Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6083 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפי דעתי פחם אחד בכלל לא נוגע בטבעת ההחלקה כנראה שהטבעת נשחקה או/גם הקפיץ של הפחם חלש לכן הוא לא נוגע בטבעת.

 

האם המיסבים תקינים ? האם יש חופש מוגזם בציר של הרוטור ?

איזה כייף לי :)

פורסם

תודה רבה לכולם על התגובות, המיסב נראה בסדר, אין חופש בכלל בציר של הרוטור.

 

אני צריך לדעת האם פחם שני שחור יכול לגרום לאי טעינה, מישהו יודע לענות לי על זה? תודה.

פורסם

אני לא מבין אותך- מברשת הגרפיט גם ככה שחורה אז מה ההבדל?

שאלתי, מרק שאל ואני שואל שוב- מה אורך המברשות (פחמים)?

 

את מצב המיסבים אתה לא יכול לבדוק ע"י הסתכלות. אתה חייב להוציא אותם (גם בצד השני) ולבחון בזהירות את ההחלקה שלהם ועוד. אם לא תעלה צילומים איכותיים לא נוכל לעזור לך!

 

בדרך הזו חבל על הזמן- לא תשפץ שום דבר בצורה טובה, בטח לא אלטרנטור בעייתי שכזה.

פורסם

אוקיי, מרב ייאוש אמרתי לעצמי נקנה את הוסת הזה ב180 שקל ונשים, יעבוד אז יעבוד, לא יעבוד אז נביא אלטרנטור משומש מחבר.

קניתי והרכבתי, בהתלחה לא עבד בכלל וכולי ביאוס, אחרי שניה נזכרתי שלא חיברתי בכלל את הכבלים של האלטרנטור לרכב, חיברתי ועובד, עובד אפילו יותר טוב ממה שעבד מאז שקניתי את הרכב (שנה וחצי), לפני זה כשהייתי שומע מוזיקה ושם ווליום, כשהיה מגיע רגע של באס המערכת הייתה מתעמעמת, האורות שלה היו משחקים גבוהה נמוך וכך גם שאר מערכות התאורה ברכב, עכשיו שום דבר לא קופץ והכל עובד פיקס, רק נקווה שזה יחזיק מספיק זמן מעמד.

 

לשאלה שלכם, אחרי שקניתי את הוסת והפחמים, ראיתי שהיה הבדל ענקי בגדלי הפחמים, התחתון היה שחוק כמעט עד הסוף, והראשון היה שחוק למחצית, לא יצא לי לענות לכם בזמן כי אני כל השבוע בבסיס, וחוזר סופי שבוע וגם לא תמיד.

 

תודה רבה לכם, בלי הפורום לא הייתי מצליח לא לפרק ולא להרכב, שבת שלום :)

×
×
  • תוכן חדש...