Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5891 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רפי מהר מהר תידפוק על עץ:-D.יש לך מזל גדול .אני לא יודע למה ,אבל המנוע הזה לא ניראה לי רציני(יחסית למנועים תעשיתים שאני מכיר).אצלי אחרי שעה נסיעה עים מזגן,המנוע היה כול כך חם שאי אפשר היה לגעת בו .איך אני אבנה עליו שאחרוש את מרחבי סיני?(שם אין ממסי).

פורסם
רפי מהר מהר תידפוק על עץ:-D.יש לך מזל גדול .אני לא יודע למה ,אבל המנוע הזה לא ניראה לי רציני(יחסית למנועים תעשיתים שאני מכיר).אצלי אחרי שעה נסיעה עים מזגן,המנוע היה כול כך חם שאי אפשר היה לגעת בו .איך אני אבנה עליו שאחרוש את מרחבי סיני?(שם אין ממסי).
ורפי עוד שאלה בבקשה,תגיד לי בבקשה,אולי יצא לך לנסות או ליראות מישהו עים טמפרה\טיפו,שהרכיב באוטו ונטילטור קידמי של אוטו אחר?או אולי יש מישהו אחר שניתקל בזה,אשמח לתגובות,תודה.
פורסם

הנסיון שלי עם מאוררי הרדיאטור של פיאט טמפרה (וטיפו, ששם זה אותו המאורר) במזגן מקורי הנו משנת 1991 ועד היום ובודאי בכמה מאות מכוניות, כך שהמידע והנתונים שלי, יש לשער, מדויקים יותר.

כל המאוררים הללו פועלים ופעלו ברציפות יותר משעה אחת.

אין להם אורך חיים קצר יותר משל מכוניות מיצרנים אחרים ובחיפוש תמצא גם הרבה על מאוררי פולקסווגן (וגם זה לא מעיד על דבר).

כמדומני שגם המכונית שלך לא צעירה ועם לא מעט ק"מ, כך שהנה המאורר רדיאטור אצלך כן פעל טוב לאורך זמן וק"מ.

לא נתקלתי במישהוא (לא חכם, בלשון המעטה) שהוסיף עוד מאורר כי זה לא נחוץ, רועש, צורך חשמל נוסף ולפעמים דווקא יוצר מערבולת אויר שסותרת את המאורר המקורי.

בברכה - רפי לין

פורסם

טוב רפי ורק ביגלל שאתה בישבילי רב רפי הגדול מכולם,אחכה שיגיע המנוע שהזמנתי מסודאי וארכיב אותו ,(אולי ביגלל שניקיתי את המנוע של האוטו ניכנסו מיים למנוע ונטילטור ועשו לי צרות).אגב חשבתי להרכיב פן דק נוסף רק לחרום.ולא לעזר,(לא נעים להיתקע במידבר סיני עים תקלה במאורר),מכיון שלא היתחמם לי המנוע אף פעם גם בהפעלת מזגן בעליות לירושלים.ותודה על העזרה(שיכנעתה אותי),ולהיתראות.

פורסם
במנוע זה יש פחמים,והוא אינו ניתן לפרוק ושיפוץ,לכן אני מיתלבט לגבי מנוע מפרוק ,כי זה חלק שעובד ויש לו אורך חיים .ולך תדע כמה זמן נישאר לו לחיות.

סליחה על בורותי, אך למה הכוונה בפחמים?

תודה

כבר חתמתי...

פורסם

פחמים זה המלבנים השחרים בתמונה שנילחצים עים קפיצים לרוטור ונישחקים (מיתבלים)עים הזמן.מנוע זה(של הפיאט) אינו ניתן לפרוק שיפוץ והחלפתם בשעת הצורך,יש מנועי השראה שאין בו פחמים ולכן הבלאי בו נמןך.מנוע פחמים כמו במקדחה,מכונת כביסה ,סטרטר של מכונית ועוד.מנוע השראה כמו פטפון ,ונטילטור ביתי,ועוד.

פורסם

כאן דוגמא לפחמים של מנוע חשמלי http://www.si-on.co.il/products.htm ותפקיד הפחמים הוא להעביר זרם חשמלי אל סליל העוגן החשמלי במנוע שמסתובב.

הפחמים נוגעים, בלחץ קפיץ, על טבעת נחושת שבעוגן וכך עובר הזרם החשמלי מהפחם אל טבעת הנחושת.

לפעמים מכנים את הפחמים האלו גם בשם מברשות.

כאן יש תמונת חלק אחורי של עוגן עם טבעת הנחושת (המחורצת) וניתן לראות את הרצועה השחורה מסביב לטבעת הנחושת שהותירו הפחמים: http://www.gecdsb.on.ca/schools/elem/techCentres/motor1.jpg

בברכה - רפי לין

פורסם

שלום.

 

יש לי למכירה מנוע מאוורר מושלם משומש של פיאט טמפרה 1400.

אם הוא מתאים לך הוא למכירה.

צור איתי קשר בפרטי

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
כאן דוגמא לפחמים של מנוע חשמלי http://www.si-on.co.il/products.htm ותפקיד הפחמים הוא להעביר זרם חשמלי אל סליל העוגן החשמלי במנוע שמסתובב.

הפחמים נוגעים, בלחץ קפיץ, על טבעת נחושת שבעוגן וכך עובר הזרם החשמלי מהפחם אל טבעת הנחושת.

לפעמים מכנים את הפחמים האלו גם בשם מברשות.

כאן יש תמונת חלק אחורי של עוגן עם טבעת הנחושת (המחורצת) וניתן לראות את הרצועה השחורה מסביב לטבעת הנחושת שהותירו הפחמים: http://www.gecdsb.on.ca/schools/elem/techCentres/motor1.jpg

בברכה - רפי לין

 

תודה רבה רפי,

שיערתי שמדובר בהם אך לא מצאתי קשר לפחם (אסוציאציות של מנגל :-D).

שוב תודה

כבר חתמתי...

פורסם

מאורר רדיאטור של טמפרה 1.4 אינו מתאים למאורר הרדיאטור של 1.6, עם מזגן מקורי (מע' אקלים אלקטרונית), כי הוא גדול יותר ועם נגד למהירות הראשונה.

בברכה - רפי לין

פורסם

חדשות לא טובות.היום קיבלתי ט"ל מסודאי,קיבל מנוע בישבילי אבל גם "טייוואני".אשמח לעזרה לקישור להזמין מחו"ל.ותודה לעזרה.

×
×
  • תוכן חדש...