Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8139 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי, כדי להבין את הרעיון צריך להשתמש בקצת דמיון . . .

 

אני לוקח כנפיים מקוריות של פונטו ומלביש עליהן(כמובן חותכים ומרתכים לפי הצורך) על כל צד כנף נוספת לפי החיתוך שייקבע על מנת לספק את האלמנט המבוקש.

 

בימים הקרובים יהודה היקרי פחח בחסד ואומן עם תעודת אומן (מהימים שפחחות היתה אומנות) ייצור את הדבר המדהים הזה שלדעתי כמותו טרם נראה בארץ.

 

בסופו של הליך הכנף הקדמית תבלוט כ 3 ס"מ ליד הדלת ויהיה שם פתח ליציאת חום ואו שזה יהיה רק ליופי.

 

בינתיים רק תמונות של הכנפיים ועוד דוגמא של הכיוון הכללי באמצעות חתיכת כנף נוספת רק לצרכי הדגמה.

 

בימים הקרובים אני מקווה כי אוכל לספק תמונות של התהליך כולו והתוצר הסופי.

 

יהודה בנה לי גם את הפולטים על המכסה ואת הטמבון הקדמי.

 

לכל מי שרוצה להשיג אותו אפשרי בפרטי באמצעותי או בבפלא:054/652521

כמובן שהוא עושה גם פחחות רגילה

Dscn3360.jpg

wingf.JPG

3_0002.jpg

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

כדי לשים צמיגים רכבים וגדולים אין צורך לנפח כנפיים בפונטו מדגמי ה-3 דלתות (שיובא לארצינו בדגם אחד בלבד.. HGT)

 

למשל, דוגמא לפונטו 3 דלתות עם "18 שנועלת 215/35:

regan_02.jpg

פורסם

אני עוד לא יודע אם אני מתכוון להרחיב סרנים (באופן ממשי כהכנה לפרויקט אחר וסודי) או שמא אשתמש בספייסרים.

 

אני בכלל סבור שלא אזדקק להזיז את הג'נט מילימטר ועדיין הניפוח יראה יפה...אבל ימים יגידו.

 

תודה על התגובות היפות:-)

 

ואיך אומרים?

u aint seen nothing yet

 

ליל מנוחה

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

×
×
  • תוכן חדש...