Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיפות של מים ירוקים מתחת לרכב אחרי חניה ממושכת.[205]


m.l
שימו לב! השרשור הזה בן 5116 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום חברים יקרים.

יש לי תופעה מוזרה ברכב (פג'ו 205), כבר דיי הרבה זמן והיום החלטתי לשאול ולבדוק.

אפשר לנסוע עם הרכב לאילת לאין בעיות איתו, עשיתי ראש מנוע, והחלפתי את כול הצינורות של המערכת קירור לחדשים.

מה שקורה שאחרי חניה ממושכת של יום שלם/לילה שלם יש כמה טיפות של מים ירוקים מתחת לרכב, [למי שמכיר-מכיוון החיבור של המערכת קירור למנוע-אמצע הרכב]

לא מדובר בכמות גדולה כלל וכלל, ממש טיפות מעטות, אבל משגע אותי איך זה קורה, חיזקנו את כול הבנדים היטב, כול הצינורות חדשים לחלוטין מהשקית.

 

אשמח לדעת אם יש למישהו מושג ורעיון למה זה קורה.

אפרט ואומר שהפקק של המיכל מילוי מים אינו מקורי של פג'ו, אלא חלופי רגיל (יכול להשפיע על לחץ מערכת קירור ופריקתו) למי שהמידע נחוץ לו.

כמו כן מדובר בנוזל קירור פרסטון.

לרכב 130 אלך קילומטר. שנת 99.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום חברים יקרים.

יש לי תופעה מוזרה ברכב (פג'ו 205), כבר דיי הרבה זמן והיום החלטתי לשאול ולבדוק.

אפשר לנסוע עם הרכב לאילת לאין בעיות איתו, עשיתי ראש מנוע, והחלפתי את כול הצינורות של המערכת קירור לחדשים.

מה שקורה שאחרי חניה ממושכת של יום שלם/לילה שלם יש כמה טיפות של מים ירוקים מתחת לרכב, [למי שמכיר-מכיוון החיבור של המערכת קירור למנוע-אמצע הרכב]

לא מדובר בכמות גדולה כלל וכלל, ממש טיפות מעטות, אבל משגע אותי איך זה קורה, חיזקנו את כול הבנדים היטב, כול הצינורות חדשים לחלוטין מהשקית.

 

אשמח לדעת אם יש למישהו מושג ורעיון למה זה קורה.

אפרט ואומר שהפקק של המיכל מילוי מים אינו מקורי של פג'ו, אלא חלופי רגיל (יכול להשפיע על לחץ מערכת קירור ופריקתו) למי שהמידע נחוץ לו.

כמו כן מדובר בנוזל קירור פרסטון.

לרכב 130 אלך קילומטר. שנת 99.

אומנם החלפת הכול וחיזקת את כל הצנרת .. אבל לפעמים במהלך סגירת בנד צינור נקרע קלות ..

תבדוק בעזרת שעון לחץ שיש בכל מוסך כמעט (דרך חיבור לפתח מילוי נוזל הקירור במצנן ) את הלחץ במערכת

ותגלה תוך דקה את הדליפה.

בהצלחה.

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חייב לציין את זה, הרכב עבר בדיקת לחץ פעמיים, לא התגלתה שום דליפה ושום נזילה אפילו לא הקטנה ביותר,

 

שוב, הנזילה היא אך ורק כשהרכב עומד לזמן ממושך, אומנם כמה טיפות אבל יש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כך פנס טוב ותעבור על כל המנוע מלמעלה ולמטה ותחפש סימנים ירוקים של מים.

תנסה לראות בקו של הטיםות מים על הקרקע מה נמצא ושם חפש גם.

תנסה ותחזור עם המצאים.

אתה רואה את המים שמטפטפים אחרי שהמנוע מתקרר כאשר המנוע חם המים מתאדים ולכן אין נזילה נראית לעין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על ההיענות קודם כול,

דבר ראשון להירגע ולא לנסות ולהלחיץ עם "לבדוק משאבה דחוף" המשאבה חדשה והנזילה בכלל לא משם.

הדבר היחיד שעולה על דעתי זה הפקק, בדיקת לחץ נעשתה ואין נזילה, ובקשר לזה שהמים מתאדים גם את זה אני שולל, מכיוון שהנזילה לא ממשיכה לפני שאני מניע את האוטו,

למשל אם אני בא בבוקר אז רואים את הנזילה אבל הטיפות יבשות כבר באדמה, כלומר זה נזל והפסיק אחרי כמה זמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מעלה את התמונת מנוע היחידה שיש לי כרגע, הנזילה היא מהאזור המסומן בצהוב אבל מבפנים, מקווה שתבינו, למי שמכיר זה מאיפה שמתחבר הצינור ראדיאטור תחתון למנוע.

נזילה.JPG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע חם ועובד מים מתאדים מנוע מתקרר קצת מים עדיין נוזלים אבל כבר לא מתאדים אלה מטפטפים. מנוע קר הלחץ יורד המתכת מתקררת והנזילה מפסיקה. זה מה שקורה אצלך.

סתם בתור ניסוי תעבור עם האצבעות בחיבורים של סעפת היניקה הן בצד המנוע והן בצד המזרק מלמטה כמובן יש שם מעברי מים ואין אטם ייעודי. אוטמים אם סיליקון . ולכן לפעמים נוצרת שם נזילה היה לי אותו הסיפור ששיגע אותי בקטנה בהתחלה עד שהתחיל ממש לטפטף ורק אז הבנתי מאיפה.

וגם וודא שצינור המים הדק שמוביל מים לראש ההזרקה גם מהודק טוב , יש שם גישה לא נוחה ולפעמים נדמה כאילו הכל מהודק אך זה לא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מעלה את התמונת מנוע היחידה שיש לי כרגע, הנזילה היא מהאזור המסומן בצהוב אבל מבפנים, מקווה שתבינו, למי שמכיר זה מאיפה שמתחבר הצינור ראדיאטור תחתון למנוע.

 

אתה צריך באיזו שהיא צורה להרים קצת את הרכב, להיכנס מתחת בזהירות עם פנס ולבדוק לכל אורך הבלוק אם אין סדק או נזילה ממנו.

 

בעברי הייתה לי C15, מנוע זהה, הייתה לי נזילה זניחה כזו, התעלמתי ממנה וכשכבר לא היה אפשר להתעלם הנחתי (אם הייתי בודק טוב, הייתי רואה) שזה מאטם ראש.

(אני זוכר שגם אצלי הנזילה הייתה מאותו האיזור, כי בהתחלה הנחתי שזה מחיבור הצינור, רק לאחר מכן הבנתי שזה מגיע מלמעלה)

 

כשפתחתי את המנוע התברר שהרגתי את הרכב, הבלוק היה אכול כולו מבפנים, בצד הזה ועובי הדופן היה כל כך דק שכבר לא היה מה לעשות.

 

מלאתי את כל אורך הבלוק ב"פלסטלינה", ידעתי שזה לא יחזיק מעמד, חשבתי שאוכל למשוך עם הרכב חודש, אבל אפילו לא הצלחתי להביא אותו לעבודה יציבה.

אני מקווה שאצלך זה יהיה משהו אחר

:idea: העיקר שיהיה יום נפלא :roll:

 

*** מחפש סאאב 95/96 או רכב קבריולט להגשמת החלום ***

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מעלה את התמונת מנוע היחידה שיש לי כרגע, הנזילה היא מהאזור המסומן בצהוב אבל מבפנים, מקווה שתבינו, למי שמכיר זה מאיפה שמתחבר הצינור ראדיאטור תחתון למנוע.

 

 

גם לי יש את אותה בעייה באותו מיקום בדיוק, אצלי המים נוזלים מהאזור הזה על הגלגלת שצמודה לקרטר שמן.

במשך למעלה מחודש של ניסיונות שווא לא נמצא המיקום המדוייק של הנזילה.

מישהו יודע אם יש בפורום תרשים של מעברי המים באזור?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי תכניס לחץ עם שעון כאשר המנוע חם חכה מעט זמן וכנס עם פנס מתחת לרכב או שאם יש לך אופציה להרים על ליפט או להכנס לבור אז עדיף וחפש מהיכן הנזילה(ההגיון אומר שכשהמנוע חם אז אם יש סדק היכנשהו אז יצאו ממנו מים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע חם ועובד מים מתאדים מנוע מתקרר קצת מים עדיין נוזלים אבל כבר לא מתאדים אלה מטפטפים. מנוע קר הלחץ יורד המתכת מתקררת והנזילה מפסיקה. זה מה שקורה אצלך.

סתם בתור ניסוי תעבור עם האצבעות בחיבורים של סעפת היניקה הן בצד המנוע והן בצד המזרק מלמטה כמובן יש שם מעברי מים ואין אטם ייעודי. אוטמים אם סיליקון . ולכן לפעמים נוצרת שם נזילה היה לי אותו הסיפור ששיגע אותי בקטנה בהתחלה עד שהתחיל ממש לטפטף ורק אז הבנתי מאיפה.

וגם וודא שצינור המים הדק שמוביל מים לראש ההזרקה גם מהודק טוב , יש שם גישה לא נוחה ולפעמים נדמה כאילו הכל מהודק אך זה לא.

 

 

זהו, שאמרו לי על הקטע של המתכת המתקררת ומתחממת ואמרו לי שאין מה לדאוג וכול עוד זה לא טיפטוף רציני אין מה לדאוג,

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5116 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...