Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4703 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם הסכום הנ"ל נמצא בתחום ההגיוני של ביטוח לרכב ?

 

דרך סוכן ביטוח -

2000 שקל חובה, 4500 מקיף ועוד 400 שקל לשירותי גרר (מסטר או משהו כזה אם אני לא טועה).

 

לרכב גולף 2001, ללא תביעת תאונות, עם נהג חדש. (21+)

סה"כ כ- 7000 שקל.

פורסם

הצעות המחיר שאני קיבלתי על ג'טה שנת 2010 בדגם המפואר ביותר שיש בארץ, היתה באיזור ה-3500 ש"ח למקיף, וקצת פחות מ-2000 לחובה.

אז הייתי אומר שההצעה שקיבלת עבור גולף 9 שנים אחורה היא קצת מוגזמת, לדעתי.

 

עריכה: אוי אוי סליחה, לא שמתי לב שציינת שאתה נהג חדש.

באסה לך... :)

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

החובה נשמע זול מדיי.

 

בכל אופן תבדוק גובה ההשתתפות העצמית.

במקרה תאונה העלות שלך תיהיה :

1) עלות הביטוח

2) השתתפות עצמית

3) אובדן העדר תביעות

 

מה שווי הרכב ?

יכול להיות שכבר לא כדאי לעשות ביטוח מקיף ?

פורסם

נשמע די סביר, אני לפני שנה הייתי מבוטח דרך חברה שעבדתי בה. הרכב היה גולף 1.6 כל נהג מעל 24 חובה 1800 מקיף היה 3.5K. המחיר נשמע לי לנהג צעיר די סביר אבל אישית בספק אם הייתי עושה מקיף (תלוי במחירון של הרכב).

×
×
  • תוכן חדש...