + HL70 @ Steg K4/02 + Celestra FA2150X | ML3000 @ LRX1.1K | Alpine 9887R | Audison Bit1

פורסם
1000 ש"ח לא יביא אותך רחוק, במיוחד אם זה כולל את ההתקנה

 

אפילו ביד שניה לא תמצא משהו טוב כ"כ...

 

אתה צריך תקציב של נאמר 1000 ש"ח ל HU, ונאמר עוד 500-800 ש"ח לקומפוננט.

 

תעלה את התקציב לאזור ה 2000 כדי לקנות משהו נחמד

 

אשמח לקבל המלצה ספיציפית ...

 

אפילו ב2000 ש"ח. ...

 

רק לא להגזים יותר מדי מעבר

בברכה,

מישה

פורסם

אני לא מבין למה הוא צריך ר"ד ב1000 שח.

את ה4050 אני לא יודע מאיפה הוא יכול להשיג בזמן הזה.

חוץ מהטמפו יש עוד כמה סטים, אל תשכחו.

אם אתה פתוח ליד שניה ההמלצות לרוב ישתנו.

ר"ד לדעתי תקנה חדש עם אחריות. רמקולים תחפש כמה שיותר נציל בדיוק נפתח שרשור למה זה תורם.

בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...