Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6049 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

אני עומד לקנות סיטרואן C4 פיקאסו 7 מושבים שנת 2008 ,0 ק"מ אוטומאטית 2,000 סמ"ק

(מהיבואן, אני אהיה יד 2)

ניסיתי לחפש בפורום ובעוד מקומות תגובות מהחצי שנה האחרונה לגבי אמינות הרכב ולא מצאתי.

ביצעתי נסיעת מבחן (לא על הרכב שאקנה כי הוא 0 ק"מ וארוז למכירה)

והרכב מרגיש נוח וטוב על הכביש וגם מתאים לי מבחינת מספר מקומות הישיבה

והתקציב (בסביבות 140,000 ש"ח).

 

רציתי לברר אם מישהו מכיר את הרכב מבחינה מכנית ואיך האמינות שלו?

האם מבלים איתו הרבה במוסך או שמספיק טיפול שנתי/תקופתי וזהו?

אין מוסכי השירות המורשים בארץ? אני שמעתי שלא משהו. האם זה נכון?

 

תודה לכל העונים.

פורסם

עצם העובדה שאתה לא מוצא טענות מדבר בעד עצמו.הרכב נמכר בכמויות גדולות בליסינג ושביעות הרצון ממנו גבוהה.

פורסם

לפי מה שנאמר לי הרכב חדש יחסית ורוב התקלות מתחילות לאחר שנתיים - שלוש

(ככה זה בהסטוריה של סיטרואן - אמרו המבינים)

זה נכון?

ואיך מרכזי השירות?

פורסם

מרכזי שרות - זה תלוי מאיפה אתה בארץ. אני יכול לומר לך שהמוסך של היבואן בירושלים ("שרודר") ברמת שרות נמוכה מאוד, וגם מאוד יקר. סתם דוגמה לאיך שמתייחסים ללקוח - אתה לא יכול להוציא את המכונית מן המוסך ללא אישור יציאה מהמשרד. כן, גם אם באת רק כדי לקבל הצעת מחיר, לאסוף חבר או לקנות חלק חילוף אצלם אתה צריך לחכות בתור לפקידה שתתן לך פס.

 

מצד שני, יש מוסכים מורשים של לובינסקי שמהם יצאתי מרוצה - רוברט בירושלים וכרמלי בב"ש.

פורסם

talfisher תודה על התשובה.

 

מישהו מכיר את המוסך המרכזי בנתניה?

למישהו יש ניסיון איתו?

 

שוב,

תודה לכל העונים.

פורסם
talfisher תודה על התשובה.

 

מישהו מכיר את המוסך המרכזי בנתניה?

למישהו יש ניסיון איתו?

 

אם אתה מתכוון למוסך "אמפאר" אל תתקרב אליו הסיפורים ששמעתי מאנשים שטיפלו שם יכולים למלא פרק של"מאחורי הסורגים".

פורסם
לפי מה שנאמר לי הרכב חדש יחסית ורוב התקלות מתחילות לאחר שנתיים - שלוש

(ככה זה בהסטוריה של סיטרואן - אמרו המבינים)

זה נכון?

ואיך מרכזי השירות?

 

אני מאוד ממליץ לך להתרחק מרחק רב מהמבינים אשר אתה מצטט מעלה, הם אילו אשר אינם מבינים ולו חצי דבר, ומסתמכים בעיקר על דעות קדומות למכביר.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

קודם כל לגבי הרכב - רכב מצויין. נעים לנסיעה, נוח ואמין (למרות שיש לי אותו רק שנתיים, אז אולי התקלות יתחילו עכשיו).

 

לגבי המוסכים, אני לא יודע למה CX25GTI כתב מה שכתב - אולי הוא יודע משהו שאני לא - אבל אני לא הייתי ממליץ על אמפאר בשום מובן. פשוט אנשים שאי אפשר לעבוד איתם. אם מעניין אותך פנה אלי בפרטי ואני אספר לך את הסיפורים (לא משמועות).

פורסם

יש לי רכב כזה כבר שנתיים עם 70000 ק"מ בשימוש של רכב שירות.

מדובר ברכב מוצלח נוח ואמין ללא בעיות מיוחדות.

מנוע נמרץ וזריז יחסית למיניוואן .

מתקדם ומאוד אכותי.

הגיר הרובוטי מצויין.

הרכב יחסית חסכוני לרכב בסדר גודל כזה 1 ל10 בממוצע.

במשך השנים היו לי הרבה רכבים של פיגו וסיטרואן ולא נתקלתי בבעיות אמינות מיוחדות .

 

ממליץ

×
×
  • תוכן חדש...