Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בורה V5 שנת 2000 - הסבת גיר


שימו לב! השרשור הזה בן 5460 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הנתונים נילקחו מדף הרכב של vividworkshop ובהנחה שמותקן אצלך גיר 01m אז הנתונים נכונים

 

תודה, אני אחקור את העניין.

 

300 כ"ס ממנוע V5 ? הייתי שמח לשמוע איך.

למי ששאל למה לא לשפץ - כי יש לו אוטומט והוא רוצה לעבור לידני.

 

אם לא הייתי יודע את הערך הסנטימנטלי של הרכב הזה לבעליו, כמות העבודה העצומה שהושקעה בו והעובדה שהוא מעוניין להתחתן עם הרכב הייתי מציע לו להחליף את כל הרכב לאחד ידני, רצוי גולף GTI ושם פוטנציאל השיפורים עצום.

 

אייל, אני חושב שאלי ענה לך כבר. אני ממש אוהב את הרכב וזו החלטה ללכת על הפרוייקט הזה, הבורה הופכת להיות רכב פרוייקט 8).

אגב, יש לי רכב אחר ליום יום כך שאני לא לחוץ כלל.

 

ולגביי ההספק - התשובה שאתה מחפש בהמשך.

 

 

אתה יכול להסביר למה ? אני לאמוצא שום סיבה להיות רק בהנעה קידימית :|

 

מערכת ההנעה הכפולה מבית VW על הפרצוף, היא בעצם כמעט ולא מתפקדת אלא במצבים קיצוניים בלבד. תמיד ניתן לשדרג את המערכת בכך שמתקינים מחשב של TTQ אבל עדיין זו לא תהייה אותה הנאה כמו בהנעה כפולה אמיתית.

מעבר לכך, המערכת שוקלת כ 400KG דבר שסתם מכביד על הרכב גם בפתיחה וגם בנסיעה. עוד דבר נוסף תעשה חיפוש על הגיר הזה ותיווכח שהרבה אנשים עם V6 מוגדשות ( לא בארץ ) ביטלו את המערכת הזו. ואני עדיין מנסה להבין למה הם טוענים ליחסי העברה יותר ארוכים אחרי שהם ביצעו את ביטול הדפראנציאל.

 

אני מניח שהשלב הבא לאחר הסבה לידני הוא השתלת שבלול וזה מסביר את ההספק.

 

אסף- המון בהצלחה בפרוייקט החדש, אתה לשם שינוי דוגמא לאחד שעושה ולא רק מדבר.

עידן

 

עידן, לאט לאט :smilecolr והכל יהיה בסדר.

 

אגב, GT28RS :fist:.

 

יקח קצת זמן עד שניראה תוצאות !.

 

אני לא מבין ממש בהסבת גירים והתאמתם אבל מדוע גיר של גולף V5 עם מנוע 2.3 ידני לא מתאים לבורה V5 שלך?

 

ידידי, כבר ציינתי שלא הגיעו V5 ידניות לארץ ( הגיעו ממש מעט ).

נעשה עסק, אם תאתר לי אחד מחר בבוקר אני קונה אותו.

 

תודה רבה ושבוע טוב.

 

בברכה אסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אסף שלום,

 

אינני יודע מאיפה אנשים שולפים נתונים ומידע ממש לא מדוייק לכן החלטתי לשים דברים על דיוקם.

 

בעיקרון הרכב שלך נמכר גם עם תיבה ידנית מסוג/טיפוס/דגם 02JG,02M5 לתיבה הזו יש נתון נוסף שיש להתייחס אליו והוא קוד התיבה אשר מגדיר באופן חד משמעי את התיבה. לכול תיבה יש 3 אותיות לדוגמא DCL או EBA...בין קוד אחד למשנהו ייתכן ייחס ההעברה בין ההילוכים שונה במקצת והיחס העברה סופי שונה.

 

תיבה מסוג 02M משודכת גם למנועים 2.8-ltr. 150kW VR6 / 4V.

 

מכסימום מומנט בכניסה לתיבה הינו 350NM.

 

מבחינת השידוך המכני של התיבה אינני יודע אם זה קל לביצוע.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיין לא הבנתי למה ללכת על GT28RS בשביל מנוע 2300

טורבו פיצי בשביל מנוע לא קטן בכלל

לך לפחות על GT2871 וזה המינימום

אני הייתי הולך על לא פחות מGT3076

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ידידי, כבר ציינתי שלא הגיעו V5 ידניות לארץ ( הגיעו ממש מעט ).

נעשה עסק, אם תאתר לי אחד מחר בבוקר אני קונה אותו.

 

תודה רבה ושבוע טוב.

 

בברכה אסף.

 

אני מאמין שכבר בדקת במרכז החלפים באזור.

מה שנשאר לך זה לחכות לאיזה טמבל שימרח עם V5 על קיר.

 

הלוואי שהייתי מוצא לך משהו אני אוהב לראות את הפרוייקטים שלך...

Seat Ibiza MK3 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אסף, סחתיין ושיהיה בהצלחה.

 

הכוונה שלי בנושא ה GTI היתה שהמנוע הזה פוטנציאל שיפורים טוב יותר מאשר ה V5, אבל יהיה מאוד מאוד מעניין לראות את הפרוייקט הזה. תמשיך לעדכן.

 

אם אני מוצא לך V5 ידנית לא לפירוק אבל כן למכירה זה גם טוב?

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמע, אפשר לקנות ,להצליב גירים ולמכור כאוטומט במחירון יותר גבוה :D

 

איזה קומבינטור :lol:, אייל מצאתי עכשיו את התשובה. הבחור מאנגליה עם ה V5-T פירסם את שלבי הבנייה שלו ( הוא עם תיבת הילוכים O2M :-D) -

 

 

 

82lmrud.jpg

 

Stage 1 : Mitsu 15T TD04 "220hp" turbo made 280Whp

Made 13,2@112Mph full weight on street tires @ 15psi

82thmjk.jpg

Stage 2 KKK24 volvo S60R turbo and Volvo S60R injectors made 320Whp on a 300Hp turbo did 12,9@114mph

7yf5cvo.jpg

 

Stage 3 KKK24 volvo S60R turbo and Volvo S60R injectors made 360Whp on a 300Hp turbo did 12,4@119mph

This is were i started to do alcohol wink.gif

Re-built intake plenum and ditched the 284*

Ended up with a failed Sachs race clutch after 2 runs

7xkegra.jpgStage 4

GT3076 0.50/ 0.64 propably max what i should put on a car thats considerd "street fun".

30psi ~4000rpm and blew a bunch of boxes in just 2 weeks.

Never track tested.

 

לא מצאתי את התמונה ( היא הוסרה ).

 

 

 

Stage 5 GT3076 0.60/0.86 MK4 stage 2 cams and new plenum .

600Hp@30psi+ .

Pretty fun. wink.gif

Blew 2 AP boxes in 14 days each on low boost.

Did a track test with 4 runs on low boost.

130MPh+ traps and 103mph 1/8th mile trap with 6-8psi left for next year.6tf8ie9.jpg

 

Stage 6 02M tranny , new flow calculated boost piping , new intercooler.

6tk7pds.jpg8106v5k.jpg

 

הבחור פסיכופת, הוא בנה את הרכב מ 0 והשאיפה שלו היא הרבה מעבר.

 

קישור לתרד' המקורי -

 

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2862822&page=1

 

בברכה אסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבחור פסיכופת, הוא בנה את הרכב מ 0 והשאיפה שלו היא הרבה מעבר.

 

קישור לתרד' המקורי -

 

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2862822&page=1

 

בברכה אסף.

 

תרתי משמע :p

 

בהצלחה בפרוייקט,וכולנו נשמח לעדכונים :)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

 

 

מערכת ההנעה הכפולה מבית VW על הפרצוף, היא בעצם כמעט ולא מתפקדת אלא במצבים קיצוניים בלבד. תמיד ניתן לשדרג את המערכת בכך שמתקינים מחשב של TTQ אבל עדיין זו לא תהייה אותה הנאה כמו בהנעה כפולה אמיתית.

מעבר לכך, המערכת שוקלת כ 400KG דבר שסתם מכביד על הרכב גם בפתיחה וגם בנסיעה. עוד דבר נוסף תעשה חיפוש על הגיר הזה ותיווכח שהרבה אנשים עם V6 מוגדשות ( לא בארץ ) ביטלו את המערכת הזו. ואני עדיין מנסה להבין למה הם טוענים ליחסי העברה יותר ארוכים אחרי שהם ביצעו את ביטול הדפראנציאל.

 

 

בברכה אסף.

 

 

רגע ,אז אתה אומר שפה עדיף הנעה קידמית ,אבל אולי יש לך את היכולת להפוך אותה להנעה אחורית ? (למרות שאני חושב שזה לא אפשרי בגלל שהוא הנעה קידמית במקור ,או שאני טועה? )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5460 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...