Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5995 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אולי תוכלו לעזור לי בבחירת צמיג לגטס שלי

נוהג 20000 בשנה

הציעו לי מלא הצעות-פירלי טורקי ב 1060 ,קלבר פולני ב 1000 וכל מיני סינים ב780-900

גם קוריאנים ב1000

ולכל אחד יש מה להגיד על השני...

הפירלי מתייבש מהר והוא טורקי,הקלבר פולני ולא מחזיק מעמד,הסינים מסוכנים:evil:

אז מה עדיף לשמור על בטיחות ילדי ושלי ?

וכמובן שלא הזכרתי את המיגים של 550 לצמיג כי הוא גרמני מקורי -לא סגור שזה יותר טוב כי גם שם כל הפועלים טורקיים..:lol:

אם תוכלו לעזור לי

בברכה

פורסם

ערוך חיפוש, דובר על נושא זה רבות בפורום.

בכל מקרה, ההמלצה שלי היא תמיד תמיד לא להתפשר על איכות הצמיג, צמיגים זה בטיחות מעל לכל.

לכן, ללכת על החברות הידועות והמומלצות, כגון: גודייר, דטנלופ, קלבר, מישלין, ברידג'סטון, פירלי וכו'.

לבדוק תאריך יצור וארץ יצור על הצמיד, צמיג שמעל לחצי שנה חיי מדף, עדיף לא לקנות ולדרוש חדש יותר.

כל ה"שמועות" ששמעת על פירלי וקלבר ושאר הצמיגים שציינתי, עדיף לא להתייחס לאותם מפיצי שמועות.

בתור אחד שמתעסק הרבה ברכבים, אני יכול להגיד לך שעד עכשיו הרכבתי צמיגי פירלי, דאנלופ (גם דגם הSP490 הידוע לשימצה) וגם קלבר וכולם שירתו אותי נאמנה, אחיזה טובה וארך חיים טוב.

אני ממהר לקראת המוות במהירות של שישים דקות לשעה

×
×
  • תוכן חדש...