Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5973 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ביצעתי אתמול טיפול לרכב שכלל:

א)החלפת שמן (שמתי מובייל סינטטי מלא במקום הליקווי מולי חצי סינטטי מתוסף MOS2).

ב)החלפת פילטר שמן (מקורי של טויוטה במקום המקורי הקודם).

ג)החלפת פילטר אויר (תחליפי במקום המקורי שהיה שם).

ד)פלאגים (NGK במקום DENSO).

 

הרמתי את שני הגלגלים השמאליים על מדרכה והגבהתי מעט את הגלגל הימני הקדמי עם ג'ק (הוא עדיין היה על הקרקע).

פתחתי את פקק הריקון של אגן השמן והשמן יצא החוצה (עשיתי את זה כשהשמן חם כדי שיתנקז במהירות וביעילות).

השתמשתי בג'פקה עם "פה" רחב לפירוק מסנן השמן מכיוון שלא הצלחתי עם הידיים (למרות שבטיפול הקודם הידקתי אותו עם הידיים - הבנתי שנוצר ואקום שמקשה על הפתיחה, האם נכון ?). לקחתי את המסנן החדש והנחתי אותו הפוך על המסנן הישן כדי לשמן מעט את הגומיה ושימנתי גם קצת עם האצבע.

פתחתי את הפלסטיק שעל המנוע ופירקתי את כבלי ההצתה+שחרור הבורג שמהדק אותם למקומם והחלפתי את הפלאגים אחד אחד.

פתחתי את קופסת מסנן האויר והוצאתי את הישן שהיה כבר שחור ושמתי במקומו את החדש וסגרתי חזרה.

בינתיים השמן התנקז כולו וחיברתי את מסנן השמן החדש למקומו.

חיברתי חזרה את פקק הריקון ומילאתי שמן.

 

וכעת מספר שאלות...

1)האם פעלתי נכון בכך שהחלפתי את השמן מליקווי מולי חצי סינטטי מתוסף למובייל סינטטי מלא ? זאת לאור העובדה שמנועי 2004 ידועים כרגישים לבעיית הבוצה

 

2)האם קריטי עניין החלפת מסנן האויר למסנן שאינו מקורי ? האם חשוב להקפיד על מסנן אויר מקורי ? כשהייתי אצל הפרסי הוא אמר לי שאין משמעות לכך, האם זה נכון ?

 

3)האם הפלאגים של NGK נחשבים טובים ? עצם העובדה שהם מתוצרת יפן ולא סין זו כבר ברכה אבל האם אפשר להיות רגועים והאם אפשר לקבל שמות של יצרני פלאגים שידועים כמצויינים ?

 

היום החלפתי עוד 2 מנורות שהיו שרופות (חניה וברקס שמאלי) וכל מה שנשאר זה רק להחליף וישרים.

 

 

בנוסף, אני מתעניין בהחלפת שמן הגיר ונוזל הבלמים...

הבנתי שישנה בעייתיות עם החלפת שמן הגיר ואני עדיין ממתין לתשובה חד משמעית בעניין.

בנושא נוזל הבלמים, אני כבר יותר מחצי שנה נמנע מלעשות זאת מאחר ואני לא סגור במאה אחוז על התהליך...(לא אעשה עד שאהיה סגור במאה אחוז).

 

 

מצטער אם שיגעתי אתכם בהודעה הארוכה... הסיבה לכך היא שאני מאוד נהנה לקרוא הודעות כאלה של כותבים אחרים ושמח לשתף אחרים גם בדברים שאני עשיתי.

 

 

תודה,

קובי.

פורסם
אז ביצעתי אתמול טיפול לרכב שכלל:

א)החלפת שמן (שמתי מובייל סינטטי מלא במקום הליקווי מולי חצי סינטטי מתוסף MOS2).

ב)החלפת פילטר שמן (מקורי של טויוטה במקום המקורי הקודם).

ג)החלפת פילטר אויר (תחליפי במקום המקורי שהיה שם).

ד)פלאגים (NGK במקום DENSO).

 

הרמתי את שני הגלגלים השמאליים על מדרכה והגבהתי מעט את הגלגל הימני הקדמי עם ג'ק (הוא עדיין היה על הקרקע).

פתחתי את פקק הריקון של אגן השמן והשמן יצא החוצה (עשיתי את זה כשהשמן חם כדי שיתנקז במהירות וביעילות).

השתמשתי בג'פקה עם "פה" רחב לפירוק מסנן השמן מכיוון שלא הצלחתי עם הידיים (למרות שבטיפול הקודם הידקתי אותו עם הידיים - הבנתי שנוצר ואקום שמקשה על הפתיחה, האם נכון ?). לקחתי את המסנן החדש והנחתי אותו הפוך על המסנן הישן כדי לשמן מעט את הגומיה ושימנתי גם קצת עם האצבע.

פתחתי את הפלסטיק שעל המנוע ופירקתי את כבלי ההצתה+שחרור הבורג שמהדק אותם למקומם והחלפתי את הפלאגים אחד אחד.

פתחתי את קופסת מסנן האויר והוצאתי את הישן שהיה כבר שחור ושמתי במקומו את החדש וסגרתי חזרה.

בינתיים השמן התנקז כולו וחיברתי את מסנן השמן החדש למקומו.

חיברתי חזרה את פקק הריקון ומילאתי שמן.

 

וכעת מספר שאלות...

1)האם פעלתי נכון בכך שהחלפתי את השמן מליקווי מולי חצי סינטטי מתוסף למובייל סינטטי מלא ? זאת לאור העובדה שמנועי 2004 ידועים כרגישים לבעיית הבוצה

 

2)האם קריטי עניין החלפת מסנן האויר למסנן שאינו מקורי ? האם חשוב להקפיד על מסנן אויר מקורי ? כשהייתי אצל הפרסי הוא אמר לי שאין משמעות לכך, האם זה נכון ?מסנן אוויר לא איכותי יכניס אבק וחלקקיקים למנוע, מכיוון שלא ידוע מאיזו חברה מגיע המסנן שרכשת לא ניתן לדעת את טיבו.

 

3)האם הפלאגים של NGK נחשבים טובים ? עצם העובדה שהם מתוצרת יפן ולא סין זו כבר ברכה אבל האם אפשר להיות רגועים והאם אפשר לקבל שמות של יצרני פלאגים שידועים כמצויינים ? זו חברה טובה והיא מייצרת את המצתים לרכבים היפניים, חשוב להקפיד לקנות את הפלאג הנכון לרכב שלך.

 

היום החלפתי עוד 2 מנורות שהיו שרופות (חניה וברקס שמאלי) וכל מה שנשאר זה רק להחליף וישרים.

 

 

בנוסף, אני מתעניין בהחלפת שמן הגיר ונוזל הבלמים...

הבנתי שישנה בעייתיות עם החלפת שמן הגיר ואני עדיין ממתין לתשובה חד משמעית בעניין. החלפת שמן גיר מבוצעת ע''י מכונה במוסך וכך גם המילוי.

בנושא נוזל הבלמים, אני כבר יותר מחצי שנה נמנע מלעשות זאת מאחר ואני לא סגור במאה אחוז על התהליך...(לא אעשה עד שאהיה סגור במאה אחוז).אם מעולם לא עשית זאת אל תעשה, העניין מורכב, צריך לדעת איך לרוקן את הנוזל הישן ע''י לחיצה מבוקרת על דוושת הבלם, בצורה כזאת שלא תגרום נזק למשאבת בלם.

 

 

מצטער אם שיגעתי אתכם בהודעה הארוכה... הסיבה לכך היא שאני מאוד נהנה לקרוא הודעות כאלה של כותבים אחרים ושמח לשתף אחרים גם בדברים שאני עשיתי.

 

 

תודה,

קובי.

תשובות באדום

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

×
×
  • תוכן חדש...