Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה תפקידו של האקומולטור ברכב אביר צבאי?


amir_nimni
שימו לב! השרשור הזה בן 5109 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני לא מכיר את האביר אבל יש מספר רכיבים הנקראים אקומולטור, לכל אחד תפקיד שונה.

 

במערכת מיזוג האוויר האקומולטור הוא מיכל גלילי הנמצא בין המעבה למדחס ותפקידו לספוח אדי מים ולמנוע כניסת נוזל למדחס.

במערכת המתלים האקומולטור הוא מיכל עגול המלא בחלקו בגז ובחלקו השני (המופרד בדיאפרגמה) מלא בנוזל הדראולי המחובר לבולמי הזעזועים. תפקידו לשכך פעולה מהירה של הבולם בעת מעבר מהמורות.

 

גם מצבר הרכב נקרא אקומולטור, אך אני מניח שזו אינה הכוונה כאן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אקומולטור הינו מיכל לאיחסון אויר/נוזל אשר מונע תנודות ונפילות לחצים חזקות.

יוצר שיחרור לחץ אויר/נוזל ראשוני ללא איבוד נפילת לחץ בקו המסופק.

בשפה המיקצועית / המכונאית נקרא גם מצבר אויר/נוזל.

 

 

ירון מאיר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז מה היה לנו כאן, אקמולטור זה:

 

* אוגר

 

מישהו יכול לאמת את אחד מאלו?

 

אני בהחלט יכול לאמת שזה אוגר!

 

 

hamster-bowl.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז התבלבלתי עם נ"נ.

באביר החבצוליים מתחברים ישירות לאינציקוויטים, אבל ההברגה הפוכה. לא יודע איך האקומולטור משתלב בזה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מכיר את האביר אבל יש מספר רכיבים הנקראים אקומולטור, לכל אחד תפקיד שונה.

 

במערכת מיזוג האוויר האקומולטור הוא מיכל גלילי הנמצא בין המעבה למדחס ותפקידו לספוח אדי מים ולמנוע כניסת נוזל למדחס.

במערכת המתלים האקומולטור הוא מיכל עגול המלא בחלקו בגז ובחלקו השני (המופרד בדיאפרגמה) מלא בנוזל הדראולי המחובר לבולמי הזעזועים. תפקידו לשכך פעולה מהירה של הבולם בעת מעבר מהמורות.

 

גם מצבר הרכב נקרא אקומולטור, אך אני מניח שזו אינה הכוונה כאן.

 

תיקון קל:

אקומולטור אכן מיכל על בסיס סיפון,אבל הוא נמצא בין EVAPORATOR לSUCTION של המדחס.

מניעת כניסה למדחס יכולה להיות רק על קו יניקה (ברכבים).

יש על קוי דחיסה ויניקה מיכלים קטנים יותר שתפקידם השתקת קול.

 

"האקומולטור" אליו כיוונת נמצא על קו מעבה אלמנט התפשטות.(שסתום ,קפילר,הוריפייס)הוא לא נקרא אקומולטור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5109 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...