Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6185 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
עכשיו זה בהווה. עשיתי זה בעבר. תחליט.

 

מבחינה לשונית אין הווה. יש עבר ועתיד. אבל זה פשוט סתם התפלספות לא מובנת במיוחד של המורה שלי ללשון... שמעתם אי פעם על בויאר?

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

שלום חברים,

הפניה לא נלקחה בתוך עיר אלה בצומת שהכביש בה הוא מוגבל 70 ופונה לכביש מוגבל 60, אני יודע שהפניה לא הייתה חכמה אבל אני בודק שאני לא מסכן אף אחד חוץ מעצמי. התחביב שלי זה הפניות הללו, אני לא נוהג במהירות מופרזת, עייף, אפילו כשאני על כוס בירה אני לא נוהג(לפני כניסת החוק) אך לקיחת פניות ביתר היגוי זה הכיף שלי.

לקח שנילמד = לא לעשות שטויות כאלה יותר! אלה רק במקום סגור.

 

השוטר היה כנראה עם מתנדבת(לא הייתה על מדים) הוא אמר לאנשים לעצור והיא לקחה את התעודת זהות ומספר הרכב,

לפי מה שראיתי היא מלאה את זה בטבלה עם תאריך,שעה,מספר רכב, תעודת זהות, שם פרטי, שם משפחה והערות.

כאשר השוטר עצר אותי שאלתי אותו על מה והוא אמר על נהיגה בפרעות, ואז אחריי הגיע אחד עם משפחה שכנראה לא אותת וגם לא היה חגור והוא עבר אליו, שאלתי את המתנדבת למה השוטר עצר אותי והיא אמרה שהיא בכלל לא יודע.

הוא שחרר אותי ואמר לי "רק סע בזהירות".

חלק אומרים שלא יקרה כלום חלק שיהיה דו"ח, אם יהיה דו"ח על איזה סכום+נקודות מדובר אני חוזר שנית המהירות שלי 100% הייתה נמוכה מ60 קמ"ש.

 

תודה רבה

נ.ב

לגבי "העכשיו עשיתי" תודה למורה רזיאל על שנינות שפתו.

פורסם

גם אני אוהב לנהוג ככה לפעמים ובטח כל מי שכותב פה. אחרי הכל זה פורום של אנשים שאוהבים לנהוג ועוד אין מסלול מירוצים מסודר בארץ. תעשה 1+1 ותקבל שהרבה אנשים עושים דברים כאלה.

 

אתה רק צריך לוודא שזה מקום שאתה יכול לפגוע רק בעצמך וגם לא לפגוע ברישיון:-P.

 

בקיצור אני חושב כמו אXודוס.

 

ואני רוצה גם להזכיר לשאר האנשים פה שגם אתם הייתם נהגים כאלה, ועם הזמן התמתנתם בטח אבל עדיין עושים דברים כאלה.

אז, למה להיות צבוע:?:

vw-golf כתב:

זו פאקינג מדינה דמוקרטית, זה לא שהוא הרים יד על מישהו, אז חלאס, סתמו פיות!!
פורסם
שלום חברים,

הפניה לא נלקחה בתוך עיר אלה בצומת שהכביש בה הוא מוגבל 70 ופונה לכביש מוגבל 60, אני יודע שהפניה לא הייתה חכמה אבל אני בודק שאני לא מסכן אף אחד חוץ מעצמי. התחביב שלי זה הפניות הללו, אני לא נוהג במהירות מופרזת, עייף, אפילו כשאני על כוס בירה אני לא נוהג(לפני כניסת החוק) אך לקיחת פניות ביתר היגוי זה הכיף שלי.

לקח שנילמד = לא לעשות שטויות כאלה יותר! אלה רק במקום סגור.

 

השוטר היה כנראה עם מתנדבת(לא הייתה על מדים) הוא אמר לאנשים לעצור והיא לקחה את התעודת זהות ומספר הרכב,

לפי מה שראיתי היא מלאה את זה בטבלה עם תאריך,שעה,מספר רכב, תעודת זהות, שם פרטי, שם משפחה והערות.

כאשר השוטר עצר אותי שאלתי אותו על מה והוא אמר על נהיגה בפרעות, ואז אחריי הגיע אחד עם משפחה שכנראה לא אותת וגם לא היה חגור והוא עבר אליו, שאלתי את המתנדבת למה השוטר עצר אותי והיא אמרה שהיא בכלל לא יודע.

הוא שחרר אותי ואמר לי "רק סע בזהירות".

חלק אומרים שלא יקרה כלום חלק שיהיה דו"ח, אם יהיה דו"ח על איזה סכום+נקודות מדובר אני חוזר שנית המהירות שלי 100% הייתה נמוכה מ60 קמ"ש.

 

תודה רבה

נ.ב

לגבי "העכשיו עשיתי" תודה למורה רזיאל על שנינות שפתו.

גם אם היית לוקח את הפנייה על 200 קמ"ש, השוטר לא היה יכול להגיד כלום, אין לו שום מדידה שלך על מהירות כזו(במידה והוא היה ללא ממל"ז או דבורה).

ישתבח הבורא, שגם היום אני נמצא.

פורסם

שוטר אמר לך שאתה צפוי לקבל דו"ח?

כי יכול מאוד שהוא והמתנדבת פשוט מילוא דוחות בדוקאי, שזה משו ששוטרים עושים כשמשעמם והם כבר אכלו בורקס.

ובעקרון מעולם לא הבנתי את הרעיון של הדוחות האלה, אתה פשוט רושם וזהו. מה קורה איתם אחרכך אף אחד לא יודע. זאת פשוט עצירה לביקורת שגרתית.

מצד שני יכול להיות שהוא פשוט "שכח לציין" שאתה עומד לקבל דו"ח.

ככה שכל מה שנותר לעשות הוא לחכות

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
גם אם היית לוקח את הפנייה על 200 קמ"ש, השוטר לא היה יכול להגיד כלום, אין לו שום מדידה שלך על מהירות כזו(במידה והוא היה ללא ממל"ז או דבורה).

 

יכול ועוד איך..

הדוח הוא לא על מהירות, אלא על נהיגה בקלות ראש, נהיגה בחוסר זהירות, נהיגה פרועה או נהיגה תוך חוסר שליטה ברכב

פורסם

לכל הקשקשנים, ולפותח השרשור.

הטופס שהבחורה מלאה הינו דו"ח מחסום, לפי הפרטים שמסרת.

דו"ח תנועה לא תקבל.. יכול להיות שמדובר בסתם שוטר\מתנדב שעשה קצת רוח ו-"נֻוּ נֻוּ נֻוּ".

פורסם
יכול ועוד איך..

הדוח הוא לא על מהירות, אלא על נהיגה בקלות ראש, נהיגה בחוסר זהירות, נהיגה פרועה או נהיגה תוך חוסר שליטה ברכב

 

אם השוטר יראה אותו את הבחור ובחור ינהג על 200 קמ"ש, ולא משנה איפה, השוטר לא יכול להאשים אותך על נהיגה ב200 קמ"ש. על נהיגה בקלות דעת אפשר להאשים אותך על הרבה דברים. זו לא הכוונה שלי, כלל וכלל לא.

ישתבח הבורא, שגם היום אני נמצא.

פורסם
"אבל, אם הפניה רחבה מספיק, ללא הולכי רגל או רכבים והדבר היחדי שהוא מסכן זה את הגלגל והמדרכה, שייבושם לו."

 

אין ספק שכל שופט תעבורה יסכים עם האמור לעיל...

 

כנראה אתה גר בחו"ל או בבועה, שופט תעבורה לא יסכים עם חצי מהדברים שאתה עושה בכביש (חלקם בצדק).

אגב, לא יודע מה איתך, אבל כשאני נוהג אני המשפט "מעניין מה שופט התעבורה יחשוב על זה" לא מהדהד אצלי בראש.

לעומת זאת "נהג בהתאם לתנאי הדרך" כן.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
גם אם היית לוקח את הפנייה על 200 קמ"ש, השוטר לא היה יכול להגיד כלום, אין לו שום מדידה שלך על מהירות כזו(במידה והוא היה ללא ממל"ז או דבורה).

 

קרטק, התגובה שלי הייתה לגבי המודגש בקו.

אם תפנה ב 200, לא יהיה שום צורך למדוד את המהירות שלך.

ברגע שחלק מהרכב מתחיל להחליק, ניתן להאשים אותך באחת מהעבירות שרשמתי.

פורסם

אכן נראה שמדובר בבדיקה שיגרתית ואקראית.

אני מאמין שאם השוטר באמת היה רואה במה שעשית משהו חמור, היית שומע ממנו דברי הטפה ואיומים בכדי שתירגע ותנהג כפי שצריך, ולא רק רישום בטופס בו רושמים את כל הנהגים שנעצרים.

ההגיון אומר שאם השוטר יכול לעצור אותך או נהג אחר שנוהג בלי חגורה הוא יעדיף אתכם על פני סתם נהג אקראי שהכל נראה אצלו תקין.

 

לגבי ההיגוי-יתר,

ישנן מכוניות שגם במהירות של 30 קמ"ש ניתן לסבסב אותן ללא ממאץ, ע"ע 106 ראלי ואחיותיה, סובארו ג'סטי, וכו'.

 

דני G.

פורסם

גם רנו 11 אפשר לסבסב בלי מאמץ, אבל זה קורה כשהרכב רוצה, בלי קשר לנהג :lol:

 

עם ה106 שהייתה לי הייתי משחק עם הזנב בכיכרות כל הזמן, ועם הג'אסטי גם. נהג שיודע מה הוא עושה לא צריך להתאמץ יותר מדי, כמו שאמר DANYG

פורסם
לכל הקשקשנים, ולפותח השרשור.

הטופס שהבחורה מלאה הינו דו"ח מחסום, לפי הפרטים שמסרת.

דו"ח תנועה לא תקבל.. יכול להיות שמדובר בסתם שוטר\מתנדב שעשה קצת רוח ו-"נֻוּ נֻוּ נֻוּ".

 

+1

 

יש כזה רישום למשל במחסום הכניסה לאילת (השוטר מבקש לראות רישיונות ורושם מס' ת.ז. של הנהג, מס' רכב ועיר מוגרים) ואין הרי סיכוי שזה אומר שכל אחד המבקש להכנס לאילת הוא עבריין תנועה :-)

פורסם
למה אתם חושבים שהוא יצא בזול?

 

לקיחת מס. ת.ז. ומספר הרכב ע"י השוטר יעשו בכדי לתת דו"ח בשלב מאוחר יותר.

 

חפש בשבועות הקרובים בתיבת הדואר וצפה להפתעה.

 

מאחר ואתה נשמע נהג חדש, ההפתעה תהיה כפולה ומכופלת :twisted:

 

והכי חשוב, תתחיל להרגע, לא לוקחים סיבובים בעיר ב 60 קמ"ש תוך כדי היגוי יתר, אתה לא במהיר ועצבני ולא ב PS3.

שמחה לאיד?


×
×
  • תוכן חדש...