Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לוטוס סופר 7 החיפאית עושה עליה למרכז וזוכה לבעלים חדשים


און יעקבסון
שימו לב! השרשור הזה בן 3763 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הי דורון.

חשבתי על הנושא כאשר הרכבנו את המפלג. בכל מקרה, קובי קיבל מפלג עם הצתה אלקטרונית של פיאסטה. לא יודע עדיין אם זה מתאים או לא, או אם זה בכלל יהיה טוב יותר (אני יודע שדיברת איתו על זה), אבל גם במקרה הזה ההצעה שלך כנראה הכרחית. מהיכן ניתן להשיג מכסה מפלג כזה?

 

 

 

 

 

לגבי הצבע, קובי צריך לענות על זה. אני חושב שהוא מתכנן שילוב של אדום ושחור, אבל אל תתפוס אותי במילה.

 

 

 

 

לעת עתה - החישוקים הללו הם אלו שישארו. הם מתאים לסגנון הישן של האוטו והם לטעמו של קובי.

 

צפי סיום? קצת בעיה... השאיפה היא שעד סוף חודש זה נגיע למצב של "Rolling Shassis". כלומר, שלדה מושלמת ומורכבת, עם מתלים, בלמים, מערכת היגוי, יחידת כוח וגלגלים. בדומה לתמונת הטנדר שלי המצורפת. קשה לי לראות אותנו מספיקים יותר מזה, בהתחשב בחודש מרובה החגים הזה. הסיבה לדד-ליין היא שאחרי מועד זה קובי לא יהיה זמין לאיזו תקופה והסבירות גבוהה שהפרוייקט יכנס להקפאה.

 

מצד שני, כשזה יקרה, טינה תחזור למרכז הבמה, אז בעצם ההקפאה לא כזו נוראית - לא כך?

 

 

און אני צריך לבדוק אצלי למפלג בוש אולי יש לי. נראה לי שבגל-אור בתל אביב תמצאו.

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 924
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אולי זה יתאים ?

http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-SIERRA-DISTRIBUTOR-CAP-2-0-87-90-OE-QUALITY-/290609153377?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item43a9a7c561#ht_2373wt_1340

 

אגב, מאיפה הושגו גומיות האבק של משאבות הבלם ?? מאוד קשה להשיג אותם.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי זה יתאים ?

http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-SIERRA-DISTRIBUTOR-CAP-2-0-87-90-OE-QUALITY-/290609153377?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item43a9a7c561#ht_2373wt_1340

 

אגב, מאיפה הושגו גומיות האבק של משאבות הבלם ?? מאוד קשה להשיג אותם.

 

 

לא נראה ככה, במודעה מצוין שזה במיוחד עבור פורד סיירה, אבל שווה בדיקה - תודה!

גומיות האבק הן המקוריות שהיו על הסרן. הן במצב סביר פלוס-מינוס. ממשיכים לחפש באי.ביי, אם נמצא מקור - נדווח.

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי שהחלקים התייבשו מהצבע, הגיע הזמן להרכיב את תותבי המתלים. בעיקרון, ישנם במכונית שני סוגי תותבים: האחד בנוי משני שרוולי מתכת אשר ביניהם מעט גומי לבידוד והשני - המקורי - הוא שני חצאי גומי המוכנסים בזרוע המתלה ואשר בתוכם מותקן שרוול מתכת. הסוג הראשון - סופר חזק ועם אפס גמישות. מצמצם עד למינימום עיוותים ומשפר תגובות היגוי - על חשבון רעידות. השני... השני... רך מדי. אז קובי הביא במקום חצאי גומי, חצאי פוליאריטנים, שהם גם חזקים יותר ופחות גמישים וגם אורך החיים שלהם ארוך בהרבה.

 

אז מכאן ממשיכים בתמונות:

1. סט הבוקסות והתותבים המושלם עבור המכונית: מצד שמאל - הגומיות; במרכז - התותחים; מימין - הפוליאריטן.

2. זרוע המשולשת האחורית, עם שני סוגי תותבי המתלים בסמוך לה.

3. וככה זה נראה כאשר תותב הפוליאריטן מורכב.

4. והנה זה לצד זה: התותב המקורי והרקוב מגומי, מחליפו מגומי הזהה לו ותותב מפוליאריטן.

5. טוב, ברור מה בחרנו, כן?

6. ואלו הן הזרועות המחברות בין מוט המייצב לזרוע המתלה והתותב הגומי הישן. ולמה רק הישן כאן בתמונה? כי חדש לא הגיע ומסתבר שלא היה. ואל תשברו את הראש מדוע יש כאן ארבע זרועות ולא שתיים. השתיים האחרות שייכות ללוטוס אירופה של עודד והן זהות (כמו גם מוט המייצב ורוב מערכת המתלים הקדמית) בין המכוניות (וזו, במאמר מוסגר, כמעט אותה מערכת מתלים שיש לי גם בטנדר, כבר אמרתי? כבוד, לא? :-)). אז גם עודד נמצא בשלב ההרכבה של מערכת המתלים בלוטוס אירופה שלו (ולמה אין עידכונים? כי הוא לא מעביר תמונות...) ומסתבר שגם הוא הזמין תותבים חדשים ולא היו במלאי. בצר לנו, פנינו לרב הפורום - חן פרחי - לבקשת עזרה והוא, כתמיד, מצא פיתרון. אז תמונות ועידכונים על כך - בהמשך.

25092011323.jpg

25092011319.jpg

25092011320.jpg

25092011321.jpg

25092011322.jpg

25092011324.jpg

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם יכול להיות שגומיות האבק שלקחת ממני מתאימות ??

ראה קישור.

http://www.ebay.co.uk/itm/Lotus-Europa-Rear-Brake-Cylinder-Dust-Covers-New-/160659884448?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item25681349a0#ht_500wt_1359

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם יכול להיות שגומיות האבק שלקחת ממני מתאימות ??

ראה קישור.

http://www.ebay.co.uk/itm/Lotus-Europa-Rear-Brake-Cylinder-Dust-Covers-New-/160659884448?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item25681349a0#ht_500wt_1359

 

חשבתי על זה, אבל הגומיות בלוטוס יותר גדולות ורחבות.

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עבור רוב תותבי המתלים לא צריך שום ציוד הרכבה מיוחד. אלא שעבור התותבים מהמתכת - כאן נדרש שימוש במכשיר הלחיצה ההידראולי הידוע בכינוי "פרס".

 

1. מכשיר הפרס. מכשיר די מסוכן בשימוש לא נכון...

2. זרוע המתלה עם התותב...

3. שאמור להיכנס לכאן, אבל בלחץ.

4. לשם כך צריך למצוא מתכת בגודל המתאים שתגשר בין הפרס ולבין התותב.

5. וככה זה נראה.

6. חלקי המתלה מוכנים להרכבה.

 

איתם סיימנו - עכשיו אפשר לעבור לחלקי המתלה הקדמי.

25092011336.jpg

25092011331.jpg

25092011332.jpg

25092011337.jpg

25092011339.jpg

25092011338.jpg

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי זה יתאים ?

http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-SIERRA-DISTRIBUTOR-CAP-2-0-87-90-OE-QUALITY-/290609153377?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item43a9a7c561#ht_2373wt_1340

 

אגב, מאיפה הושגו גומיות האבק של משאבות הבלם ?? מאוד קשה להשיג אותם.

יש לי שפע של מקורות. צור קשר בפרטי.

קובי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום חברים,

 

במסגרת שיפוץ הבלמים האחוריים נתקלנו במנגנון רגולאז' שבור. אשמח לדעת אם למישהו יש מידע על חלק כזה. במקור הורכב גם על קורטינה MK2.

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לעבוד על המתלה הקדמי בלוטוס כמעט ומרגיש כמו לחזור הבייתה. אחרי הכל, גם בטנדר שלי וגם בלוטוס, מערכת המתלים מבוססת על זו של טריומף. אז לפני שנגיע לזרועות המתלה עצמן, צריך לטפל בבית המיסבים, הנושא בהיקפו את דיסק הבלימה. משום מה, בין כל החלקים האחרים, נשמט הצורך בהזמנת קיט מיסבים שכזה שחסרונו הורגש לפתע כאשר התחלנו את העבודה. אלא שלפתע נזכרתי שבשעתו הזמנתי קיט מייסבים שכזה לאוטו שלי, שהגיע לא מתאים, כי יש שתי גרסאות ושלי זו המאוחרת יותר ולכן המייסבים לא התאימו. אותו קיט נשאר אצלי וכאשר שלפתי אותו מהאיכסון, גילינו שהוא דווקא מתאים בדיוק למה שצריך בלוטוס.

נהדר, אפשר להתחיל!

1. ה"האב" הקדמי, הנושא בקרבו את המייסבים ומסביבו את הגוז'ונים של הגלגל ומהצד השני...

2. את דיסק הבלימה.

3. שלב ראשון, מורידים את הדיסק הישן ואת חלקו האחד של המייסב הישן.

4. שלב שני, שוטפים ומנקים את המכלול היטב ומוציאים את הגוז'ונים הישנים והקצרים ומחליפים אותם בארוכים. מתחילים באחד...

5. עוברים לשני...

6. ומסיימים עם ארבעה חדשים וארוכים.

7. ואלו הם שני דיסקי הבלימה: חדש ליד ישן. האמת היא שהישנים במצב מצוין והם יאופסנו בבויידם, לכל צרה שלא תבוא.

03102011370.jpg

03102011371.jpg

03102011369.jpg

03102011372.jpg

03102011373.jpg

03102011374.jpg

03102011375.jpg

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו אפשר לשלוף את המייסבים החדשים ולהתחיל להרכיב אותם במקומם:

 

1. המיסב וביתו - הקטן.

2. המיסב וביתו - הגדול.

3. השלב הבא - להכניס את בית המיסב להאב.

4. המיסב הקטן בא לכאן.

5. הוא מוכנס למקומו (בשיטה פרימיטית-משהו, אבל עובדת) על ידי פטיש ושימוש במיסב הישן כמתווך.

6. אז בסיום, ככה זה נראה אחרי הכנסת המיסב.

7. וככה אחרי הרכבת בלם הדיסק החדש.

 

את אותן פעולות עושים גם בחלק השני, ו... אפשר לעבור הלאה. האמת היא שתכננו להרכיב את האב עם המייסבים החדשים בחזרה למקומם, אבל אז גילינו שגומיות האבק הישנות בלויות, אז חדשות הוזמנו ונשלחו ארצה.

 

בינתיים עברנו להתעסק בדברים אחרים. עידכונים בהמשך!

 

חג שמח!

03102011376.jpg

03102011380.jpg

03102011379.jpg

03102011378.jpg

03102011377.jpg

03102011381.jpg

03102011382.jpg

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סוף-סוף הגיעה תורה של השלדה! השלדה בלוטוס 7 S4 ידועה בכמה נקודות תורפה. אחת מהן - חלודה. מסתבר שבנקודות מסוימות, בהן יש מפגש בין המרכב לשלדת המתכת, עשויים להיכלא מים שעושים שמות בשלדה. בעיות אלו מוכרות בעיקר במדינות רטובות ולחות, כמו אנגליה, ולשמחתנו אנחנו בישראל ומצב החלודה על השלדה היה זניח לגמרי וכל שנדרשו הם כמה תיקונים קלים. אז אחרי חודשיים של איכסון, הגיע הזמן לשלוף את השלדה מהאיכסון, לנקות את האבק, לעבור על כל התבריגים וההברגות בשלדה ולהתחיל להכין אותה להרכבה מחדש.

 

אז הנה כמה תמונות:

 

1. השלדה הערומה במלוא הדרה.

2. סבך הצינורות הזה יהווה בסופו של דבר מקלט לחיבורי הסרן האחורי.

3. וזהו החלק הקדמי החסון, שבאמצע יאכלס את המנוע ובצדדים את המתלים. שני המשולשים מלפנים, הם עבור מסרק ההגה.

4. עכשיו אפשר לנקות ולעבור על ההברגות באמצעות מחרוקת.

5. וגם באמצעות מברזים.

04102011383.jpg

04102011384.jpg

04102011385.jpg

04102011386.jpg

04102011387.jpg

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז מה עכשיו, צובעים ומרכיבים? אז זהו, שהחלטנו שאם הבעיות מוכרות, אז נמצא להן פיתרון והפיתרון היה שפורפת וחצי של חומר אטימה לרכב, שאינו פוגע במתכת. חומר זה נמרח ואטם כל נקודת חיבור בשלדה, כל רווח, וכל מקום בו היו יכולים להתנחל נוזלים לא רצויים בעתיד, ולעשות נזקים.



הבעיה שחומר האיטום הזה בצבע בהיר והשלדה - היא שחורה. אז מה עושים? צובעים! זה כל היופי. המדובר בחומר עליו ניתן לצבוע ומאחר ששכבת הצבע המקורית של השלדה הייתה ברובה טובה, הוחלט - על דעת מומחים - רק לצבוע אותה מחדש ולא להעבירה ניקוי חול וצביעה כוללת חדשה.

 

אז לפני שמתחילים להרכיב חלקים בחזרה על השלדה, הנה כמה תמונות של של השלדה - שפשוט נראית חדשה, חדשה לגמרי!

 

בתמונה הרביעית ניתן לראות את חומר האטימה המרוח בין צינורות השלדה לפח החיצוני - כמובן מתחת לשכבת הצבע היפה.

07102011391.jpg

07102011392.jpg

07102011393.jpg

07102011394.jpg

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתמונה השלישית יש נזילות צבע

זה מקום נסתר?

 

אכן. רוב-רובה של השלדה נסתר מהעין ולכן לא הייתה לגימור שום משמעות. למעשה, החלקים היחידים החשופים הם חלק מדיפון הפח מבחוץ. וכמובן שאם פותחים מכסה מנוע, ניתן לראות את חלקה הקדמי. נזילות הצבע מופיעות בצד המכוסה של תא הנוסעים. הסיבה האמיתית לצביעת השלדה הייתה בכדי לספק לה עוד שכבת הגנה מפגעי הזמן.

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3763 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...