Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דרום הארץ 14.10 - כביש ערד מצדה + מנחת


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6443 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם משהו שם לב, שיחכינו בתחנת דלק עד שהמשטרה תלך.

והיה את הבן אדם שתידלק שם ונסע עם הצינור תדלוק והוציא אותו מהמקום (קטע קטע!).

אחר כך המשטרה המשועממת התעסקה בזה רק וכנראה זאת אחת הסיבות שהמסלול היה פנוי ממשטרה מאוחר יותר.

S2000

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

ה-XZ הכחול כהה מאוד יפה, כל הזמן רואה אותה נוסעת באזור לידי, רק חבל שלא צובעים את הפחחות שעשו אליה כבר תקופה ארוכה.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם
נראה אחלה מפגש, מבאס שלא יכלתי להגיע. הבנתי שהמשטרה הרסה את כל התכנון למנחת...

הרסה חלקית, בסוף חזרנו לשם יותר מאוחר ובהרכב מעט יותר מצומצם.

פורסם

תמונות ייפות, נהנתי מאוד מהן!

 

העיקר שנהנתם.:wink:

"אמור לי מי הם חבריך ואומר לך באיזה מכונית אתה נוהג." -הנרי פורד.

"הרי את מגודשת לי במפתח זה כדת פורשה וישראל".

פורסם
הרסה חלקית, בסוף חזרנו לשם יותר מאוחר ובהרכב מעט יותר מצומצם.

 

לא ידעתי את זה. יש תמונות ווידאו מהמנחת עצמו ?

 

אגב, הקופרה האדומה היא של שרון ?

פורסם

בתקופה שהיינו נטולי דאגות ושכל, נהגנו ללחוץ את הכלים על זמן מערד עד מחסום המלונות תוך סיכון עצמי וסביבתי עצום.

 

התקופה ההיא(כן כן, התקופה ההיא..זוכר תומראלי?), היתה תקופה בה לא נהגנו להתחרות בדראגים. במקרה הטוב, ג'ימיקאנה.

 

בשנתיים החלפתי 4 מכוניות.. איביזה טורבו, לאון טורבו, איביזה TDI 130 וS3 .. כולן היו משופרות למשעי.

 

רוב חבריי לסצינה, מוברגים כיום בצמרת ענף הרכב ומפאת כבודי אליהם, לא אזכיר את שמם. רבים, מוכרים ואנשים מדהימים.

 

אם יהיה לי כח, אעלה כמה תמונות בהמשך..(צריך לנבור בארכיון)

 

אחלה תמונות..סעו בזהירות ותיצמדו לכללי הבטיחות המחוייבים במציאות.

הייתי שם, לכן אני מכיר את ההרגשה.

פורסם
לא ידעתי את זה. יש תמונות ווידאו מהמנחת עצמו ?

 

אגב, הקופרה האדומה היא של שרון ?

אין כל כך הרבה תמונות מהמנחת עצמו אבל אתה יכול להסתכל על מה שיש בתחילת השרשור.

פורסם
בתקופה שהיינו נטולי דאגות ושכל, נהגנו ללחוץ את הכלים על זמן מערד עד מחסום המלונות תוך סיכון עצמי וסביבתי עצום.

 

התקופה ההיא(כן כן, התקופה ההיא..זוכר תומראלי?), היתה תקופה בה לא נהגנו להתחרות בדראגים. במקרה הטוב, ג'ימיקאנה.

 

בשנתיים החלפתי 4 מכוניות.. איביזה טורבו, לאון טורבו, איביזה TDI 130 וS3 .. כולן היו משופרות למשעי.

 

רוב חבריי לסצינה, מוברגים כיום בצמרת ענף הרכב ומפאת כבודי אליהם, לא אזכיר את שמם. רבים, מוכרים ואנשים מדהימים.

 

אם יהיה לי כח, אעלה כמה תמונות בהמשך..(צריך לנבור בארכיון)

 

אחלה תמונות..סעו בזהירות ותיצמדו לכללי הבטיחות המחוייבים במציאות.

הייתי שם, לכן אני מכיר את ההרגשה.

 

אפשר לדעת על איזה רכב אתה נוהג כיום ואגב האם ה-S3 הלבנה והמיני קופר S שבתמונות הם של חברי פורום כי יש לי מספר שאלות לשאול אותם.

 

יניב


×
×
  • תוכן חדש...