Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5854 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

אמרו לי במוסך שיש לי חופש בהגה. ואני צריך לשלוח אותו לשיפוץ,לצערי הסכום הוא די גבוה לשיפוץ.

לכן,רציתי לשאול איך אפשר לדעת שהמסרק חייב שיפוץ? ולא החלפת בוקסות למסרק או משהו דומה?

תודה לעוזרים.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

הם לא כתבו לי בדף אלא,רק חופש בהגה וצורך בשיפוץ מסרק

אתה יודע איך אפשר לדעת אם זה מהבוקסות החופש? ואיך ניתן לבדוק את זה באופן עצמאי?

תודה.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

שוב מקפיץ,רציתי לדעת איך אפשר לדעת שהחופש נגרם מבוקסות במסרק או שצריך שיפוץ כללי של המסרק הגה?

שוב תודה.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

עידכון:הלכתי היום למוסך שמתמחה ברכבים אמריקאים. והם שמו לב לדבר שלא קלטו בUMI מורשה.

צריך להחליף רק בוקסות למסרק הגה ללא צורך בשיפוץ המסרק. אלא שיש בעיה חמורה יותר.

יש חור חלודה בקיר האש באזור של מסרק הגה בזמן שמזיזים את ההגה כול האזור שם זז.

המוסכניק אמר לי,שצריך לפרק את המסרק ושאר המכלולים ולרתך אצל פחח את המקום.

נזק של 2000 שקל לפני מע"מ. מצורפות תמונות של המקום עם החלודה.

14-06-10_1039.jpg

14-06-10_1038.jpg

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם
שים חומר מילויי ותסגור את החור שלא נראה גדול.

מצד שני נתנו לך פתרון למסרק החלף רק את הבוקסות

 

 

מה זה יעזור לסתום את החור, הוא מתכוון שהמסרק הגה זז ממקומו כי התושבת שלו לא מקובעת כמו שצריך בגלל שיש ריקבון חלודה בחיבור של התושבת לשלדה.

פורסם

זה בדיוק מה שיש לי. ריקבון בחיבור של התושבת של המסרק הגה לקיר אש.

יש מוסך באיזור המרכז זול וטוב שגם יש בו פחחות בשילוב של מוסך? אני צריך מוסך שיפרק את החלקים וגם ירתך שם את הריקבון.

האוטו כרגע מושבת בגלל הבעיה הזאת.:|

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

מתנצל שמקפיץ את השרשור. לצערי אין לי אפשרות עריכה.

הייתי אצל פחח רק לעשות עבודת טלאי רוצים 1500 זה יקר? אין אפשרות באמת לסתום את זה עם אפוקסי ברזל זה יחזיק מעמד?

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

אשמח לקבל תשובה סופית לגבי אפוקסי. יש אפוקסי בטיובה שזה נהפך לברזל ככה כתוב.

זה מסוגל למלא חורים ושהם יהיו חזקים די מספיק?

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

הבעיה היא שזה לא סתם חור, אם זה היה סתם חור אפשר לסתום אותו עם אפוקסי, ואפילו עם מסטיק.

הבעיה היא שהתושבת של המסרק הגה מחוברת לריקבון חלודה, והתושבת לא תפוסה טוב, אז אם תשים אפוקסי כשתוסבב את ההגה יופעל לחץ על הדבק והוא שוב ישבר.

 

אגב מדובר פה בבטיחות, תתאר לך מה יקרה אם המסרק הגה ינתנק לך במהלך נסיעה, פשוט לא יהיה היגוי והרכב יסטה לכיוון שלא תוכל לשלוט עליו.

×
×
  • תוכן חדש...