Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6185 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לי פעם קרה ששוטר תפס אותי נוהג בכביש 1 ועושה סלאלומים בין מכוניות

 

לקח פרטים ואמר שישלח דוח בדואר, אבל למעשה הוא לא יודע איך להגדיר את מהות העבירה אז הוא לא שלח לי דוח

 

 

99.9% שגם אתה לא תקבל

 

 

אם כן תעדכן אותנו, בטוח יהיה עו"ד שיוכל להוציא אותך מזה חינם

פורסם
אתם הייתם מושלמים וילדים טובים ירושלים?

נכון, לא נוסעים בעיר מהר ולא משתוללים.

 

מצד שני ככה מתחילים לשלוט ברכב.

 

 

ירון,

אתה צודק וגם לא צודק.

 

אתה צודק לגבי השטויות שגם אנחנו עשינו כשהיינו צעירים.

אני יכול להעיד על עצמי, שעם השטויות שעשיתי בגיל 17-18 עם הרכב של ההורים שלי, פלא שזכיתי להיות כאן ולכתוב על גבי הפורום. עצם העובדה שלא הרגתי את עצמי (וכנראה שעשיתי כמעט את כל מה שנדרש) היא בגדר נס.

 

אבל - צריך לקחת בחשבון שכשאני הייתי בגיל הזה, לא היו בארץ בתי ספר לנהיגה מתקדמת ואפילו לא קארטינג.

את קורס המרוצים בחו"ל והתחרויות בהן השתתפתי לאחר מכן עשיתי רק בגיל 22 (לאחר הצבא) ואז גם הבנתי כמה מטומטם הייתי ועד כמה לא הבנתי כלום.

אז צבוע אני חושב שאני לא, כי אם אוכל ללמד אחרים מהטעויות שלי - יש בזה משהו מאד אמיתי.

 

בקשר לזה שככה לומדים לשלוט ברכב, אני חולק עליך.

לימוד עצמי בשיטת הניסוי והטעייה אמנם אפשרי, אבל הוא מתכון מאד לא מומלץ - מנסיון. רק כשאר מישהו מקצועי מסביר לך את הטעויות שלך, אתה מבין עד כמה הפרשנויות שנתת למצבים שונים מנותקות מהמציאות.

 

דני G.

פורסם

דני היקר,

 

אני עדיין דוגל בשיטת הלימוד העצמי ללא קשר לביה"ס השונים.

 

ברמת השרון בגיל טיפשעשרה נהגתי ברכב מסוג אלפתא 2 ליטר וביצעתי פנייה ימינה תוך זריקת תחת.

 

דוח קיבלתי - מעבר מנתיב לנתיב ו+נהיגה בקלות ראש (סעיף סל)

 

הגדרה מעניינת לדריפט של היום וסיבוב גנבים של אז הלא כן?

 

הדוח אגב בוטל כיוון שהתיק אבד במשטרה לפני המשפט.

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

מה הבעיה שימו מכסים של חביות צבע על הגלגלים האחורים תמשכו אמברקס ותהנו D:

אין כזה דבר גנוב , יש כזה דבר נפל בטעות מהמשאית לידיים הלא נכונות ! D:

×
×
  • תוכן חדש...