Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5991 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

 

אני זוכר שפעם היה פה דיון כזה ולא מצאתי אותו,אולי אני אמצא אותך עכשיו בנושאים דומים.

בכל מקרה,זהו היה דיון ארוך שמישהו נתן סעיף מהחוק שאסור לשוטר לתת דו"ח למי שנוהג ורישיון הנהיגה אינו עליו.

*כמובן לנהג יש רישיון בתוקף,אך הכרטיס רישיון נהיגה אינו איתו(נשכח בבית לדוגמא).

 

שורה תחתונה,רציתי לדעת האם לשוטר מותר לתת לנהג דו"ח על זה שכרטיס רישיון נהיגה אינו איתו?

ואם אפשר את הסעיף בחוק.

 

גולן.

פורסם

התמזל מזלי ואכן זה הופיע בנושאים הדומים.

עדיין אני צריך עזרה באותו נושא:

 

משתמש פרסם את זה:

(פס"ד 11916/06/08 ריכט מרדכי נ' השוטר שמר עוזי) הנחיות מדור תעבורה 14/09

1. יש לרענן לכלל השוטרים את ההנחיה לפיה אין "הצגת רשיונות" בתחנת המשטרה בארץ.

 

2. במקרים בהם הנהג טוען שהרשיונות תקפים ואינם ברשותו, השוטר יאמת דברי הנהג עפ"י בדיקה במסוף, אם אכן הרשיונות תקפים, אין לרשום לנהג דוח.

 

3. ביחידות פניות נהגים ובמש"ל, נהג שנרשם לו דוח (בטעות) ויגיש בקשה תוך צירוף רישיון נהיגה בתוקף. על היחידה להעביר לתובע מוסמך לביטול הדוח.

 

4. יש להעביר ההנחיה לכלל שוטרי התנועה, הסיור והמתנדבים ולמטפלי פניות נהגים.

 

ומיד אחריו משתמש אחר פרסם את זה:

http://www.trafficjam.co.il/mismachim.html

 

בכל זאת,מעניין אותי לדעת האם מותר לשוטר לתת דו"ח על זה,ואם הוא כבר נתן,האם ב-%100 אפשר לבטל את הדו"ח?

פורסם

שוטר יכל לתת לך דוח על כך אם ירצה, אך יש הנחיה לא לתת.

 

אי החזקת רשיון נהיגה

"נהגת ברכב הנ"ל, ולא נמצא איתך

רשיון הנהיגה, בניגוד לתקנה

9 ( א ) לתקנות התעבורה."

 

סמל הסעיף 6065

קנס 100 ש"ח

נקודות 0

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
שוטר יכל לתת לך דוח על כך אם ירצה, אך יש הנחיה לא לתת.

 

אי החזקת רשיון נהיגה

"נהגת ברכב הנ"ל, ולא נמצא איתך

רשיון הנהיגה, בניגוד לתקנה

9 ( א ) לתקנות התעבורה."

 

סמל הסעיף 6065

קנס 100 ש"ח

נקודות 0

 

 

 

ל'

 

לפי מה שאת אומרת זה תלוי במצב הרוח של השוטר באותו הרגע?

זכותו להחליט אם לתת קנס או לא?

נשמע לי קצת תמוה.

פורסם

לא אמרתי לפי מצב הרוח, אל תכניס לי מילים לפה,לשוטר יש שיקול דעת אם לכתוב דוח או שלא.

ברגע שהוא החליט שהוא כותב דוח והתחיל לכתוב אותו, מכאן זו נקודת "אל חזור" כל הדוחות ממוספרים, כל שוטר חותם עליהם במשרד התחנה, והוא לא יכל להתחרט באמצע.

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

זה לא חוק, זאת הנחיה פנימית.

בד"כ שוטר לא יתן לך דו"ח על רשיונות, אם זאת העבירה היחידה שמצא בעת הבדיקה/ביקורת. זאת גם רוח ההנחיה שניתנה לשוטרים.

אולם, אם שוטר עצר אותך בגלל שלא היית חגור וגם דיברת בפלאפון וגם יש לך פנס ראשי שרוף ואז מתברר שגם אין איתך רשיונות, אתה אמור לקלבל 3 דוחו"ת ובתור קינוח הוא יכול לתת לך גם קנס על זה שאין לך רשיונות.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

אז אם אין לך רשיון אז חייב שיהיה לפחות תעודת זהות? או מספיק שאתה זוכר את מספר התעדות זהות והוא כבר יכל לבדוק את זה

לבד במחשב שלהם? האם במסוף שלהם יש תמונה של הבן אדם שאכן יכל לוודא שבאמת מדובר באותו אדם שהוא טוען שהוא?

פורסם
אז אם אין לך רשיון אז חייב שיהיה לפחות תעודת זהות? או מספיק שאתה זוכר את מספר התעדות זהות והוא כבר יכל לבדוק את זה

לבד במחשב שלהם? האם במסוף שלהם יש תמונה של הבן אדם שאכן יכל לוודא שבאמת מדובר באותו אדם שהוא טוען שהוא?

 

במידה ואין לך רשיון נהיגה או תעודה מזהה, תצתרך להביא אדם לתחנה שיזהה אותך.

במסוף המשטרתי שיש בחלק מהניידות ניתן לראות רק תמונות של אנשים שצולמו באלבום השטרתי, אנשים שהורשעו בעברות.

אדם נורמטיבי מהשורה שלא נעצר מעולם לא יופיע באלבום המשטרתי.

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

×
×
  • תוכן חדש...