Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6380 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם אני חדש פה ושמי אלי.

 

רציתי בבקשה לשאול האם הסט הבא הוא טוב או מה ניתן לשפר.

 

המערכת היא P5050 של פיוניר.

 

מגברים:

מגבר לרכב P4004 Rockford

מגבר לרכב Z4200 Mac Audio

 

 

סאב וופר:

סאב וופר 12 אינטש JBL GTO1202D

סאב וופר 12 אינטש Pioneer (פיוניר) TSW307D2

 

רמקולים:

רמקולים 6x9 אינטש Morel PULSE 6*9

 

 

התקציב שלי הוא גג אבל ממש בגג 2300 שקל.

 

 

 

לגבי המגבר הסאב והרמקולים איזה יותר טובים מהם או על מה עליי ללכת.

החברות שמעניינות אותי הן:

Rockford

Pioneer

Kicker

Mac Audio

JBL

Morel

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
החלקים שציינתה כבר יש לך.? או שאתה "חושב עליהם"..?

 

יש לי רק את המערכת היא P5050 של פיוניר

 

 

כל השאר אין לי לא סאב לא מגבר ולא רמקולים ורציתי לשאול האם מה שכתבתי באשכול יהיה מערכת טובה?

פורסם
מערכת ב-2300 שח לא כולל HU.

 

קומפוננטים קידמי+אחורי

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=23401

מגבר

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=416544

סאב

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=578147

 

את הסאב אתה מחבר בגישור ואת הקומפוננטים ב-2 אום סטריאו.

אני לא מעוניין בקומפוננט אבל מה שאני חשבתי לקנות כלום לא יהיה לי טוב שם ואין לי מושג מה זה הגישור ומה זה ה2 אום הזה אשמח לקבל פירוט בבקשבה.

פורסם

אתה רוצה מערכת טובה אבל לא מעוניין בקומפוננט.?..מוזר לחלוטין.

בנוגע לשורה הזו : "את הסאב אתה מחבר בגישור ואת הקומפוננטים ב-2 אום סטריאו."

כול מתקין זוטר מבין מה זה אומר.

פורסם
קומפונט מורל פלוס+סאב קיקר ביחד 1200 כולל תיבה מה שמשאיר לך 1100 למגבר ביד 2 שהוא סבבבה

ומה לגביי מה שאני כתבתי משם שום דבר לא טוב?

 

ואשמח לקבל דגמים בהמלצותיכם

פורסם

כשאתה בונה מערכת על פי תקציב מוגדר {ונמוך} אתה צריך לראות את התמונה הכוללת משמע

להביא את המערכת שהחלקים שלה ישמעו טוב ביחד ולא יעברו בתקציב את ה-2300 שח וזה לא פשוט

אם אתה מביא חלק יקר מידיי כול שהוא לא ישאר לך תקציב נורמאלי לשאר החלקים.

 

המגברים שציינתה הם טובים,המורל פולס 6\9 טובים,הסאב פיוניר גרוע,הסאב JBL טוב.

פורסם
כשאתה בונה מערכת על פי תקציב מוגדר {ונמוך} אתה צריך לראות את התמונה הכוללת משמע

להביא את המערכת שהחלקים שלה ישמעו טוב ביחד ולא יעברו בתקציב את ה-2300 שח וזה לא פשוט

אם אתה מביא חלק יקר מידיי כול שהוא לא ישאר לך תקציב נורמאלי לשאר החלקים.

 

המגברים שציינתה הם טובים,המורל פולס 6\9 טובים,הסאב פיוניר גרוע,הסאב JBL טוב.

 

נילך לסגור על זה אתם אומרים?

מגבר לרכב Z4200 Mac Audio

סאב וופר 12 אינטש JBL GTO1202D

רמקולים 6x9 אינטש Morel PULSE 6*9

פורסם
למה אתה "נעול" דווקא על החלקים האילו.?

ומה עם רמקולים קדמיים.?

 

אני משום מה אוהב את הקצב שבא לי מאחורה ולא מקדימה ואם אני ישים גם מקדימה וגם מאוחרה יהיה קצת מוגזם לא?

פורסם
ממש לא יהיה מוגזם.!

אני מציע לך לרכוש את המערכת שהמלצתי לך בהודעה השניה שכתבתי בשרשור.

זו מערכת טובה מאוד יחסית ל-2300 שח.

שמת לי רק רמקולי קומפוננט בלי רמקולים אחוריים בהודעה שלך.

 

על המגבר קראתי שהוא מתחמם מהר. אמת?


×
×
  • תוכן חדש...