Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6117 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

ברשותי C5 2002.

הבאס מהרמקול הימני (6.5") קדמי נשמע גרוע ויש לי הרגשה שהרמקול נקרע.

העוצמה של המערכת המקורית מספקת אותי בד"כ אם כי מורגש מחסור בבס.

 

אפשרות אחת שעומדת בפני היא החלפת הזוג הקידמי. בביקור בחנוות הומלצו לי רמקולים של pioneer ב300 ש"ח.

אפשרות אחרת היא הוספת מנחת, מגבר וזוג רמקולי קומפוננט. הערכה היא שפתרון כזה יעלה 1300 ש"ח. האפשרות הזאת מפחידה אותי במישור הטכני מאחר שיש לסלול חיווט מהרדיו למגבר וחזרה ולהתחבר למחברים המקורים.

 

מבחינה כלכלית אני מעדיף את הפתרון הראשון אבל ממש אין לי שמץ של הערכה בכמה הפתרון השני היא יותר טוב.

 

1. האם הרמקולים של פיוניר (או רמקולים אחרים שממומלצים) יתנו תוצאות יותר טובות מהרמקולים המקוריים?

2. האם אין טעם להשקיע ברמקולי קומפוננט עם המגבר של הרדיו הנוכחי?

3. האם פתרון עם מגבר חיצוני יהיה הרבה יותר טוב מפתרון מספר 1 (בהנחה שלא דרושה לי יותר עוצמה ואני לא אתקין סאב)

4. האם יש המלצה למקום שמסוגל להפעיל ולחבר את יציאת ה AUX ברדיו המקורי?

 

תודה רבה

אריאל

פורסם

תקנה קומפוננט מורל פולס/דוטק ותתקין אותו, אם תרגיש בחיסרון של הבסים תוסיף מנחת ומגבר

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

פורסם

1. איזה דגם הפיוניר?

2. ההבדל בין הפיוניר לקומפוננט של מורל פולס הוא 100 שקל, לדעתי שווה את ההשקעה של ה-100 שקל הנוספים.

3. לדעתי אם העוצמה המקורית של האוטו הספיקה לך ואתה לא מעוניין להתעסק עם כל העניין של התקנה והשקעה כספית יחסית גדולה (ביחס לזוג רמקולים בודד), תקנה רמקולים נחמדים (שוב, ממליץ לך ללכת על הקומפוננט מורל פולס) ותחבר אותם לרדיו דיסק.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

תודה רבה!

 

מעיון שעשיתי בפורום לפני שפירסמתי היתה ליהרגשה שאני אצא מפה עם מורל פולס :-)

 

יש המלצות לחנות (את ההתקנה אני אעשה לבד)?

יש למורל את הרמקולים הללו ללא טויטר? ב C5 הטויטרים כבר קיימים ואני לא אעשה חורים חדשים.

 

תודה

אריאל

פורסם

אולי תוכל למצוא רק את המידים של הפולס, אבל ללא קרוס מתאים הרמקול יתאמץ לבצע את המוטל עליו, ישמע משמעותית פחות טוב וגדל הסיכוי שגם הוא יהרס.

מעבר לזה, ספק אם הטויטרים המקוריים עומדים באותה רמה של טויטר של מורל.

עצם העובדה שקיימים טויטרים מקוריים מאפשרת לך להחליף בין המקוריים לאפטרמרקט ללא שינויים בפלסטיקה, וזהו בעצם יתרון ולא חסרון.

מתחדשת*

פורסם

+1

אם ישנם כבר טויטרים מקוריים ברכב כל הסיפור מסתכם רק בהחלפתם

בטויטרים החדשים, אולי התאמה קטנה אך בטח שלא קדיחת חורים.

 

מצטרף להמלצה על הפולס, נשמע מצויין גם ללא הגברה.

 

 

 

 

בהצלחה

אלי

 

פורסם

דיברתי עם מוכר והוא אמר לי שהמורל פולס אזלו מהשוק ולא יהיו חדשים בשל הפסקת הייצור.

הוא המליץ לי על JBL GT5 650C ובעדיפות נמוכה יותר על מורל טמפו.

הוא אמר שה JBL יעבוד טוב יותר ללא מגבר חיצוני.

 

אשמח לקבל חוות דעת.

 

תודה

אריאל

×
×
  • תוכן חדש...