Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5826 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלומות,

 

לפני כמה ימים יצא לי להשתתף בדיון די מעניין עם כמה קולגות מקומיים, והייתי שמח לשמוע את דעתם של חברי הפורום בעניין.

השיחה נערכה באווירה "אזרחית" (בירות במלון אחרי יום עבודה) וכללה אנשים בגילאים 25-35, רובם נשואים או ביחסים ארוכי טווח.

 

תארו לעצמכם את המצב הבא: אתם עובדים בחברה גדולה, בבניין עם עוד אלף-ומשהו איש. העבודה שלכם היא לא משרדית, אתם

מסתובבים בין המחלקות, לכן יש סיכוי טוב שאת כל האנשים האלה תראו לפחות אחת לשבועיים-שלושה. עם חלק גדול מהם יש סיכוי

שתצטרכו לעבוד בעתיד על פרוייקט וכד'.

 

יום אחד אתם פוגשים בקפיטריה בחורה חמודה שמושכת את תשומת לבכם. אחרי כמה דקות של סמול-טוק, החלטתם שיש על מה

לדבר, ואתם רוצים להזמין אותה לקפה/ארוחת ערב/כל פעילות אחרת מחוץ לשעות העבודה. כיצד תעשו זאת?

 

הבחור הבלגי אמר: "אני אחייך ואשאל בצורה נון-שלנטית: היי, מה דעתך שניפגש בערב ונמשיך את השיחה הזאת?"

 

הבחור הבריטי אמר: "אני אשאל מה שמה, ואז אבדוק אם יש לנו חברים משותפים. במידה וכן, אבדוק איתם אם היא

פנויה, ואז ארים לה טלפון ואזמין אותה לצאתי איתי".

 

הבחור הספרדי אמר: "אני אגיד לה שאני יוצא בערב עם כמה חברים למועדון, ואשאל אם היא רוצה להצטרף".

 

אני לא אמרתי כלום, כי אין לי הרבה נסיון בתחום ולכן אין גם שיטת פעולה מועדפת במקרים כאלה.

 

ההבדל בגישה בין האנשים השונים הוא די משעשע. הבריטי מניח מראש שהבחורה אולי תפוסה, לכן לא רוצה לגרום לאי-נוחות.

הבלגי מניח שאם לא בא לה, היא כבר תמציא איזה תירוץ ותסרב. הספרדי דוחה את ההחלטה ומעביר אותה למגרש הביתי שלו,

עם אנשים נוספים מסביב, שם יוכל לחפור יותר לעומק ולראות אם יש לאן להתקדם.

 

בהתחשב בכך שזה לא סתם עוד בחורה שפגשתם בבר, יש סיכוי טוב שתיפגשו שוב בהמשך ואולי אף תעבדו ביחד, איך אתם

הייתם פועלים במצב כזה?

 

במילים אחרות, מה אתם הייתם עושים? :rolleyes:

 

haim_a.jpg

פורסם

אני קצת מתלבט בין הבלגי לספרדי.

מצד אחד, הרבה יותר מעניין ואטרקטיבי לצאת למועדון, בעיקר עם איזה ספרדי למוד סלסה, מצד שני כקולגה רצוי להמנע מאי-נעימויות, והשיטה הבלגית מאפשרת לה לסגת בצורה לא פוגעת במידה ותרצה, לעומת זאת אם היא אכן מעוניינת, כל שיחה בארבע עיניים יכולה מהר מאוד להפוך לסלסה.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

הבריטי מתחכם מדי - היא יכולה הרי להגיד לבלגי "לא" ולפתור את שאלת הפנויה. מה עוד, שלדעתי לחפור לחברים משותפים, יוציא אותך הרבה פחות בסדר כשתיתקל בה בעתיד לאחר שסירבה, מאשר שסתם תשאל וזה יהיה בינכם.

משכנתא זה קל

פורסם
כיסוי נחמד להתלבטות שלך .

 

פשוט לשאול וזהו , כמו הבלגי :wink:

 

היה ברור שהתשובה הזאת תגיע... :-D

 

אל דאגה, עם כמות הנסיעות שלי אין לי זמן להתחיל עם בחורות בעבודה, ואת המעט שיש אני לא מבלה במשרד.

 

סתם נראה לי מעניין לראות מה אנשים נוספים חושבים על זה.

פורסם

השיטה הבלגית - אין משיכת זמן , אם מתאים לה היא תגיד כן .

הבעיה - אם אתה בדרג בכיר ממנה , אולי היא תגיד כן מהבנה שהיא צריכה להגיע לפגישה , יש גם כאלה

ואם היא תפוסה או לא רוצה , יכולה להיות אי נעימות .

 

השיטה הישראלית עדיפה :wink:- כייף לי לדבר איתך ואת מאוד נחמדה , אפשר לפגוש אותך הערב .

אם היא תפוסה באמת - היא תחייך על המחמאה , ותגיד אני תפוסה .

אם היא רוצה אותך היא תסכים לפגישה , אם יש לה התחייבות אחרת היא תבקש לקבוע לערב אחר .

 

עדיף למסור את המסר ישיר ובצורה נחמדה , כך הוא מגיע הן כמחמאה , ואם התשובה שלילית עדיין אין אי נעימות .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

יש דרך שעובדת הרבה יותר טוב , פשוט תציב לה עובדה שאתם יוצאים.

 

לדוגמא :" לאסוף אותך היום ב-8 או 9 ? " או "היום ב-9 אני בא לאסוף אותך תיהיי מוכנה "

 

מניסיון זה עובד כמו שצריך , בחורות מחפשות גבר שיוביל אותן זה מראה על גבר נחוש שיודע מה הוא רוצה .

 

*אזהרה - לא יודע איך זה יכול להשפיע על בחורות מחו"ל :-D

פורסם
השיטה הישראלית עדיפה :wink:- כייף לי לדבר איתך ואת מאוד נחמדה , אפשר לפגוש אותך הערב .

אם היא תפוסה באמת - היא תחייך על המחמאה , ותגיד אני תפוסה .

זה משהו שכל גבר יכול להגיד לה ולא עושה את זה מספיק מעניין ומסקרן אם אתה לא עשיר\יפה\מפורסם מאוד זה לא עובד!

 

הבחור הספרדי אמר: "אני אגיד לה שאני יוצא בערב עם כמה חברים למועדון, ואשאל אם היא רוצה להצטרף".
זה משהו לא מחייב בחורה לא בטוחה שאתה רוצה אותה מה שעושה את הרבה יותר מעניין!

 

"אני אשאל מה שמה, ואז אבדוק אם יש לנו חברים משותפים. במידה וכן, אבדוק איתם אם היא

פנויה, ואז ארים לה טלפון ואזמין אותה לצאתי איתי".

מראה על היסוס וחוסר ביטחון

 

יש דרך שעובדת הרבה יותר טוב , פשוט תציב לה עובדה שאתם יוצאים.

 

לדוגמא :" לאסוף אותך היום ב-8 או 9 ? " או "היום ב-9 אני בא לאסוף אותך תיהיי מוכנה "

 

מניסיון זה עובד כמו שצריך , בחורות מחפשות גבר שיוביל אותן זה מראה על גבר נחוש שיודע מה הוא רוצה .

 

אהבתי, אבל אז אתה מכניס אותה לפינה אם היא לא בטוחה היא תגיד לך לא ואז הפסדת לגמרי!

 

אני אישית מתרחק מנשים בעבודה לא חסרות נשים בארץ ואף אישה לא שווה שאאבד את מקום עבודתי!

 

גילוי נאות: הכותב מנהל פורום בנושא.

כבר חודש בלי קיק דאונים - ככה מתמודדים עם מחירי הדלק:idea:

פורסם

אני בכלל חושב שזה לא משנה באיזו גישה אתה נוקט,זה משנה באיזה מצב רוח הבחורה נמצאת, יום אחד יעבוד על אותה בחורה שיטה מסויימת ויום למחרת זה כבר יכול להיות שונה לגמרי.

עדיין לא למדתם להכיר בחורות?

פורסם

רק אני חושב שזה לא באמת חשוב אם היא תפוסה או לא?

כל עוד היא לא נשואה, הכל פתוח. בחורות תמיד נמצאות במגמת שיפור ושדרוג עד שמישהו נותן את השייבה ואז העסק חתום (וגם אז לא תמיד).

 

במקרה הגרוע אם היא תפוסה, זו תהיה פגישה בין ידידים ופתח להכרת החברות שלה.

 

את השיטה של הבריטי כבר ניסיתי בעבר וחוץ מאיבוד מומנטום היא לא תרמה לכלום. בדרך כלל אם לא מנצלים את הרגע , לא תהיה הזדמנות נוספת.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

בגדול, אתה צודק.



 

עם זאת, באירופה הגבולות בתחום הזה מאד מטושטשים, ואין מניעה לחיות ביחד עם בן/בת זוג ושני ילדים גם בלי להתחתן.

לכל צורך חוקי, הסידור הזה מוכר ע"י הרשויות, ולכן גם מקובל במרבית המדינות במערב היבשת.

 

סתם הערת שוליים... אפשר להמשיך בדיון. :idea:

פורסם

ללא ספק...הבלגי.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

לא יותר קל לברר במהלך השיחה אם יש לה חבר\בעל? אני בטוח שתמצאו דרך אלגנטית להשחיל את השאלה כדרך אגב. לפי התשובה תדעו איך להמשיך איתה (להציע לה לצאת בצורה ישירה או לא)

 

ולמי שמתקשה, תשאלו מה דעתה על מצב החסה בשטחים, ואז תשאלו מה חבר שלה אומר בעניין ותזרמו הלאה :)

some people need a high five

in the face

with a chair

×
×
  • תוכן חדש...