Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רעיון שעלה במוחי, הפעלת הונטה ע"י מתג. עכשיו דיון בנושא בעיית ההתחממות- מגאן 96


חנזו
שימו לב! השרשור הזה בן 5615 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אביב, זה גם רעיון.

אני לא מומחה בכל מה שנוגע לחשמל רכב ולכן לא ברור לי כיצד אוכל לחבר את היוניט כרגיל ועם זאת לשלוט בה.

אני יודע כיצד אני אוכל לשלוט בה מבלי שהיא תחובר ליוניט, להוציא 2 כבלים מן הפלוס והמינוס ולקצר אותם בכל פעם שארצה להפעיל את הונטה.

In 9.000 RPM, No One Can Here The Badgers Scream :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר'ה, זה קשור אליי ורק אליי.

אבא שלי מאוד אדיש לצב ולא מפריע לו כלל שהמאוורר קבוע.

הוא לא כמעט ובכלל בלילה כך שאני צריך לסבול את המצב.

כמו שאתם בטח יודעים חלקים מקוריים לרכב שלי מאוד יקרים.

החלפת כבל גז פשוט עלתה לי 600 שקל כולל עבודה במוסף שטרית.

רדיאטור חדש עולה 4k, הזמנה מצרפת.

אני חייל, וכראוי, לא מפוצץ בכסף.

עד שאבא יחליט לקחת יוזמה ולסדר את הבעיה אין לי בעיה לחבר מתג ולהעפילו בכל פעם שאצטרך.

 

ידידי עושקים אותך במחירים.

 

כבעל רכב לשעבר הזהה לאותו סוג שלך- הן מבחינת מנוע, גיר ומה לא.- החזקתי אותה 3 וחצי שנים

 

המחירים שציינת גבוהים מהמקובל בשוק, מה גם שאם אתה רוצה רק חלקים מקוריים ,אתה יכול לקפוץ לת"א , ליד בלומפילד, ישנה חנות חלפים - יבואן בלעדי של חלקי חילוף מקוריים של רנו וניסאן.

 

תתפלא עד כמה המחירים נמוכים יותר ממה שאתה משלם במוסך מורשה.

 

בהצלחה

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אין כסף לתחזק רכב עדיף לא להחזיק אותו. ייעץ לו את זה, לי ברור מה הוא יענה לך. :-P

 

אני לא יודע מה זה "לאחר החלפת כל הדברים הדרושים". אני לא מסתפק בוודאי באמירה הזו. אם הוא רוצה לדבר על בעיית ההתחממות בבקשה. חנזו, פרט בבקשה מה הוחלף.

דוד אם מגיעים למסקנה שהראש נמוך מידיי או דפוק וכו' וכו' ואז מקבלים החלטה מושכלת על בסיס כדאיות ויכולת כלכלית זה כבר דבר אחר. אף אחד לא הגיע למסקנה. שאלתי, ומה אם הראש נמוך ויש לשפצו או להחליפו ?. עדיין לא הגענו לשם על סמך מה שנאמר. נכון. הסיפור שסיפרת שונה בניגוד מוחלט לסוגיה הזו- שם בוצעה החלטת מנהל מושכלת על בסיס עלות-תועלת. זו כבר אופרה אחרת לגמרי. לדעתך ?. כבר כתבת."כל אחד והשקפת עולמו". השאלה המתבקשת, מי יקבע איזו השקפה יותר נכונה ?.

 

.

התגובה בכחול ואדום.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז ככה;

הרכב התחמם.

בוטל התרמוסטט ונראה כאילו הבעיה נפתרה.

לאחר כחודש הבעיה חזרה, חשבנו שמשאבת המים חלשה וקרובה לסוף חייה. (שחרור תערובת, מנוע מתקרר - סרקולצייה חזקה יותר, משאבת מים גמורה.)

נבדקה המשאבה ונמצאה תקינה.

ניקוי רדיאטור והחזרת הטרמוסטט, הרכב הגיע לטמפרטורת עבודה, הונטה נכנסה לפעולה, נפסקה כשהמנוע כביכול הגיע ל85 מעלות ומשם עלה שוב ל90, נעצר לרגע ועלה מעל ה90.

בדיקת נזילות - פקונג ראש, כלום.

הכל סגור וסתום.

נבדק ראש מנוע ונמצא תקין. (לא בדקנו קומפרסיה בבוכנות)

 

כפי שאתם רואים, החלפנו וסידרנו כמעט את כל מערכת הקירור. (יש לציין שאנחנו משתמשים רק במים ירוקים של חברת 'פרסטון')

אך ללא מועיל, עדיין מתחמם!

הוחלט להשאיר את הונטה קבועה תמיד.

 

עד עכשיו לא הרגשתי בחסרון, רק עכשיו.

In 9.000 RPM, No One Can Here The Badgers Scream :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדקתם את היוניט של המאוורר?

 

אתה עושה קומבינות עוד לפני שאתה יודע מה הבעייה בכלל.

 

אולי יעלה 100 שקל לתקן?

 

גילעד

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז ככה;

הרכב התחמם.

בוטל התרמוסטט ונראה כאילו הבעיה נפתרה.

לאחר כחודש הבעיה חזרה, חשבנו שמשאבת המים חלשה וקרובה לסוף חייה. (שחרור תערובת, מנוע מתקרר - סרקולצייה חזקה יותר, משאבת מים גמורה.)

נבדקה המשאבה ונמצאה תקינה. איך נבדקה?

ניקוי רדיאטור והחזרת הטרמוסטט, הרכב הגיע לטמפרטורת עבודה, הונטה נכנסה לפעולה, נפסקה כשהמנוע כביכול הגיע ל85 מעלות ומשם עלה שוב ל90, נעצר לרגע ועלה מעל ה90.

בדיקת נזילות - פקונג ראש, כלום. -איך נבדק?

הכל סגור וסתום.

נבדק ראש מנוע ונמצא תקין. (לא בדקנו קומפרסיה בבוכנות)- איך נבדק?

 

כפי שאתם רואים, החלפנו וסידרנו כמעט את כל מערכת הקירור. (יש לציין שאנחנו משתמשים רק במים ירוקים של חברת 'פרסטון')

אך ללא מועיל, עדיין מתחמם!

הוחלט להשאיר את הונטה קבועה תמיד.

 

עד עכשיו לא הרגשתי בחסרון, רק עכשיו.

 

אני עדיין לא רואה כלום מהתשובה הזו. מה שאתה מחשיב כמובן מאליו לחלוטין לא מובן מאליו.

אתה לא מציין אם הבעיה קיימת בעמידה, נסיעה או גם וגם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברנו מגאן בשנים הללו, יש תופעה של איבוד מים ממיכל העיבוי או דרך הפקק או דרך התפר האמצעי של 2 חלקי מיכל העיבוי.

 

הרכב מאבד מים?

 

חוץ מזה החלפתם יוניט חום?

 

המערכת קירור ברכב הזה די פשוטה ונוחה לגישה/ טיפול.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב הגיע לטמפרטורת עבודה, הונטה נכנסה לפעולה, נפסקה כשהמנוע כביכול הגיע ל85 מעלות ומשם עלה שוב ל90, נעצר לרגע ועלה מעל ה90.

 

עלה מעל 90 ? לכמה? האם עבר 100? האם נבדק עם מד חום נוסף לוודא תקינות השעון?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אביב, כל מה שהברתי למעלה נבדקו ב'מוסך סמי' באיזור תעשייה אשקלון.

מוסך מאוד מוכר ואמין, ובלי קשר בעליו הוא דוד שלי כך שאני סומך עליו במאת האחוזים.

את החלקים שהחלפנו לא החלפנו אצלו מחשש שמשהו לא יפעל כראוי ונצטרך לפנות חזרה אליו.

 

הרכב מתחמם כעיקרון בעמידה, הוא עובר את החום והגעתי למצב פעם אחת שנדלקה מנורת החום.

בנסיעה הוא מתקרר פחות או יותר. (עניין של סרקולציה)

 

הרכב מאבד מים, לא בכמות גדולה אך מאבד קצת.

בגלל זה בדקנו נזילות ולא גילינו, וגם פקונג ראש.

In 9.000 RPM, No One Can Here The Badgers Scream :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה סודרה, החלטתי להוציא מכספי ולסדר את הבעיה בעלות של 2000 ש"ח שכלל:

החלפת רדיאטור מקורי.

טרמוסטט מקורי של הרכב.

יוניט חום שנפתחת ב92 מעלות.

 

הבעיה סודרה, הקצר בין יוניט A ליוניט B נותק והרכב לא מתחמם יותר.

חדשות טובות עבורי :), חן.

In 9.000 RPM, No One Can Here The Badgers Scream :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5615 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...