Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש המלצה לרכב בעל נוכחות, מנוע מעל 2500 סמק, מעל שנת 2001 עד 150 אלף שקל


srack
שימו לב! השרשור הזה בן 5139 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן

הגיע הזמן להשתדרג

חשוב לי רכב שמשדר יוקרה, עד 150 אלף, כאשר מינימום שנה - 2001.

150 אלף לפני יישור קו של מקסימום עוד 15 אלף. ללא עלות ביטוח.

חשוב רכב עם יכולת ספורטיבית, לא ענק (שולל סדרה 7, Sקלאס וכ'ו).

אפשרות גם לקבריולט. רצוי מנוע גדול, אין חשיבות לצריכת דלק

מעדיף אוטומט.

חשבתי על סאאב קבריולט או ב.מ.ו 330 קבריולט.

איזה עוד אופציות עומדות בפני?

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פותח השרשור רוצה רכב ספורטיבי וחושב על 330 קבריו- רכב עם ההנעה הנכונה ועם למעלה מ-250 כ"ס ואתה מציע לו A4? ועוד דיזל? ובדגש על ה-140 כ"ס?

באמת... קצת לחשוב לפני ששולחים הודעה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Z4 2003 תיכנס לתקציב עם מנוע ה-3 ליטר.

אוודי A4 קב' 2004 מנוע 3 ליטר.

C-CLASS 2005 מנוע 3.2

320 CLK- כן/לא קבריולט 2004 (גדולה מדי?)

יגואר X-TYPE 2006 מנוע 3 ליטר. (אולי לא מצטיינת, בלשון המעטה, בתחום ההתנהגות)

 

ה-330 שציינת מצויינת בכל קנה מידה. מדוע חשבת דווקא על סאאב? (רכב יפה לכשעצמו אבל פחות מתאים למיצוב סטאטוס כמו הגרמניות למשל).

יעזור אם תוכל לכוון למשהו יותר פרטני (חשובה הנעה אחורית? לא חשוב כלל מספר מקומות? יש עדיפות לקבר'? רכב מתנהג יותר על חשבון נוחות+איבזור...), סה"כ האמצעים מאפשרים מגוון רכבים מעולים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם בוקסטר בדגמים הראשונים יכול להתאים לך

למרות שלדעתי השאלה לא הכי רצינית ונשמעת כמו התערבות בין חברים.

קניה מהנה

 

בנושא הפוזה גם מוסטאנג חדשה נכנסת בסכום

ממש ספורטיבי S2000

סתם פוזה A3

יותר יוקרה תקנה A8/A6

אכן החיים בזבל !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב יוקרה בעל נוכחות הוא בדרך כלל רכב גדול ועוצמתי,

כדוגמת ה S קלאס וכדומה.

אם אתה לא מעוניין ברכב גדול כנראה שגם לא תרצה X5 משנת 2001-2 שהוא בעיני

רכב יוקרה אמיתי, עם כל הפינוקים.

 

אבל הרושם שאני קיבלתי ממך הוא שאתה מעדיף רכב ספורט- יוקרה על רכב סלון או פאר.

הסאב 9-3 קבריולט הוא רכב באמת ספוטיבי ויוקרתי מאוד אבל שתדע מראש

שאתה נכנס לעלויות גדולות מאוד של ביטוח, ואתה צריך להכין כיס שמן מאוד למקרה של בלאי.

הרכב באמת מדהים לדעתי ואתה צריך להיות מוכן נפשית לזמן הארוך שתצטרך לחכות במידה ותרצה למכור את הרכב.

זה בפירוש אתגר קשה.

לגבי נפח המנוע, ל- 9-3 מנוע בנפח 2.0 ליטר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי סיבה להצדיק האם השאלה רצינית או לא.

נכון לכרגע יש בבעלותי את הרכבים הבאים (חלק מהרשימה, והם אלו שלא ימכרו)

WRX סטיישן, שבשבילי טובה מאוד להתגרזנות ובנוסף לסחוב משאות.

סמארט קבריולט, שמשמשת אותי בעיר.

וולוו 850 סטיישן, שלרוב ננהגת ע"י מישהו אחר, אבל היא האוטומטית המלאה היחידה שיש לי כרגע.

פורשה 928 אספנות (יש שרשור עליה באספנות, יובאה לפני חצי שנה)

קודם לכן היה לי גי'פ, ואני פשוט לא אוהב גי'פים, לכן ירדתי מהרעיון הזה.

מכיוון שאף אחד מהרכבים לא כל כך מסתדר להגיע איתו לפגישות חשובות (בעלים של חברת EQOPPA בע"מ, ומנכ"ל), אני זקוק לרכב קצת יותר "רציני".

הסאאב בארה"ב נחשב כרכב איכותי מאוד, ואחרי מחקר מסויים עם השותפים מחול, הפורשה לא נחשבת כרכב מתאים ל"גבר" (הן הבוקסר והן הקאיין) ולכן הם ירדו מהפרק (מה שגם, מי שקונה בוקסר זה מישהו שלא יכול להרשות לעצמו 911 אמיתית).

סדרה 5 גדולה מידיי, ולכן גם היגואר יורדת מהפרק. אאודי אני אישית לא אוהב, כי לדעתי היא לא משדרת יוקרה (זה אני מבסס על כך שהמיצוב שלה נוצר ככה, כתוצאה מהדגמים הישנים והשבלונים).

לרוב מה ש"נחשב" זה מרצדס, ב.מ.ו ורכבים אקזוטים. מכיוון שלהביא פרארי או פגונדה או שאר מכוניות העל לא באים בחשבון (אני אעדיף לקנות עוד בית קודם), אני מחליט להגביל את הסכום ל 150 אלף שקל.

הב.מ.ו עדיפה בשבילי בגרסת ה330 בלבד (אגב, בשוויץ אני נוהג על M3 שנת 2005, לכל הספקנים, יש לי הוכחות, אבל פה בארץ רוצים עליהם מחירים שהשתיקה יפה בשבילם).

הCLK תמיד מזכיר לי רכב שמעוצב כמו פעם, ואני פחות אוהב אותו, מה שגם הוא נראה הרבה יותר טוב. לכן בזמנו חשבתי דווקא על ה SLK, אבל אני מוגבל תקציבית לשנתון נמוך ב150 אלף שקל.

 

לא אכפת לי 2 מקומות, למרות שאני מעדיף 4. מכיוון שיש רכבים אחרים שאני יכול להשתמש בהם ל4 מקומות.

הנעה לא חשובה, אני רוצה כוח. אני לא רוצה לנסוע הביתה, אני רוצה שהמומנט האדיר של האוטו יהיה כל כך חזק, שהוא ימשוך את הכביש אליו, ויביא את הבית אליי (זה היה בצחוק, אבל מזה אפשר להבין שחשוב לי המומנט של הרכב).

 

תודה מראש!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי, מבחינת מה שכתבת נראה לי שיש לך ידע ונסיון יותר מרוב אנשים כאן. כל זאת לאחר פרסום רשימת הרכבים שברשותך.

לדעתי מכל הדרישות שלך, רק ה bmw תיתן לך את כל הדרישות שלך, כי מרצדס אם כל הכבוד ואני נוהג באחת זה רכב מדהים, אבל הוא אלגנטי ספורטיבי ולא ספורטיבי במלוא מובן המילה כמו bmw. בעבר היית לי bmw 325 קופה (אני שונא רכבים בעלי גג בד אבל זה עניין של טעם) ובניגוד למרצדס הרכב באמת בולע את הכביש, בעוד שהמרצדס מתעוררת רק בסל"ד גבוהה. בנוסף לדעתי מרצדס בארץ משדרת מונית. ולגבי סאאב עם כל הכבוד לא מתאים לארצנו בגלל יבואן גרוע, בגלל ביקוש גרוע מה שיתן אבל מחירי שחיטה בקנייה. אבל שוב היבואן בארץ לא מקצועי מספיק לדעתי. אז ההמלצה שלי סדרה 3 מנוע 2500 ומעלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום,

 

חיפוש ביד2 הניב מספר תוצאות מצומצם.להלן התוצאות:

 

קרייזלר C300 (מומלץ להתמקד בדגמים שרכשו בארץ).

 

סובארו אאוטבק 3.0R.לפי המחירון,ייכנס לך 2006,אבל "עם קצת רצון וקצת יכולת",לך על דגמי 2007 (ומעלה),אלו שלאחר מתיחת הפנים (יש להם עוד יותר איבזור מהדגם של עד 2006).

 

מרצדס C240 (מנוע 2600 סמ"ק),מודל 2005

 

פורד מוסטאנג 2006 (קופה/קבריולט; הגיעה רק בייבוא אישי).אם כבר,אז כבר - לך על ה-V8 4600 סמ"ק (במידה ומדובר באותו מנוע כמו של האקספלורר,אז יש לה 292 כ"ס,40 ומשהו קג"מ).

 

במידה ולא יפריע לך גם מנוע שהוא קטן מ-2500 סמ"ק.מדובר ברכבים באמת משכמם ומעלה:

 

מאזדה6 פרימיום: בכסף הזה,אתה יכול להביא דגם 2008 (הדגם החדש של ה-6.אתה תזהה לפי עיצוב שונה מבדורות הקודמים).מנוע 2500 סמ"ק,170 כ"ס,גיר טיפטרוניק 5 הילוכים.מדובר ברכב שמספק את אחת התמורות הכי טובות בארץ לכסף.

 

הונדה אקורד 2400 סמ"ק,גימור אקזקיוטיב,מודל 2007 (מהדגם הקודם,לא האקורד החדשה): ביצועים,ביצועים ושוב ביצועים.איכות,חיסכון בדלק,אמינות ובקיצור - המיטב של הונדה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

במידה ולא יפריע לך גם מנוע שהוא קטן מ-2500 סמ"ק.מדובר ברכבים באמת משכמם ומעלה:

 

מאזדה6 פרימיום: בכסף הזה,אתה יכול להביא דגם 2008 (הדגם החדש של ה-6.אתה תזהה לפי עיצוב שונה מבדורות הקודמים).מנוע 2500 סמ"ק,170 כ"ס,גיר טיפטרוניק 5 הילוכים.מדובר ברכב שמספק את אחת התמורות הכי טובות בארץ לכסף.

 

הונדה אקורד 2400 סמ"ק,גימור אקזקיוטיב,מודל 2007 (מהדגם הקודם,לא האקורד החדשה): ביצועים,ביצועים ושוב ביצועים.איכות,חיסכון בדלק,אמינות ובקיצור - המיטב של הונדה.

 

הבחור רוצה רושם, נוכחות חושב על 330 או על סאב, לא נראה לי ש 6 או אקורד יענו על הדרישות מה גם שהשכם שלהם לא כזאת גבוהה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש159 3.2 2007 ביד 2. פרט להיותה ידנית עונה על כל דרישותיך.

אם אתה לא ממש מתעב ידני אני ממליץ לך לעשות סיבוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5139 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...