Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוויה מהCrossFire


Tamir FR
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6433 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הפוזה שלה...פשוט מרשימה מכל זווית , צורה של לא דומה לשום רכב אחר , פשוט עיצוב מקורי וחדשי הג'אנט 19 האחורי ו18 קידמי נותן מראה יותר דינאמי לרכב , ה2 אגזוזים האחוריים שלה יושבים בול במקום והצליל המדהים שיוצא משם - וואו :shock:.

 

 

תא הטייס...2 כסאות חובקים מעור , תומכים מעולה , מתכווננים חשמלית מכל הזווית.. אהבתי ביותר! תנוחת הישיבה מאוד מזכירה לי את הMX5 ,פשוט שוכבים שמה , גם הדוושות שמעוצבות יפה מבצבצות להם משם.הדיפון של הדלתות מעוצב יפה.

הדשבורד סכ"ה יפה בעיצוב אבל לא מיוחד הייתי מצפה להרבה יותר ממכונית במחיר הזה , איכות חומרים ברמה של מאזדה 6 , לא שזה רע , אבל במחיר הזה היינו מצפים לדיפון הרבה יותר נעים למגע כמו שיש במרצדסים. איכות ההרכבה גבוהה.

הכפתורים נלחצים ברכות כזו , כמו שצריך. התאורה של הלוח שעונים נדלקת בירוק , מראה קצת מיושן וחבל , תאורה לבנה עם מחט אדומה הייתה מתאימה יותר לטעמי.

אין בקרת אקלים אלקטרונית , מי לעזאזל בחר לחסוך בקטע הזה?! גם הגלגלת של הטמפ' נראת כאילו נלקחה מאיזה צעצוע של שנות ה80! מחשב דרך לא מצאנו שם , אבל כחובה במכוניות אמריקאיות , כן הייתה שם בקרת שיוט.

יש המון תאים לאחסנה , שזה חשוב ברכב שכזה.

הגג מאוד מאוד נמוך אפילו שאני לא כל כך גבוה (1.80 בערך) לא יכול להוציא את הראש החוצה מבלי לגעת עם הראש בקורה של החלון.

הקרוספייר מגיעה עם מערכת מקורית סופר איכותית של אינפינטי מגיע עם קופוננט 2 רמקולים אחוריים (בקיר שמאחורי הכסאות)

וסאבוופר , פשוט שומעים מדהים , פעם ראשונה שאני נתקל במערכת מקורית שנשמעת כל כך טוב.

מבחינת פרקטיות , הבאגז' מאוד גדול יחסית לאיביזה שלי , אל תשכחו שיש שם סאב (שלא נראה לעין).

כמעט כפול בגודל ממה שיש לי באיביזה (בגלל שסאב לוקח חצי מקום , אחרת זה היה אותו דבר +-).

אי אפשר להעזר בחלון האחורי לחניות , תשכחו מזה.

 

יצאנו לנהוג קצת..וואוו כמה שזה שונה מהאיביזה , אף פעם לא הרגשתי כל כך מיוחד , הרגשה כל כך כיפית , הצורה של החלון הקידמי שהוא כל כך קטן יחד עם הקו חלונות הפנימי והשכיבה והסאונד.. כל זה נותנים הרגשה מדהימה!

הצליל הזה שבוקע מאגזוזים...הרבה זמן לא שמעתי צליל עם אופי כזה , זה לא שיש צנרת עם רעש עמום , פשוט מנגנת יפייפה

בעל הקרוספייר דווקא אמר שהוא מעדיף את הסאונד של האיביזה שלי , עזבו הוא מוזר :lol:

ההגה מרגיש מחובר מאוד וכבד מאוד ומדוייק מאוד.

הדוושת נוחות לתפעול , צריך להפעיל עליהם כח.

בדוושת הברקס יש כ3 ס"מ של שטח מת , אבל כנראה בגלל שדלקה המנורה ביקורת של הברקסים :\

לגבי ההתנהגות אני לא יכול לפרט לא היה לי נעים מבעל הרכב שהוא בעצמו אפילו לא מנסה לדחוק אותה לקצה ויכלתי לראות שהוא דובר אמת עפ"י דופן הצמיגים אצלו שנשארו כחדשים. אבל מה שכן אני יכול להגיד שהיא מאוד נוחה וזה יפה בנוכח הצמיגים בגודל ענק הזה (35\255\19 מאחורה ומקדימה 40\235\18

 

האצה.... וואו היא בועטת קדימה בלי ציוץ מהצמיגים , קצת הייתי בשוק מזה בהתחלה , בכל זאת מה שאני רגיל אליו זה חפירות עד70-75 קמ"ש , המנוע 3.2 ליטר V6 עושה את העבודה כבר מסל"ד נמוך.

 

לסיכום , כל אחד חייב רכב כזה מתישהו בחיים.

 

06crossfire-srt6-coupe-03.jpg

 

Chrysler-Crossfire-Interior-Dash-1024x768.jpg

 
 

 

 
 
  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אפילו כשמצלמים אותה במצלמת פלאפון היא נראית טוב :-D

28-09-08_2136.jpg

28-09-08_2137.jpg

28-09-08_2139.jpg

28-09-08_2140.jpg

אני לא נוסע שאני לא בפוקוס

0-100 12.5'

Ford Focus HatchBack 02' 1.6

Nissan Sunny 93' 1600cc R.I.P

פורסם

"קצת מיושן"? "כמו משהו משנות ה80"?

מדובר בחלקים של מרצדס משנות ה90\תחילת שנות ה2000 .

הרכב הזה מיושן , והכי מפריע שבמכוניות ספורט אמורה להיות מסורת מסוימת , עבר או לפחות המשך עתידי , לרכב הזה אין כלום הוא כמו "ילד טעות" שנוצר בסטוץ בין ההורים - דיימלר וקרייזלר :-) והוא גם ממש ממש לא מוצלח .

 

דפדף בתמונות בקישור הבא וראה אם משהו נראה לך מוכר

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Cars-Trucks___Best-Value-1999-Mercedes-Benz-C230k-on-eBay_W0QQitemZ200271540284QQddnZCarsQ20Q26Q20TrucksQQddiZ2282QQcmdZViewItemQQptZUS_Cars_Trucks?hash=item200271540284&_trksid=p4506.c0.m245&_trkparms=72%3A727%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1308#ebayphotohosting

פורסם

אני רואה לא נהגת על SLK דור קודם... אתה יכול לראות שאפילו המתגים של המזגן זהים, קח סיבוב על SLK ותבין שרק הרסו עם הקרוספייר המכוערת הזאת.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם

רכב פוזה במיטבו.

רק באמת שמדובר בפוזה של כלב מחרבן (כל זכויות שמורות לקרקסון).

לפחות הוא עושה לבעליו/נהג הרגשה של משהו מיוחד.

 

תודה על השיתוף.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

לא אוהב את העיצוב של אוטו הזה. מהצד חלק האחורי ניראה פשוט זוועה. מכסה מנוע עם פסים, גריל גס מתאימים לטנדר לכל היותר.

לי ניראה האוטו, כאילו חתכו מה מכוניות וניסו להרכיב מהן משהו אחד. כמו מפלצת של פרנקנשטיין.

 

בכל זאת עיצוב מיוחד. אי אפשר להשאר אדיש. יש כאלה שאוהבים ויש כאלה שלא- ללא ספק, זה לא עיצוב ניטראלי.

 

עיצוב פנים אני דווקא אוהב. מקווה שחומרים שניראים כמו אלומיניום באמת אלומיניום ולא פלסטיק צבוע. מוצא חן בעיני כאשר יש תעלה גבוהה בין מושבים קדמיים. חור של מפתח בתא כפפות מאוד מקלקל לפי דעתי, הוא ניראה בוהק ולא קשור.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
לא אוהב את העיצוב של אוטו הזה. מהצד חלק האחורי ניראה פשוט זוועה. מכסה מנוע עם פסים, גריל גס מתאימים לטנדר לכל היותר.

לי ניראה האוטו, כאילו חתכו מה מכוניות וניסו להרכיב מהן משהו אחד. כמו מפלצת של פרנקנשטיין.

 

בכל זאת עיצוב מיוחד. אי אפשר להשאר אדיש. יש כאלה שאוהבים ויש כאלה שלא- ללא ספק, זה לא עיצוב ניטראלי.

 

עיצוב פנים אני דווקא אוהב. מקווה שחומרים שניראים כמו אלומיניום באמת אלומיניום ולא פלסטיק צבוע. מוצא חן בעיני כאשר יש תעלה גבוהה בין מושבים קדמיים. חור של מפתח בתא כפפות מאוד מקלקל לפי דעתי, הוא ניראה בוהק ולא קשור.

 

עיצוב הפנים הוא של מרצדס(דורות קודמים אבל עדיין)

התעלה הגבוהה מכילה את גל ההינע המגיע לגלגלים האחוריים.

לגבי האלומיניום - תקוותיך לשווא , כמובן.

פורסם

לדעתי היא די מכוערת.

ולפי מבחנים היא גם לא כל כך מפצה על זה.

 

אבל עזוב את זה, הכי חשוב שנהנת לנהוג במכונית שמתיימרת להיות ספורטיבית ולא רק הוט האצ' לקו ישר ותת היגויי :wink:

פורסם

הקרוספייר מאוד בולטת על הכביש, אבל בזה נגמרת ההתלהבות.

 

במחיר שלה ניתן לייבא ניסאן 350Z ולהשאר עם עודף, אבל לקבל רכב הרבה יותר טוב.

 

ותודו- היא גם פשוט נראית הרבה יותר טוב:wink::

Nissan-350Z-GT-S-Concept-2-lg.jpg

under construction..

פורסם

הקרוס=פייר אוטו מדהים לדעתי.

סופסוף אוטו שנראה מעולה גם בצבע לבן :lol:

 

איזה נתונים יש לרכב הזה? מבחינת מנוע,כ"ס ? מחיר?


×
×
  • תוכן חדש...