Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6155 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצאתי את הספר, כאמור מדובר במדריך לאחזקה, דומה להיינס.

 

יש שם תרשים, אבל הוא מתאר מבנה הגיר והקלאץ, כשהם מחוץ לרכב, ומופרדים מהמנוע, ולכן אני לא רואה צורך לעלות את התרשים לכאן.

 

הספר מתייחס לקדט מודלים 84-91, אבל הדור הזה מבוסס על הדור הקודם, כמו של פותח השירשור

כך שאני מאמין, שהעיקרון דומה.

 

אני מעתיק את שלבי פירוק הקלאצ' :

 

1. אין צורך להוריד את הגיר.

2. להגביה את הרכב.

3. לפתוח פקק עגול במכסה האחורי של הגיר.

4. להוציא טבעת קפיצית, ולהבריג החוצה את הבורג האחורי של הגל הראשוני בגיר.

5. לשלוף את הגל הראשוני מהגיר, עד העצר.

6. לנתק כבל קלאץ' מהמזלג.

7. לקבע דוושת קלאץ במצב לחוץ.

8. לקבע את הקלאץ בעזרת תפסנים יעודים.

9. לפתוח ברגים,שמהדקים את הקלאצ' לגלגל התנופה, לאחר מכן ניתן להוציא את הקלאץ', ולשחרר את הדיסק.

10.להבריג החוצה את הבורג של המזלג, ולפרק את המייסב לחץ.

11. לשלוף מלמעלה את מנוף וההפעלה ולפרק את המזלג.

 

 

הרכבה בסדר הפוך.

 

 

פורסם

בוקי שלום רב !

אני חייב להודות, שמעולם לא שמעתי, ולא קראתי ולא נתקלתי, בצורה כזאת של החלפת מצמד, בשיטה של שליפת בורג הסטתתו אחורה שליפת המצמד(הקלאטץ), הרגהת המצמד והחזרת ההילוך הישיר,, לא אפשרות למרכז את הקלאץ על ידי הילוך ישיר.

נשמע מוזר אם כי אני חייב להודות הגיוני.

לאחר פרסום מדסקת הפלא, התנערות המקורבים לכך, שהם אנשים מכובדים, ושיפת שפון מהכובע, שביון שני כל מדינת ישראל תופתע, אני כבר לא אופתע משום דבר, ואם טעיתי אוכל את הכובע, ואתנצל בפני כל מי שפגעתי בו.

בינתיים אני לא רץ לקנות כובע.

וממתין לתגובות נוספות.

בניל. אייכה?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

לפותך השירשור -זה היה צריך לבוא כבר בהתחלה - ברכותי על רכישת האוטו !

 

למעטים יש אומץ לרכוש מכוניות מהמודלים האלו, שהם כבר ישנים מאוד, אבל עדיין רחוקים ממעמד אספנות.

 

כמה תמונות ופרטים נוספים על האוטו יתקבלו בברכה.

 

 

פורסם

בוקי כל הכבוד על השליפה של הספר הוא בטח כבר נדיר יחסית ,אלא אם מזמינים מ EBAY.הרבה אנשים התקשו להאמין שיש דבר כזה אבל עובדה קיימת שיש . דרך אגב תתחדש אחלה רכב.

פורסם

יש לי גם ספר של אופל אסטרה, מודלים 91-97, וגם באסטרה יש את הפטנט הזה, כלומר קיימים שני דגמים - אחד עם גלגל תנופה שטוח, ואחד אם גלגל תנופה קעור. בדגם עם גלגל תנופה שטוח ניתן להחליף קלאץ ללא פירוק גיר, צריך לזה כלי יעודי.

 

 

מה שרשמתי בתחילת השירשור לגבי שני סוגי גלגל תנופה מתייחס לאסטרה , בקדטים, לפי הספרים האלו, בכל הדגמים ניתן להליף ללא פירוק גיר.

 

 

פורסם

שלום רב לפותח השרשור !

שים לב, אין קשר בין הכותרת של השרשור, לתוכן השרשור.

בשרשור שאלת באם יש לפרק גיר, לשם החלפת קלאץ, וכותרת כתבת החלפת גיר ולא קלאץ, עכשו אתה מודע לטעות?

אני עדיין ממתין להודעה מוסמכת על כך שברכב ספציפי זה, ניתן להסיט את הגל הראשי לאחור, על מנת להחליף קלאץ, ללא פרוק תיבת ההלוכים.

במידה וזה יתברר כנכון אני אביע את התנצלותי, בפני מי שכתב זאת.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

שלום לכולם,

כמי שהחזיק אופל קאדט מודל 87 כמעט 14 שנה, אני יכול להגיד לכם שהצדק עם בוקי ובאופן מוחלט.

החלפת המצמד בדגמים הנ"ל אינה מחייבת הפרדת הגיר מהמנוע, פתיחה של פלטת פח, כמה ברגים, הפרדה של הפלטה, שליפה והכנסת חדשה, זה בגדול.

אני החלפתי פעמיים מצמד לרכב וזה בוצע לעיניי.

 

שגיב

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
שלום רב לפותח השרשור !

שים לב, אין קשר בין הכותרת של השרשור, לתוכן השרשור.

בשרשור שאלת באם יש לפרק גיר, לשם החלפת קלאץ, וכותרת כתבת החלפת גיר ולא קלאץ, עכשו אתה מודע לטעות?

אני עדיין ממתין להודעה מוסמכת על כך שברכב ספציפי זה, ניתן להסיט את הגל הראשי לאחור, על מנת להחליף קלאץ, ללא פרוק תיבת ההלוכים.

במידה וזה יתברר כנכון אני אביע את התנצלותי, בפני מי שכתב זאת.

בברכה

צביקה

 

אהלן צביקה קרבורטור...נו מה דעתך ?

 

ציטוט:

"

שלום לכולם,

כמי שהחזיק אופל קאדט מודל 87 כמעט 14 שנה, אני יכול להגיד לכם שהצדק עם בוקי ובאופן מוחלט.

החלפת המצמד בדגמים הנ"ל אינה מחייבת הפרדת הגיר מהמנוע, פתיחה של פלטת פח, כמה ברגים, הפרדה של הפלטה, שליפה והכנסת חדשה, זה בגדול.

אני החלפתי פעמיים מצמד לרכב וזה בוצע לעיניי.

 

שגיב "

פורסם
לפותך השירשור -זה היה צריך לבוא כבר בהתחלה - ברכותי על רכישת האוטו !

 

למעטים יש אומץ לרכוש מכוניות מהמודלים האלו, שהם כבר ישנים מאוד, אבל עדיין רחוקים ממעמד אספנות.

 

כמה תמונות ופרטים נוספים על האוטו יתקבלו בברכה.

 

שלום בוקי

אין כאן עניין של אומץ,יש כאן עניין של ההכרה ברכב מעולה שהועתק על ידי יצרנים שונים במדינות לא מעטות בעולם.

אם קנית רכב כזה מסודר הוא ישרת אותך שנים רבות ללא כל בעייה.

 

בהצלחה

פורסם
שלום לכולם,

כמי שהחזיק אופל קאדט מודל 87 כמעט 14 שנה, אני יכול להגיד לכם שהצדק עם בוקי ובאופן מוחלט.

החלפת המצמד בדגמים הנ"ל אינה מחייבת הפרדת הגיר מהמנוע, פתיחה של פלטת פח, כמה ברגים, הפרדה של הפלטה, שליפה והכנסת חדשה, זה בגדול.

אני החלפתי פעמיים מצמד לרכב וזה בוצע לעיניי.

 

שגיב

 

שלום רב!

ברשותי לנצל במה זאת, ולהתנצל בפני מי שפקפקתי בו, והטלתי ספק, שניתן להחליף קלאץ באופל קדט בדגם המדובר, מבלי

לפרק את תיבת ההילוכים, אכן טעיתי, ולפי בקשה אישית של פותח השרשור, אני מתנצל ומוכן לעמוד באתגר שהצבתי לעצמי, ולאכול את הכובע, במידה ואטעה, ואכן טעיתי ואני מודה בזאת, ומוכן שתשלחו לי כובע קש, כדי שאוכל אותו בפומבי.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...