Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6296 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, אני אנסה את הדברים האלו.

 

תודה גם למי שעזר לי בפרטי, למרות שזה לא פתר את הבעיה, כי כנראה שיש לי וירוס שנקרא SERVICES.EXE

 

לגבי שחזור, אין אפשרות לעשות את זה בגלל שהתקנתי ווינדוס לפני חודש ועדיין אין לי נקודה שאליה אפשר לחזור.

פורסם

כנראה שיש לי וירוס שנקרא SERVICES.EXE

 

Services.exe זה שם התהליך שמריץ את השירותים של וינדוס, סביר להניח שהוירוס התלבש על קובץ המקור הזה.

העצה הכי טובה שאני יכול לתת לך זה לנקות את כל החומר שאתה צריך מוירוסים, להעביר אותו למקור אכסון חיצוני ולפרמט את המחשב.

פורסם

ביום שלישי "ביליתי" את הלילה אצל לקוח שניפגע מהווירוס הנ"ל. את השעה וחצי שנותרו לבוקר עברתי בחלומות על מחשבים שעושים ריסטארט שוב ושוב ושוב.....

יש לציין שהחיבה שלי למערכות $M, שמלכתכילה לא רבה, ירדה עוד יותר....

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

גיליתי את המקור של זה, שזה מה שהטריד אותי עד עכשיו.

 

מישהו פה בפורום נתן שם של אתר שבו אפשר לראות טופ גיר ולהוריד את הסרטים.

מישהו אחר נתן שם של תוכנה בשביל להוריד.

 

נכנסתי לאתר, הורדתי כמה דברים משם, ואז נתקלתי באתר שכנראה לא רצו שאני אוריד משם, אז תקעו וירוסים בקבצים (התוכנה מורידה לא רק מדיה, אלא כל מה שקשור ללינקים של האתר.

קוראים לה FLASHGOT, תיזהרו ממנה!

 

בכל מקרה, חיסלתי עד עכשיו הכל חוץ מהוירוס הספציפי הזה, שגם לא נותן לי להפעיל אנטי וירוס.

×
×
  • תוכן חדש...