Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8159 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם..

אימי רוצה לקנות מכונית חדשה שתחליף את הביואיק המזדקנת שלנו.

על הפרק עלו מכונית כמו 605 ,קסטניה ורנו לגונה (מהדור הקודם) שנמכרות במחירים מצחיקים יחסית לשנתון הגבוה.

דרישותיה של אימי הם:

מכונית אוטמטית ,נוחה וגדולה...

האם כדאי בהתאם לדרישות האלו לקנות אחת מן המכונית שהזכרתי למעלה?

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כדאי אם אין דרישה קריטית לאמינות. קסנטיה היא מכונית נוחה מאוד. המרווח שלה סביר ביחס לשנתון ורמת הפאר גם (אם כי היא לא בדיוק שיא הפאר). מצד שני - אי אפשר לדעת בנוגע לאמינותה, וחשוב למצוא אקזמפלר שמור ומטופל. אותו הדבר בנוגע ל-605. (שהיא מקלאס אחד למעלה, דרך אגב)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

הייתי ממליץ לך גם לבדוק לנצ'יה קאפה אם כבר אתה לא מתכוון ללכת על שיא האמינות.

קח בחשבון שלא משנה מה תקנה, יהיה לך קשה למכור אחר כך.

פורסם

לצערי אימי לא ממש "דואגת" לרכבים שברשותה ואני חושש שהמכוניות שהזכרתי לא יתפקדו

בצורה אמינה בהתאם לטיפולה.

אלו רכבים אחרים (מאותו סיגנון) בתקציב של בערך 80 אלף שקל ישמרו על אמינות תחת ידיה של אימי? (יש לציין שטיפולים היא עושה אבל לא מעבר לזה)

פורסם
הייתי ממליץ לך גם לבדוק לנצ'יה קאפה אם כבר אתה לא מתכוון ללכת על שיא האמינות.

קח בחשבון שלא משנה מה תקנה, יהיה לך קשה למכור אחר כך.

אנחנו כבר לקחנו בחשבון(יש לנדרובר בבית :roll: ) שלא יהיו "ידיים" אחרינו

פורסם

אם אמינות זה הכי חשוב, אז מיצובישי גאלנט, מאזדה 626, הונדה אקורד, יתפקדו מצויין.

אולם הם לא ממש פאר ( :? ) , אבל הם מנהלים (לפי אגרת הרישוי :wink: )

 

 

עריכה : אם אתם מסתדרים ורגילים כבר לרובר, יש גם רובר 600 מאוד מאוד מאובזרת ומרשימה.

פורסם

קחו בחשבון גם טויוטה קאמרי

אמינות.. אין מה לדבר.. וטויוטה יכולה להחזיק מעמד אם רק עושים לה את הטיפולים ההכרחיים

ולא "אוהבים" אותה יותר מדי..

"Everybody loves house music, its a spirtual thing, a body thing, a soul thing"

פורסם
לצערי אימי לא ממש "דואגת" לרכבים שברשותה ואני חושש שהמכוניות שהזכרתי לא יתפקדו

בצורה אמינה בהתאם לטיפולה.

אלו רכבים אחרים (מאותו סיגנון) בתקציב של בערך 80 אלף שקל ישמרו על אמינות תחת ידיה של אימי? (יש לציין שטיפולים היא עושה אבל לא מעבר לזה)

 

אתם מודעים לעלויות ביטוחים וצריכת דלק, עלויות חלפים וכו'?

אפשר גם להמליץ על קאדילאק וכו'.

 

אגב לא אמרתם עד איזה שנתון אתם מסכימים להתפשר.

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

רובר 82X - אופציה מצויינת פאר וכוח ומחיר בקנטים.

 

אם אתה מחפש משהו אמין ב-80000 לך על יונדאי סונטה ואם אתה רוצה מנוע גדול לך על דגם ה-6 צילינדרים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
רובר 82X - אופציה מצויינת פאר וכוח ומחיר בקנטים.

 

אם אתה מחפש משהו אמין ב-80000 לך על יונדאי סונטה ואם אתה רוצה מנוע גדול לך על דגם ה-6 צילינדרים.

 

מאוד לא מומלץ ...

זה לא שיש לי משהו נגד יונדאי, פשוט פלסטיקים מקרקשים ברכב בן 3 גג 4 שנים ברכב בסדר גודל הזה זה ממש בושה ולא לעניין ...

המנועים דיי עלובים, אמינות גרועה ובקיצור, אם חשוב לך שנתון גבוה אז לך על היונדאי אם לא אז יש רכבים הרבה יותר טובים בתקציב הזה ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
רובר 82X - אופציה מצויינת פאר וכוח ומחיר בקנטים.

 

אם אתה מחפש משהו אמין ב-80000 לך על יונדאי סונטה ואם אתה רוצה מנוע גדול לך על דגם ה-6 צילינדרים.

 

מאוד לא מומלץ ...

זה לא שיש לי משהו נגד יונדאי, פשוט פלסטיקים מקרקשים ברכב בן 3 גג 4 שנים ברכב בסדר גודל הזה זה ממש בושה ולא לעניין ...

המנועים דיי עלובים, אמינות גרועה ובקיצור, אם חשוב לך שנתון גבוה אז לך על היונדאי אם לא אז יש רכבים הרבה יותר טובים בתקציב הזה ...

 

כמה מכוניות יונדאי היו לך :?:

 

תחת ידי עברו כבר שלוש (סונטה ושתי לנטרות) כולן הראו אמינות ללא רבב וכל הפלסטיקים עדיין במקום (באחת אחותי נוסעת, והשנייה של חבר טוב ואני משתמש בה לפעמים)

 

אתה לפעמים נחרץ מדי, ובמיוחד לגבי דברים שהמושג שלך בהם קלוש משהו...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
רובר 82X - אופציה מצויינת פאר וכוח ומחיר בקנטים.

 

אם אתה מחפש משהו אמין ב-80000 לך על יונדאי סונטה ואם אתה רוצה מנוע גדול לך על דגם ה-6 צילינדרים.

 

מאוד לא מומלץ ...

זה לא שיש לי משהו נגד יונדאי, פשוט פלסטיקים מקרקשים ברכב בן 3 גג 4 שנים ברכב בסדר גודל הזה זה ממש בושה ולא לעניין ...

המנועים דיי עלובים, אמינות גרועה ובקיצור, אם חשוב לך שנתון גבוה אז לך על היונדאי אם לא אז יש רכבים הרבה יותר טובים בתקציב הזה ...

 

כמה מכוניות יונדאי היו לך :?:

 

תחת ידי עברו כבר שלוש (סונטה ושתי לנטרות) כולן הראו אמינות ללא רבב וכל הפלסטיקים עדיין במקום (באחת אחותי נוסעת, והשנייה של חבר טוב ואני משתמש בה לפעמים)

 

אתה לפעמים נחרץ מדי, ובמיוחד לגבי דברים שהמושג שלך בהם קלוש משהו...

 

לצערי אני לא מסכים איתך

רבים מחבריי מוסעים על יונדאי (שתי אקסנטים, 2 לנטרות (שנתונים חדשים יחסית (2000))) וכולם רק מתלוננים על הרכב...

אחת עם בעיות חשמל, אחת עם בעיות הנעה כבר מספר חודשים ועוד אחד שסתם כל שבוע מתפרק לו משהו אחר בפנים...

מכוניות שמשמשות את ההורים של החברים, ולא החברים עצמם (לרוב היום...) כך שמבחינת שימוש הן לא עברו מלחמה או משהו כזה...

מנועים מאוד מאוד מיושנים, נוחות נסיעה שאפשר לתארה רק במילה אחת, מגעילה....

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

פורסם
שלום לכם..

אימי רוצה לקנות מכונית חדשה שתחליף את הביואיק המזדקנת שלנו.

על הפרק עלו מכונית כמו 605 ,קסטניה ורנו לגונה (מהדור הקודם) שנמכרות במחירים מצחיקים יחסית לשנתון הגבוה.

דרישותיה של אימי הם:

מכונית אוטמטית ,נוחה וגדולה...

האם כדאי בהתאם לדרישות האלו לקנות אחת מן המכונית שהזכרתי למעלה?

 

אני יודע שהטורבו בפיגו 605 נסרף חופשי.

 

פעם היה לנו 605 מנוע 3.0 ליטר, שאין הרבה כאלה כי רובם 2.0 ליטר טורבו, ושלנו היה רכב חמוד. אבל במנוע 2000 טורבו היה לחבר והיה לו הרבה בעיות

פורסם

פורד מונדאו, כאילו דההה... 8)

 

80K מסדרים לך מודל די חדש, אני כמעט בטוח שמהדור האחרון.

אמינות סבבה, גדול, נוח , היגוי טוב - מה עוד תבקשי מכורה ואין ?

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 


×
×
  • תוכן חדש...