Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5815 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ושבת שלום,

אז ככה היום ראיתי יונאדי אקסנט 3 דל' אוט' 1.3

יד 4, 13900 ש'ח

בדקנו את הרכב היו 2 בעיות ההגה.. שקשה עד ממש להזיז [הגה כח]

ונזילה של שמן.

הבחור דורש 7800 שזה לא הרבה יחסית לרכבים האחרים

ואמר שהוא מוכן לעשות ב 7500 אני אמרתי לו 7000

והוא אמר עוד מישהו רוצה לראות את אוטו אם הוא לא יקח אני ימכור לך

הוא מתקשר עכשיו ואומר לי הבחור שהלכתי אליו הביא מכונאי ובאמת יש בעיה של נזילה

אני לא רוצה למכור לך משהו לא טוב אז אני יתקן ואז ימכור לך.

הוא יצא ממש בסדר והוא נראה אמין כי הוא יכל למכור לי בלי לתקן והוא לא רצה

מה אתם חושבים לפי הנתונים כדי לקנות ?

פורסם

על פניו, נשמע בחור הוגן (וכן, יש כאלו!).

במידה ותחליט להפגש עם המוכר שנית, דרוש לראות קבלה על הטיפול וקח את הרכב למוסך מטעמך, שיעריך, בין היתר, האם הטיפול בוצע על הצד הטוב ביותר.

 

בהצלחה.

פורסם
שלום ושבת שלום,

אז ככה היום ראיתי יונאדי אקסנט 3 דל' אוט' 1.3

יד 4, 13900 ש'ח

בדקנו את הרכב היו 2 בעיות ההגה.. שקשה עד ממש להזיז [הגה כח]

ונזילה של שמן.

הבחור דורש 7800 שזה לא הרבה יחסית לרכבים האחרים

ואמר שהוא מוכן לעשות ב 7500 אני אמרתי לו 7000

והוא אמר עוד מישהו רוצה לראות את אוטו אם הוא לא יקח אני ימכור לך

הוא מתקשר עכשיו ואומר לי הבחור שהלכתי אליו הביא מכונאי ובאמת יש בעיה של נזילה

אני לא רוצה למכור לך משהו לא טוב אז אני יתקן ואז ימכור לך.

הוא יצא ממש בסדר והוא נראה אמין כי הוא יכל למכור לי בלי לתקן והוא לא רצה

מה אתם חושבים לפי הנתונים כדי לקנות ?

מי זה "בדקנו את הרכב" ? הרכב היה במכון בדיקה ? למרות שהרכב בן כמה שנים, מצאתם מבחינה מקצועית רק 2 ליקויים ?

מה הסיבה שהבחור שהגיע לא רכש את הרכב מהמוכר ? הרי הוא מוכר "מציאה" בחצי מחיר :roll:

על איזו נזילה מדובר ( חסרים פרטים בהודעה שלך ) - נזילת שמן הגה כוח ?

אני לא אומר שאין אנשים הגונים , אני רק מציע לבדוק טוב טוב את הנושא.

דרך אגב, האם הבחור רשום כבעל הרכב ברישיון לפי תעודת זהות ? כמה זמן הרכב ברשותו ?

פורסם
מי זה "בדקנו את הרכב" ? הרכב היה במכון בדיקה ? למרות שהרכב בן כמה שנים, מצאתם מבחינה מקצועית רק 2 ליקויים ?

מה הסיבה שהבחור שהגיע לא רכש את הרכב מהמוכר ? הרי הוא מוכר "מציאה" בחצי מחיר :roll:

על איזו נזילה מדובר ( חסרים פרטים בהודעה שלך ) - נזילת שמן הגה כוח ?

אני לא אומר שאין אנשים הגונים , אני רק מציע לבדוק טוב טוב את הנושא.

דרך אגב, האם הבחור רשום כבעל הרכב ברישיון לפי תעודת זהות ? כמה זמן הרכב ברשותו ?

הבעיה היא אני ישקיע 500 שקל בבדיקה על אוטו ששוה 7 אלף. שאמרתי בדקנו זה אבא שלי ואני לאבא שלי יש מושג

בדברים אלוו כמו שהוא ראה שיש נזילה הרכב בבעלותו שנתיים

ושאלתי אותו למה האנשים לא קנו הוא אמר כי יש שבר בשבורד יש לו מן סדקים על הדשבורד ושבר קטן אבל זה לא הבעיה שלי.

עכשיו עוד שאלה ליונאדי בשנה הזאת כל כך קשה להזיז את ההגה ?

×
×
  • תוכן חדש...