Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6185 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ישנן מכוניות שגם במהירות של 30 קמ"ש ניתן לסבסב אותן ללא ממאץ

 

 

דני, לא אשכח בחיים את הפעם הראשונה שעליתי על מכונית הנעה אחורית חזקה מאוד.

 

כולה יש לי חודשיים רשיון, עומד לבד (למזלי) ברמזור אדום, האור מתחלף לירוק,

אני מרים את הטורים, משחרר במכה את הגז ופתאום אני עם הפנים נגד כיוון התנועה (בכלל בלי להתקדם מטר) ורכבים מתקרבים אלי ממול (ואני בכלל עומד) :shock:

 

היום זה מצחיק, אז כמעת השתנתי במכנסיים.

 

 

שמחה לאיד?

 

שום שמחה לאיד, תקווה שמישהו ירגיע אותו לפני שאת היגוי היתר הבא הוא יעשה בכיף (ציטוט שלו) על אמא שלך או על אמא שלי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שום שמחה לאיד, תקווה שמישהו ירגיע אותו לפני שאת היגוי היתר הבא הוא יעשה בכיף (ציטוט שלו) על אמא שלך או על אמא שלי.

 

"ירגיע אותו" - קצת קיצוני בשביל מישהו שמשחק גם הוא במכונית, "משחרר במכה את הגז ופתאום אני עם הפנים נגד כיוון התנועה" (ציטוט שלך), אם אתה לא מכיר אותי אל תשפוט אותי.

 

שאלה: מזה דו"ח מחסום? ולמה הוא משמש?

פורסם
דני, לא אשכח בחיים את הפעם הראשונה שעליתי על מכונית הנעה אחורית חזקה מאוד.

 

כולה יש לי חודשיים רשיון, עומד לבד (למזלי) ברמזור אדום, האור מתחלף לירוק,

אני מרים את הטורים, משחרר במכה את הגז ופתאום אני עם הפנים נגד כיוון התנועה (בכלל בלי להתקדם מטר) ורכבים מתקרבים אלי ממול (ואני בכלל עומד) :shock:

 

היום זה מצחיק, אז כמעת השתנתי במכנסיים.

.

אותו דבר קרה לי ביציאה מהרחיצה בנמיר, מילאו לי את הצמיגים במבריק גומי וביציאה נעמדתי מול כיוון התנועה בדרך נמיר (נוסעים שם 90).

 

מאז אני משגיח מה מעוללים ברחיצה.

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

גולום,

אצלי זה קרה בטעות, אצלך זה היה מכוון ופה ההבדל הגדול.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

חבורת צבועים.

 

אתם הייתם מושלמים וילדים טובים ירושלים?

נכון, לא נוסעים בעיר מהר ולא משתוללים.

 

מצד שני ככה מתחילים לשלוט ברכב.

 

נשמע לי טוב יותר מזקן שהתנחל על הברקס או כל ברירת מחדל אחרת

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם
גולום,

אצלי זה קרה בטעות, אצלך זה היה מכוון ופה ההבדל הגדול.

אפשר לדעת למה אתה חושב שזה היה במכוון אצלי ?

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

נא לקרוא את ההערה הזאת באינטונציה של מורה מתוסכלת לספרות:

"קוראים לך גולום? אז למה אתה עונה בשמו?" :lol:

 

ירון,

מה הקשר לצבועים? מה אתה רוצה שאני אגיד לו?

"בראבו, כל הכבוד, תמשיך לעשות היגויי יתר בשטחים עירוניים ובכבישים ציבוריים!"

 

 

אני הייתי ילד, עשיתי שטויות וחלק מתהליך הלמידה היה שקיבלתי בראש מהאחראים מסביבי.

אותו כנ"ל לגבי הילדון הזה שמחר יעשה היגוי יתר על אחותך (חו"ח,חו"ח,חו"ח) שעומדת במעבר חציה ומחכה לאור ירוק.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אין לי אחות :-)

 

לגופו של עניין גולום אין לך מה לדאוג מן הסתם השוטר היה מעוניין להרתיע אותך.

 

וגולום- תמצא מגרש ריק לשעשועים שלך

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

וגולום- תמצא מגרש ריק לשעשועים שלך

ירון

רק אל תטעה אותו, גם במגרש ריק זה לא חוקי.

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם
חבורת צבועים.

 

אתם הייתם מושלמים וילדים טובים ירושלים?

נכון, לא נוסעים בעיר מהר ולא משתוללים.

 

מצד שני ככה מתחילים לשלוט ברכב.

 

נשמע לי טוב יותר מזקן שהתנחל על הברקס או כל ברירת מחדל אחרת

 

ממש לא. על הרכב לומדים לשלוט עם הזמן וכמובן הכי הכי טוב זה קורסים למיניהם שמלמדים נהגים איך לשלוט על הרכב.

אם תעשה חרקת ושטויות על כביש ציבורי ותצא מזה בשלום זה לא אומר שאתה יודע לשלוט על הרכב, זה אומר שיצאת במזל.

ובמקרה כזה, נניח ותגיע למצב מסוכן, הסיכויים שתצא ממנו לא גבוהים ממש.

כדי לדעת לשלוט טוב על הרכב צריך לדעת מה יכול לקרות ולחזות את הצעד הבא של הרכב. את זה לא לומדים מלהתפרע בעיר.

פורסם

לצערי, במדינה המטומטמת שלנו יש לשוטר מילה שחזקה יותר ממילה של 10 אזרחים.

מכאן נובע שמערכת החוק מתייחסת לשוטר כמו למלאך שיודע הכל ושאינו יכול לטעות.

 

אם שוטר "טוען" שנהגת בקלות ראש, 100 אחוז שהשופט יאמין לו ולא לך, השוטר אפילו לא צריך להוכיח.

 

הלוואי שזה היה אחרת.

פורסם

כששוטר עוצר אותי ,מקבל חום שהצמיגים שלי "שחוקים" (כשהם בעצם חצי סליקס עם מינימום חריצים) ומאיים עלי בהורדה מהכביש אז מבחינתי הוא לא יודע כלום מהחיים שלו.

 

עכשיו אני נזכר בהורדה הראשונה שלי, זה היה בכינרת, חוף צמח, בוחן תנועה נכה עם קביים מסמן לי לעצור (אני הייתי בטוח שמדובר בטרמפיסט) אני פותח את החלון וישר מקבל איום להכין 1000 ש"ח קנס וגרר.

שאלתי למה והוא ענה לי "יש לך כונס וספויילר", עניתי לו שזה מקורי מהחברה אז הוא שאל אותי אם אני מסתלבט עליו.

כשפתחתי את מכסה המנוע, הוא שאל אותי למה יש כיתוב STI על האינטרקולר ולמה הורדתי את "הכיסוי" ממנו (הוא התעקש שיש כיסוי על האינטרקולר).

 

בסוף קיבלתי הורדה על לוחיות רישוי לא תקינות (אין ציור של תו תקן, בחיים שלי לא העירו לי על זה בטסט ואני גם לא שמתי אותן)

ועל צמיג לקוי.

 

אז תגידו לי אתם, האם יש עתיד למדינה הזו?

פורסם

מעצבן לשמוע, יש שוטרים שלא מבינים כלום חוץ משחור, לבן, כן ולא. במקרה שלך מדובר במתנדב.

 

האמת.. לדעתי אין עתיד - הרשויות מושחטות וזה רק מתעצם ומתגבר.


×
×
  • תוכן חדש...