Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6120 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מבחינתי סגור על ה- SUNDOWN SAE1000D.

אבל חבר שלי אמר לי שהוא ראה מונובלוק בלוק של PYLE , הדגם הוא-Pyle - PLA3000D - Red Elite 2400 Watt Class-D Mono Block Mosfet Digital Amplifier

אלה הפרטים שלו:

Mono Block Subwoofer Amplifier

RMS Power @ 4 Ohms: 400 W

RMS Power @ 2 Ohms: 800 W

RMS Power @ 1.3 Ohms: 1200 W

Maximum Power Output 2400 W Mono

1 Ohm Stable

MOSFET Power Supply

PWM (Pulse-Width-Modulation) System

Glass Epoxy PCB

Gold Plated RCA Inputs

Custom Terminal Block for Speaker Connection

Thermal Protection

Overload Protection

Short Circuit Protection

Variable Subsonic Filter (15Hz-40Hz, 24dB/Octave)

Phase Control 0-180 Degree

Remote Bass Control (Included)

Input Impedance: 10K Ohms

Soft Turn On/Off

Advanced Protection Circuitry

S/N Ratio: > 90dB

Heavy Duty Power Coated Heatsink

Dimensions:10.9'' (W) x 2.7'' (H) x 15'' (L)

Sold as: Unit

ולפי דעתו זה מונו טוב וחזק שאפשר לסמוך עליו והוא יותר זול מהסאנדאון,

אז מה דעתכם בנושא? האם בכלל אפשר להשוות אותו לסאנדאון?

והאם זה באמת מונו חזק או רק על הנייר?

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם

גם אני אמרתי את זה, כי היה לי נסיון איתם פעם.

 

אבל הוא אומר לי תסתכל איזה נתונים יש לו, ועם כבל 4G הכל יעבוד והמחיר נמוך יחסית.

אני מבחנתי רק SUNDOWN אבל רציתי להוכיח לו שהמונו הזה באמת לא שווה השקעה.

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם
אבל הוא אומר לי תסתכל איזה נתונים יש לו

יש הרבה יצרנים שרושמים נתונים מופרזים ותלושים מהמציאות.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

תשמע אני ניסיתי את ה 4 ערוצים של סאנדאון בהשוואה לפיוניר ולקדנס שיש לי ואין בכלל מה להשוות,איך שחיברתי קצת כיוונים קצת פה... קצת שם... ישר שמעו מאיפה בא החליל ,כינור,גיטרה,זמר ,ליווי בלה בלה בלה.

אוקצור חבל על ההשוואת האלה ובטוח שלא PYLE או כמו שאני קורא להם PYLE OF CRAP.

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

פורסם

רוני, אני רואה בחתימה שיש לך מונו 1200 של סאנדאון, עכשיו מבחינת מונו אתה מרגיש שהוא נותן עוצמה ואיכות ברמה טובה?

יעני שווה השקעה באמת? היה לו תקלות משהוא?

והאם היה לך נסיון עם האח הקטן שלו? SAE1000D?

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם

גבר באמת חבריי למעלה צודקים ששמור מרחק מPYLE איכות גרועה ומה שהם מצהירים אל המגברים שלהם רחוקים מאוד מהמציאות כמו שחבריי כבר אמרו.

 

אמליץ ואומר תילך על הסאנדאון כמו שאומרים כאן (אני אישית מעדיף את המגבר שלי).

 

העיקר שתיהנה מהמערכת שלך שבוע טוב.:wink:

פורסם

PYLE OF CRAP. זה בדיוק הדברים שלכם.

 

למי מכם היה נסיון עם מגבר כל שהוא של החברה הזו??

אני מתערב שלאף אחד מכם. ותשובה לאח של חבר של הדוד זה לא רציני.

 

זו חברה פשוטה. של מגברים פשוטים.

יש להם מגברים אמינים. ועובדים שנים.!

להערכתי המגבר לפי הנתונים צריך להיות דומה / זהה ללאנזר 1200D.

שהיה מגבר מעולה. בתקופתו.

 

אם המחיר מתאים. והוא מתחת ל1000 שקל. אין סיבה לא לקחת.

זה צריך להיות מגבר סוס עבודה. האיכות בינונית. אבל הוא יתן תוצאה תובה מעוד ביחס למחיר.

 

הסאנדאון כמה רמות מעל. אבל המחיר בהתאם.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

×
×
  • תוכן חדש...