Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דרום הארץ 14.10 - כביש ערד מצדה + מנחת


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6438 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היינו ביום שלישי בכביש מצדה ואחרי זה במנחת עם מועדון אוטוספורט.

 

היה חבל על הזמן!! ממש נהנתי !!

 

למנהלים של הפורם,אם השרשור לא מתאים לפורם כללי אז תעבירו לאופטופיק.

קצת תמונות וסרטונים :

 

 

DSC_5169.jpg

DSC_5175.jpg

DSC_5177.jpg

DSC_5180.jpg

DSC_5183.jpg

DSC_5184.jpg

DSC_5188.jpg

DSC_5191.jpg

DSC_5199.jpg

DSC_5225.jpg

DSC_5226.jpg

DSC_5264.jpg

DSC_5304.jpg

DSC_5309.jpg[/quote

 

original.jpg

DSC_5318.jpg

DSC_5189.jpg

DSC_5203.jpg

DSC_5204.jpg

DSC_5216.jpg

DSC_5242.jpg

DSC_5245.jpg

DSC_5257.jpg

DSC_5277.jpg

DSC_5283.jpg

 

106 נגד איביזה קופרה חדשה

 

106 נגד 106

CUPRA נגד COOPER S TURBO.

 

ועוד כל מיני סרטים מהטיול עצמו מתוך ה 106 שלי

 

מועדון אוטוספורט ארגן אחלה אירוע והיה ממש כיף.

 

תודה רבה לכל הצלמים JEP VOVKA ועוד רבים אחרים וגם לגל 106GTI על הצילום של הווידיאו.

DSCF901111111105_resize1.jpg
  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יופי של תמונות עושה הניקון :):?

 

בסרטון של הקופרה הייתה הרגשה לרגע של טופ גיר, היה עמעום בהתחלה שדמה לאפקט שהם עושים :)

והיה די ברור שלקופר אין סיכוי .

:evil:אחינו הנהג:evil:
פורסם
:):?

 

בסרטון של הקופרה הייתה הרגשה לרגע של טופ גיר, היה עמעום בהתחלה שדמה לאפקט שהם עושים :)

והיה די ברור שלקופר אין סיכוי .

 

אם היה ברור שלקופר אין סיכוי איך יכול להיות שה106 הבורדו עמדה יפה?

פורסם

היה נחמד מאוד חוץ מהקטע שהדרדסים הגיעו והתחילו לדבר שטויות בכמויות.

הטיול לכביש מצדה היה מעולה, אפילו שהכביש היה לא במצב הכי טוב בעולם.

 

תודה על התגובות בקשר לתמונות.

 

:)

פורסם

כן ירבו ארועים מסוג זה.

 

8)

 

ממתינה לפעם הבאה.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

היו שם כמה מכוניות חביבות ביותר :)

 

נראה מאורגן, והנוכחות בהחלט מכובדת.

 

מה עם ה-106 האדומה?

איך היא הצליחה לעמוד ככה עם האיביזה עד לקראת הסוף?

פורסם
היה נחמד מאוד חוץ מהקטע שהדרדסים הגיעו והתחילו לדבר שטויות בכמויות.

הטיול לכביש מצדה היה מעולה, אפילו שהכביש היה לא במצב הכי טוב בעולם.

 

תודה על התגובות בקשר לתמונות.

 

:)

 

 

אף פעם לא הייתי במקום הזה אבל לפי מה שראיתי מכל מפגש שעשו שם, לא תהיתם איך תמיד השוטרים יודעים להופיע?

פורסם

וגם לקראת הסוף שומעים שנהג ה106 קצת מעאפן,הוא עומד על המנתק 2 שניות בין העברה משלישי לרביעי,בדיוק שהאיביזה קפצה עליו,מעניין מה היה קורה אם הוא היה מעביר הילוך כמו שצריך....

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם

באמת היה כיף, איכזב אותי בהתחלה שהודיעו שאי אפשר להכנס בגלל המשטרה ועשיתי את המאמצים להביא הפעם את האלפא למסלול ובקושי יצא לי לנסוע איתה.

S2000

פורסם

JEP איזה ציוד צילום יש לך? לוווקה בטח יש ציוד בכמה אלפי שקלים :D

 

כל תמונה מלמיליאן!

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:


×
×
  • תוכן חדש...