Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5882 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

ברצוני לרכוש רכב קטן וחסכוני עד 30K

חשבתי על סיטרוין C3 2003 האם כדאי לרכוש אחת דיזל או בנזין ? (אם בכלל) ואיך הרכב מבחינת תקלות / אחזקה .

ואם אני משיג אחת מליסינג האם כדאי ?

 

יש עוד קטנות כמו פיג'ו 206 , פונטו .

 

הדרישות מהרכב :

אמין, חסכוני כמה שיותר, אבזור (לכן פונטו לא בא בחשבון) .

 

אודה לעזרתכם !

BMW M3 לבעלי לב חזק !!!

Everybody makes mistakes, that’s why they put erasers on pencils!!

פורסם

תגיד אתה באמת פראייר וכזה תמים? "סיטראן+חברה" חחחחחחחחחחח

לך על רכב יפני...יחסוך לך הרבה עצבים וכסף. :)

 

המלצה שלי - סוזוקי בלנו 2002

פורסם

סיטרואן C3 קשה מאוד למצוא אבל אם כבר מצאת אחת שמורה היא שווה את המחיר.

הפונטו בתקציב שלך הוא רכב מאוד אמין

אתה יכול להביא שנתון מתקדם 2004-2005

מומלץ גם לבקר באתר מועדון פיאט ישראל

לפני קניה של פונטו על מנת להכיר את הרכב הזה יותר לעומק

יש לרכב הזה הרבה מעלות, הוא זול מאוד לתחזוקה גם במורשה

מרווח מאוד בקטגוריה שלו, סחירות גבוהה, נוח ובטיחותי

בשורה התחתונה פונטו קנייה משתלמת בהתאם למחיר ומצב השוק.

"דייהו להרגיש את הכביש מקרוב:)"

פורסם
סיטרואן C3 קשה מאוד למצוא אבל אם כבר מצאת אחת שמורה היא שווה את המחיר.

הפונטו בתקציב שלך הוא רכב מאוד אמין

אתה יכול להביא שנתון מתקדם 2004-2005

מומלץ גם לבקר באתר מועדון פיאט ישראל

לפני קניה של פונטו על מנת להכיר את הרכב הזה יותר לעומק

יש לרכב הזה הרבה מעלות, הוא זול מאוד לתחזוקה גם במורשה

מרווח מאוד בקטגוריה שלו, סחירות גבוהה, נוח ובטיחותי

בשורה התחתונה פונטו קנייה משתלמת בהתאם למחיר ומצב השוק.

 

ואתה מתחייב לשלם עבור הוצאות "הלא קטנות" עתידיות? :lol:

×
×
  • תוכן חדש...