Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5906 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

קניתי לעצמי אייפוד נאנו לא מזמן, והבנתי שאפשרי לחבר אותו למערכת באוטו

יש לי מערכת של פיוניר עם יציאת USB שזה בעצם ה AUX של המערכת.

 

רציתי לדעת איך אפשר לשמוע שירים ברכב ולשלוט דרכם דרך האייפוד?

האם כבל בננה של אוזניות ובצד השני כניסת USB תעשה את העבודה?

פורסם

USB ל-USB.

בדיוק כמו שאתה מחבר את האייפוד למחשב. ככה למערכת.

 

אין יציאת שליטה ולכן לא תוכל לשלוט בשום צורה על השירים דרך האייפוד.

מה שיקרה, הHU שלך פשוט יקרא את השירים בתור קבצים (כאילו חיברת DOK)

ופשוט תוכל להעביר במערכת קובץ קובץ.. (ולהריץ וכל האופציות האחרות תלוי בHU שלך).

 

 

בהצלחה.

רותם.

פורסם

תודה רבה על התשובות :)

 

עדיין הייתי רוצה לדעת אם יש דרך כלשהי להעביר שירים דרך האייפוד נאנו עצמו ולשלוט דרכו על המערכת.

שוב אני כמעט בטוח שאפשרי דרך בננה של האוזניות לחיבור הUSB שבמערכת אבל אני צריך שמישהו יגיד לי שהעניין בדוק

פורסם

אתה יכול לחבר את יציאת האוזניות לכניסת הAUX של הרדיודיסק (או עדיף עם מחבר DOCK שיוצא לRCA) ואז אתה יכול להמשיך לשלוט ולהעביר שירים דרך הIPOD עצמו.

פורסם

טוב אחרי שעשיתי בדיקה אז הכבל שקיבלתי עם האייפוד מתחבר לUSB אבל המערכת לא מזהה אותו

 

 

mindbomb איפה אני יכול לקנות כבל כזה בדיוק?

פורסם

לא זכור לי שקניתי, זה מסוג הדברים האלה שזרוקים בבית עד שאתה צריך אותם.

להערכתי בכל חנות חשמל/הום סנטר/אוטו דיפו וכד' ניתן להשיג כבל כזה. להערכתי זה לא צריך לעלות יותר מ20 שקל.

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

×
×
  • תוכן חדש...