Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה אני מרגיש שאני צריך לרדוף אחרי בעלי מקצוע?


FunkyP
שימו לב! השרשור הזה בן 5131 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני לא יודע איך זה אצלכם,

אבל זה כבר מתחיל להיות מחלה, לפחות עם בעלי המקצוע שאני מדבר איתם.

אני אסביר ב-2 סיפורים,

הסיפור הראשון מתחיל בכך שרציתי לשפץ את אחד מרכבי האספנות שלי. כל מי שדיברתי איתו הפנה אותי לבעל מקצוע איכותי אחד.

התקשרתי אליו ובאמת בפעם הראשונה הוא ענה ודיברנו, סיכמנו שהוא צריך לבדוק לי לגבי חלק כלשהוא ושאני אגיע אליו כדי לקבל הצעת מחיר לעבודה. מאז הוא סינן והתחמק, אחרי חודש של מרדף התיישאתי והאדם הזה ממני לא יקבל עבודה לעולם.

צריך להסביר שאני לא רוצה עבודה בחינם, ואני הבן אדם ההפוך מאלה שיתווכחו על כסף ויריבו על כל דבר, אני מעדיף לשלם יותר ולהיות בראש שקט.

 

הסיפור השני לא רחוק,

אני רוצה לרפד את המיני שלי, והפנו אותי לרפדיה, דיברתי עם בעל המקום ושלחתי אליו מייל עם תמונות והכל, עבר יום ויומיים ולא חזרו אלי, התקשרתי אליהם והוא אמר שהיה לחוץ ושיחזיר תשובה עד למחרת בבוקר. כמובן שהגיע למחרת הבוקר ונעליים, אחרי יומיים התקשרתי שוב ואותו ריטואל, הבטחה להחזרת תשובה למחרת. כמובן שהתשובה לא חזרה ואני התייאשתי.

 

כמו שאמרתי,

אני רוצה לשלם, ומסכים לשלם יותר ממה שהעבודה שווה, לא רוצה להתווכח, אבל נראה כאילו בעלי המקצוע לא מעוניינים לעבוד, זה ממש מכעיס אותי שאני צריך לרדוף אחרי בעל מקצוע כדי להביא לו כסף, כי נדבה לא ביקשתי מאף אחד.

 

השאלה היא האם זה רק אני שלא חוזרים אליו או שזה משהו קולקטיבי במדינה שלנו, מה שבטוח שכל בעלי המקצוע האלו נשרפים אצלי ולעולם אני לא אעבוד איתם, אולי אני לא יכול לעשות אותם מיליונרים אבל ממני הם גם לא יהיו עשירים בשקל.

 

נאור

גם תואר ממכללת טיזנבי או ממרכז האקדמי מוצמוץ זה תואר אקדמי....

בעלים גאה של: חיפושית 74, ZX 93, דייהטסו טריוס

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

FunkyP,

 

אתה צודק ב-100%, יש המון בעלי מקצוע שבטוחים שהם עושים לך טובה שהם עובדים לך על הרכב, מי שלא עונה לטלפון או לא חוזר אלי לעולם לא יקבל ממני עבודה, אני צריך לרדוף אחריו? אם זה מתחיל ככה זה בטוח יגמר רע.

 

דני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתפלא שהתופעה הזו קיימת בהרבה תחומים, לדוגמא שיפוצניקים שצריך לרדוף אחריהם בכדי שיגיעו לתת הצעת מחיר וגם אחרי שהם נותנים הצעת מחיר צריך לחפש אותם.

 

נראה לי שאנשים מחפשים עבודה קלה של סחר/מחר ועבודות קלות.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תסתכלו על זה מהצד השני - כשמתקשרים אליך 150 אנשים ביום, וכל אחד חושב, שההזמנה/עבודה/בקשה שלו היא הכי דחופה והכי חשובה - בילתי אפשרי לתת מענה לכולם.

 

לבעלי מקצוע האלו אין מזכירה/שרות לקוחות/מרכז תמיכה טלפוני כמו שיש לחברות גדולות, ובין שיחות הטלפון צריך גם לעבוד.

 

זכור את הכלל החשוב :

 

שיחת טלפון משיגה את מה שמייל לא משיג.

פגישה אישית משיגה את מה ששיחת טלפון לא משיגה.

 

רוצה שיתייחסו אליך - תגיע אישית, עם הרכב, אם זה אפשרי. אם תשלח מיילים ותטלפן- אתה נמצא נמוך מאוד מסולם סדר העדיפוית.

 

אני לא בא לומר שזה בסדר, אבל כך הדברים עובדים.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגישה הזו של בעלי מקצוע מוכרת מכל תחום בארץ - פשוט לא יודעים לתת שירות.

אבל לפני שאתה מתייאש אמליץ כמו קודמיי - גש למקום ונסה לקבל הצעת מחיר פנים אל פנים. אם גם שם היחס בעייתי,

מיותר לציין שאין טעם להמשיך. אם יהיו נחמדים, לפחות תדע שבעיית השירות היא רק כי עוד לא פגשו אותך במציאות...

מניסיוני, אחרי שפוגשים אותך, בדרך כלל "קשה" יותר להתעלם ולנפנף בטלפון והשירות משתפר משמעותית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תסתכלו על זה מהצד השני - כשמתקשרים אליך 150 אנשים ביום, וכל אחד חושב, שההזמנה/עבודה/בקשה שלו היא הכי דחופה והכי חשובה - בילתי אפשרי לתת מענה לכולם.

 

לבעלי מקצוע האלו אין מזכירה/שרות לקוחות/מרכז תמיכה טלפוני כמו שיש לחברות גדולות, ובין שיחות הטלפון צריך גם לעבוד.

 

זכור את הכלל החשוב :

 

שיחת טלפון משיגה את מה שמייל לא משיג.

פגישה אישית משיגה את מה ששיחת טלפון לא משיגה.

 

רוצה שיתייחסו אליך - תגיע אישית, עם הרכב, אם זה אפשרי. אם תשלח מיילים ותטלפן- אתה נמצא נמוך מאוד מסולם סדר העדיפוית.

 

אני לא בא לומר שזה בסדר, אבל כך הדברים עובדים.

 

שיגיד שהוא עמוס ולא יכול לקבל את העבודה, אבל שלא יתן ללקוח לרדוף אחריו, זה פשוט גורם ללקוח שלא לנסוף אפילו לתת לאותו בעל מקצוע עבודה עתידית בגלל הניסיון המר שנשאר.

 

אם היה אומר שהוא עמוס ולא יכול לקבל את העבודה, תהיה בטוח שהלקוח היה מבין את העניין ברוב הפעמים ומנסה שוב בפעם הבאה כשיזדקק לשירות מאותו בעל מקצוע.

some people need a high five

in the face

with a chair

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תסתכלו על זה מהצד השני - כשמתקשרים אליך 150 אנשים ביום, וכל אחד חושב, שההזמנה/עבודה/בקשה שלו היא הכי דחופה והכי חשובה - בילתי אפשרי לתת מענה לכולם.

 

לבעלי מקצוע האלו אין מזכירה/שרות לקוחות/מרכז תמיכה טלפוני כמו שיש לחברות גדולות, ובין שיחות הטלפון צריך גם לעבוד.

 

זכור את הכלל החשוב :

 

שיחת טלפון משיגה את מה שמייל לא משיג.

פגישה אישית משיגה את מה ששיחת טלפון לא משיגה.

 

רוצה שיתייחסו אליך - תגיע אישית, עם הרכב, אם זה אפשרי. אם תשלח מיילים ותטלפן- אתה נמצא נמוך מאוד מסולם סדר העדיפוית.

 

אני לא בא לומר שזה בסדר, אבל כך הדברים עובדים.

לא יודע אם זה היה בהגזמה מה שרשמת אבל בעל מקצוע שלא עומד בעומס של של שיחות/הצעות מחיר/הגעה לפגישות ועוד דברים דומים,כנראה שלא מפנים שהעסק שלו גדול מדי לכמות האנשים שעובדים אצלו באותו רגע(וזה לא משנה אם הוא אחד או עם 2 פקידות),יש צורך בכח אדם נוסף,אם זאת פקידה שתענה לשרות לקוחות ותאום פגישות או בעל מקצוע נוסף שייתן מענה לבעיות ולעבודה שוטפת.

ככה לפחות לפי דעתי,עסק מקצועי ואיכותי אמור להתנהל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לתומר -

 

אולי אחד מתוך 50 מתקשרים באמת מזמין עבודה בסוף.

 

ובגלל זה אי אפשר לסנן את כולם כבר בשיחת טלפון.

 

ולכן מוסרים פרטים כלליים בשיחה קצרה, מי שבאמת רוצה לקבל הצעת מחיר ולהזמין עבודה - יתכבד ויגיע אישית, ואז כנראה יקבל יחס כמו שצריך.

 

בוא נעזוב לרגע את תחום הרכב, נניח אתה אינסטלטור, אתה ברגע זה מעלה אסלה לקומה חמישית בלי מעלית, בזמן שגושי ח**א מפוזרים בכל הבית, כי האסלה הישנה נשברה.

 

ופתאום אתה מקבל שיחת טלפון : זה יוסי אינסטלטור? שמע, אחי הברז שלי במטבח מטפטף, זה נורא נורא דחוף לי, אתה יכול להגיע אלי תוך רבע שעה? מה לא? אה, וכמה זה יעלה לי? ואיזה ברז כדאי לי לשים? של חמת? או משהו סיני פשוט גם יחזיק?

אה, וגם יש לי אולי סדק בקולט של הדוד, אתה תוכל לבדוק לי את זה?

 

 

 

אני רוצה לראות אותך מדבר איתו ועונה על כל השאלות.

 

ואתה גם לא יכול לבקש ממנו להתקשר אחר כך, כי הוא יפנה לאינסטלטור אחר.

 

תנסה להבין את המצב.

 

 

למיכאל -

במצב אידיאלי אתה צודק, ואני מסכים איתך.

 

בפועל יש מצבים גבוליים, למשל אדם אחד עמוס מעל הראש, אבל העסק עדיין קטן מידי, ולשני אנשים אין בו מספיק פרנסה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זאת לא הנקודה בכלל שהתכוונתי אליה.

אם בעל מקצוע מקבל כמות שיחות ביום כל כך גדולה שמפריעה לו לעבוד,כנראה שיש לו קצת יותר אחוזי הצלחה ממה שציינת ולכן "הזנחה" של לקוחות או "זלזול" בלקוחות יפגעו בו בסופו של דבר, אם בעל מקצוע מסתדר באמת בלי עזרה נוספת,מה יופי, אבל אם זה מפריע לו לעבודה השוטפת והוא לא יכול לענות בסובלנות ומקצועיות לכל לקוח, החסכון של 4000ש"ח לפקידה,יעלה יותר בסופו של דבר,שוב פעם מדובר על בעל מקצוע כנראה מבוקש שכמות השיחות אליו בכל יום גדולה מאוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להחזיק פקידה שמרוויחה 4000 שקל עולה לבעל העסק הרבה יותר.

 

אם אתה חושב, שהאנשים האלו (גם כאלו שמפוצצים בטלפונים ובעבודה) מרוויחים מיליונים, אתה ממש טועה, עלות אחזקת פקידה יכולה להגיע ליותר ממחצית הרווח של בעל העסק - כלומר זה בילתי אפשרי.

 

עקב הסיבה הזאת בהרבה מקרים אישתו של בעל המקצוע היא ה"פקידה" שלו.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעלי מיקצוע טובים מאוד מבוקשים. תמיד כל לקוח חושב שנושא שלו הכי דחוף בעולם ולבעל מיקצוע אין משהו יותר חשבו להתעסק מאפשר להחליף לו איזו גומייה ברכב.

 

צריך להתיחס לבעלי מיקצוע בתחום רכב בהבנה, בסובלנות וסבלנות, הם עובדים בד"כ קשה ובתנאים קשים מאוד.

 

אני מתעייף רק מלהיות יום שלם במוסך, ואני רק מסתכל. תחשבו עד כמה קשה בתנאים האלה לעבוד יום שלם, לעשות את העבודה במיקצועיות, בדייקנות ולא לשכוח לסגור ברגים, גם ביום שישי אחרי צהריים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצער כולנו ,

אנחנו בישראל ותודעת שירות היא לא מהחזקות פה.

יש מקרים שגם אם תגיע למוסך תחכה כמו טטלה ובסוף עד שיזכרו בך יקח זמן.

לדוגמא חשמלאי הרכב שלי,

בנאדם מדהים ,לא מחפש לדפוק אותך, הרבה פעמים עושה עבודות קטנות בחינם לא מבקש כסף ונותן לך טיפים איך אתה יכול לחסוך כסף.

אבל מה כשמגיעים לו 5 רכבים במכה אז אתה צריך לחכות עד שהוא או אחד הפועלים יתפנה אלייך [ואין מה לעשות לא תמיד מפוצץ וזה בה בגלים אז הוא לא יעסיק טלפנית רק לגלי לחץ שלא מגיעים בצורה קבועה.]

מה שכן הוא אדם אדיב ,ואתה רואה שהוא עובד כמו חמור ולא מורח אותך.

וכשיש לחץ הוא יגיד לך זה יקח שעה ,שתיים ,שלוש תבוא יותר מאוחר או מחר.

אני תמיד חוזר אליו כי הוא בנאדם כנה [גם כשאני מחליף מנורה תמיד אני אשלם לו כי הוא קנה אותי עם היושר שלו].

טוב שם טוב משמן טוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הגעה אישית,

במקרה הראשון, הגעתי אל האדם ונפגשנו. להגיע עם הרכב לא היה אפשר, הרכב זקוק לשיפוץ ולא יכול לסוע,

אני לא אגרור את הרכב עד אליו כדי לקבל הצעת מחיר ואז אחזיר אותו בגרירה, חוץ מזה החלק שהוא היה צריך לברר לגביו הוא מנוע, תאמין לי שלא צריך לעבוד קשה כדי להגיד אם יש מנוע או לא, גם הייתי מוכן לתת לו מקדמה במזומן ע"ח הסיכוי שאולי ישיג לי מנוע.

 

במקרה השני באמת לא נסעתי אל הרפדיה, אבל אני רוצה הצעת מחיר ואני לא אסע במיני מיינור 3 שעות לקיבוץ או לכל חור אחר כדי לשמוע שרוצים 19283712983 שקל שאני לא יכול להרשות לעצמי.

 

חוץ מזה, אני עובד בדיוק כמו כל אחד אחר ומבחינתי לסוע לבעל מקצוע זה אומר לקחת יום חופש, ואני לא אקח יום חופש כדי לסוע לחפש בן-אדם. אני מעדיף לקבוע עם בעל המקצוע יום ומחיר (או לחלופין הערכת מחיר גסה גם מספיק) ואז לקחת חופש ולקחת את הרכב אליו.

 

אולי על כל 1000 אנשים שמתקשרים רק 10 קונים בסוף, אבל אם לא תתן הצעת מחיר לאף אחד מה-1000 תאבד 10 לקוחות בטוחים, אם בעל מקצוע רוצה לשחק על האחוז הזה שיבושם לו.

 

נאור

גם תואר ממכללת טיזנבי או ממרכז האקדמי מוצמוץ זה תואר אקדמי....

בעלים גאה של: חיפושית 74, ZX 93, דייהטסו טריוס

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...