Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5793 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, יש פה פורום מדהים עם המון אנשים מביני עניין.

 

ברצוני להרכיב מערכת חדשה ברכב (אימפרזה 2006), התקציב הוא זעום (2500 ש"ח), ברשותי רדיו דיסק (קצת עייף) של חברת LG שקניתי לפני 5 שנים אבל המנוע שמוציא ומכניס את הדיסק כבר הזדקן...

 

אז שאלה ראשונה היא האם כדאי לתקן את הHU של LG, או לחילופין לקנות חדש?

זה מבחינת רדיו דיסק.

 

 

 

מבחינת רמקולים יש לי מהרכב הקודם PIONEER 460W, אך אמרו לי שאי אפשר להכניס את הרמקולים הללו במגש האחורי מפני שהם בגודל 6X9.

 

 

 

המטרה שלי זה להרכיב מערכת כולל סאב (יש ברשותי תיבה של 42 ליטרים מעץ מלא אני חושב) ומגבר וקומפוננט קדמי ואף אחורי.

 

ניסיתי למצוא את הרכיבים למערכת דרך האינטרנט וזה מה שמצאתי (כרגע ללא רדיו דיסק)

 

קומפוננט קדמי- קומפוננט ‏6.5 ‏אינטש PULSE 6 Morel .

קומפוננט אחורי (דלתות) -קומפוננט 5.25 אינטש PULSE5.25 Morel.

 

מגבר- מגבר לרכב Platinum Audio USC9980 (היה לי את אותו הדגם בעבר והייתי ממש מרוצה ממנו).

סאב- אני פתוח להצעות, ואני עוד לא סגור על איזה סאב לקנות.

 

 

מה דעתכם על הסט הזה, מה הייתם מוסיפים ומה הייתם משנים.

 

 

בתודה מראש

גלעד

פורסם

לדעתי וותר על הקופוננט האחורי ותשקיע בקופוננט יותר טוב מקדימה.

משהו כמו:

Morel Dotech Ovation 6

 

JVC KW-AVX836

Hertz HSK-165XL @ Celestra FA475x

DC Audio Level 5 m2 12 inch @ DC Audio 3.5K

×
×
  • תוכן חדש...