Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6041 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה לא חלק של רכב שהם יכולים להשוות, אלה מראות לא אוריגינליות של האוטו שהם יכולים להשוות למחיר בארץ או משהו,

סתם לצורך העניין :

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=350278938228&viewitem=

 

איך אפשר לקבוע מחיר של מוצר כזה יחסית למה?

ואיך הם הגיעו לסכום הזה 1491 שקל?

מאיפה המספרים האלה?

 

ואוקיי גם אם זה לא מתנה , קניתי את המוצר ב 37.98 דולר + משלוח 25.00 דולר שזה 62.98 דולר סך הכל * 3.8 =239.72 שקל.

נגיד שהמכס + המע"מ זה 75% = 179.79 שקל.

אני לא מצליח להבין איך הגיעו לחשבון הזה שהמוצר עולה 1491.

פורסם

לפני זה קניתי לוח שעונים:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=200404320142

שילמתי עליו 12 דולר על המוצר ועוד 18 דולר על משלוח = סך הכל 30 דולר וזהו לא מכס ולא בטיח.

החבילה הגיע לסניף הדואר קיבלתי הודעה רגילה על משלוח וזהו בזה נגמר הסיפור.

פורסם

אז אם פעם הבעה אני יזמין משהו ואני יבקש מהשולח שיכתוב 30 דולר בחשבונית לא יהיו יותר בעיות עם המכס?

פורסם

הרבה פעמים משתמשים בשיטה הזאת בקניות מאי ביי, אין גם למכס מה לעשות נגד זה.

אם ערך החבילה היא מתחת ל50 דולר, לא לוקחים מכס, גם אם זה יהלומים.

 

אתה שואל מאיפה הגיעו להערכה הזו של 1491 ש"ח?

בדיוק ככה- הערכה.

צריך פשוט להקפיד על הימצאותה של קבלת רכישה הכוללת את העלות של המוצר ואת עלות המשלוח.

אך ורק על זה תשלם מכס, שבמקרה הזה הוא אמור להיות כ113 ש"ח.

שוב- אם אין לך קבלה, תוכל להדפיס את חשבונית הפייפאל שקיבלת.

ביצים ביצים ביצים ביצים לאן אתם רצים?

פורסם

היום קיבלתי תשובה.

"הערעור נדחה נא להמציא חשבונית קנייה"

איך הם מבקשים חשבונית קנייה אם הם פתחו את החבילה והחשבונית הייתה אמורה להיות בפנים, חוץ מזה על ההודעה כתובים הסכומים המדויקים ששילמתי , מה זה לא מספיק?

איזה עוד חשבונית אני צריך להביא להם?

ועד שאני יביא להם חשבונית המכס נשאר 705 שקל!!!

פורסם

תשלח להם תדפיס EBAY של המוצר. בני זו*ות אלו רוצים לרוקן לנו את החשבונות הבנק אם רק יתאפשר להם.

שששששששששש

אני במעקב!!!!!!!

פורסם

הספק שלך היה אמור לשים 2-3 העתקים של החשבונית.

זה ידוע שתמיד הם לוקחים לעצמם העתק, לפעמים מאבדים אחד וכו' (חרות אבל ככה זה, אין טעם לנסות אפילו לשנות את זה)... נוצר מצב שצריך 3 העתקים ועדיף בנפרד שלא כולם יעלמו :-) מומלץ גם מחוץ לקופסא וגם בפנים ליתר בטחון.

בכל מקרה בעניין כמה מכס אתה צריך לשלם פשוט תבדוק את פרט המכס שרלוונטי למוצר שלך באתר האינטרנט. אתה יכול להעזר בשירותי עמילות מכס למקרה ואתה מסתבך.

פורסם
היום קיבלתי תשובה.

"הערעור נדחה נא להמציא חשבונית קנייה"

איך הם מבקשים חשבונית קנייה אם הם פתחו את החבילה והחשבונית הייתה אמורה להיות בפנים, חוץ מזה על ההודעה כתובים הסכומים המדויקים ששילמתי , מה זה לא מספיק?

איזה עוד חשבונית אני צריך להביא להם?

ועד שאני יביא להם חשבונית המכס נשאר 705 שקל!!!

נו ומה הבעיה תשלח להם חשבונית PAYPAL ובנוסף תדפיס את דף המכירה של איביי ותשלח גם.

פורסם

כן זה מה שאני יעשה..

חארות כאלה , הם הרי בעצמם כותבים את הסכומים ששילמתי על הפתק שהם שולחים הביתה, אז למה לסבך את החיים אם הם גם ככה כבר יודעים כמה שילמתי.

אין גבול לטמטום!

×
×
  • תוכן חדש...