Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי קצת סדר וספירת מלאי, יש לי שני ארגזים של חוברות טורבו ואוטו ישנות.

למסירה

הראשון מרוויח

הודעות בפרטי עם מספר טלפון

בברכה, און יעקבסון

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

פורסם

חברים...

אם הייתי יודע שיש לחוברות האלו כל כך הרבה דרישה, הייתי מבקש עליהן כסף :wink:

בכל מקרה, החלטתי לתרום אותם לספריה של קלסיק-קאר, כך שלרבים תהיה גישה לחומר הארכיוני הזה.

אז סליחה עם כל המאוכזבים

בברכה, און

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

פורסם
חברים...

אם הייתי יודע שיש לחוברות האלו כל כך הרבה דרישה, הייתי מבקש עליהן כסף :wink:

בכל מקרה, החלטתי לתרום אותם לספריה של קלסיק-קאר, כך שלרבים תהיה גישה לחומר הארכיוני הזה.

אז סליחה עם כל המאוכזבים

בברכה, און

 

שלום און,

שני דברים...

1) איפה נמצא הארכיון הזה כדי שנוכל להנות ממנו כולנו.

2) יש לי שם מצויין לבי"ס שלך, במידה ולא תהיה מרוצה מהשם הנוכחי : קליני-CAR און ! :D

:-)

פורסם

ועוד שמחתי שאני הראשון שראה את ההודעה ( טוב נו לא הראשון בגלל ש guy הזכיר

לי את עצם הפרדוקס בליהיות ראשון בתר'ד עם 4 צפיות... :lol::wink: )

, שנכנסתי אליה

היא עוד הייתה בכללי והיו בה 4 צפיות.

ושלחתי מיד הודעה לאון...

 

:(

 

 

חבל..

פורסם

יש לי שם קומבינות :) אני מסודר.

 

ועכשיו ברצינות, ליאור הוא בן אדם מאוד אדיב, אני מאמין שכל מי שירצה לעיין ולחפש מידע כלשהו בחוברות, ליאור לא יהסס פעמיים. ויפתח בפניו את הדלת (עם האינטרקום כמובן)

פורסם
יש לי שם קומבינות :) אני מסודר.

 

ועכשיו ברצינות, ליאור הוא בן אדם מאוד אדיב, אני מאמין שכל מי שירצה לעיין ולחפש מידע כלשהו בחוברות, ליאור לא יהסס פעמיים. ויפתח בפניו את הדלת (עם האינטרקום כמובן)

 

אז תגידו שהארכיון=הספריה של ליאור. :lol:

ליאור , תכין פיצוחים ומקרן שקופיות! (נראה לך שאני אוציא את העיניים על עיתון ישן :p )

:-)

×
×
  • תוכן חדש...