Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8222 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, אני נהג חדש ככה שאני לא ממש מבין בטרמינולוגיה, במכניקה וכל זה... יש לי מיצובישי לנסר אוטומטית שנת 90' וגיליתי כמה בעיות אצלי ברכב... הן התחילו לדעתי ככה בחודשיים האחרונים ובאות לעיתים...

 

המצבר נראה לי בן שנה וחצי דרך אגב...

 

אז ככה - בעיקר בהתחלת נסיעה, יצא כבר כמה פעמים שהעברתי לרוורס כדי לצאת מהחנייה, ובגלל שלא נתתי גז חזק מספיק או מהר מספיק משום מה המנוע נכבה... ככה שלפעמים ממש הייתי צריך ללחוץ ישר חזק על הגז ברוורס כדי שהמנוע לא יכבה ושאני אוכל לצאת סופסוף מהחנייה, דבר שלא הכי כדאי לעשות ברוורסים עם שטח תמרון קטן... בנוסף לפעמים המכונית פשוט מקרטעת באמצע הנסיעה ככה שאני מפחד לעבור את ה 50 לפעמים... ולפעמים בעצירות ברמזור כל כמה שניות שהמכונית עומדת במקום יש מין רעד/קרטוע כזה של המכונית...

 

ממה זה יכול לנבוע כל הבעיות האלה, כמה הן קריטיות וכמה יעלה לתקן?

 

ד"א האם הקטע של התחלת נסיעה יכול להיות קשור לחורף שאז המנוע יותר קר, והבעיה יותר נפוצה, או שבכל זאת זה עדיין נחשב לא לעניין כל הקטע הזה וצריך לטפל מהר...?

 

ודרף אגב המגבים שלי עושים חריקות, יש איזה חומר שאפשר לרסס עליהם או שצריך להחליף אותם? כמה עולה להחליף?

 

תודה!

פורסם

הרכב שלך הוא הזרקה או קרבורטור?

לגבי המגבים, צריך להחליף,זה לא עסק כזה יקר , משהו כמו 30 ש"ח.

"If you feel in control,you're not going fast anough"

Mario Anderetti

פורסם
הרכב שלך הוא הזרקה או קרבורטור?

לגבי המגבים, צריך להחליף,זה לא עסק כזה יקר , משהו כמו 30 ש"ח.

 

כל הלנסרים באו עם קרברטור.

פורסם

ניקוי וכיוון הקרבורטור צריך לפתור את הבעיה.

בדרך כלל באיזה מצב המנוע נכבה ברוורס, חם או קר?

"If you feel in control,you're not going fast anough"

Mario Anderetti

פורסם

במצב קר אפשר לומר...

 

מה זה ניקוי וכיוון? במוסך מורשה של מיצובישי? כמה זה עולה?

 

תודה

פורסם
במצב קר אפשר לומר...

 

מה זה ניקוי וכיוון? במוסך מורשה של מיצובישי? כמה זה עולה?

 

תודה

 

כל מכון קרבורטורים יפתור לך את הבעיה, התערובת אצלך פשוט אינה מכוונת נכון.

על הדרך רצוי להחליף גם סט חוטי הצתה.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
היי, אני נהג חדש ככה שאני לא ממש מבין בטרמינולוגיה, במכניקה וכל זה... יש לי מיצובישי לנסר אוטומטית שנת 90' וגיליתי כמה בעיות אצלי ברכב... הן התחילו לדעתי ככה בחודשיים האחרונים ובאות לעיתים...

 

המצבר נראה לי בן שנה וחצי דרך אגב...

 

אז ככה - בעיקר בהתחלת נסיעה, יצא כבר כמה פעמים שהעברתי לרוורס כדי לצאת מהחנייה, ובגלל שלא נתתי גז חזק מספיק או מהר מספיק משום מה המנוע נכבה... ככה שלפעמים ממש הייתי צריך ללחוץ ישר חזק על הגז ברוורס כדי שהמנוע לא יכבה ושאני אוכל לצאת סופסוף מהחנייה, דבר שלא הכי כדאי לעשות ברוורסים עם שטח תמרון קטן... בנוסף לפעמים המכונית פשוט מקרטעת באמצע הנסיעה ככה שאני מפחד לעבור את ה 50 לפעמים... ולפעמים בעצירות ברמזור כל כמה שניות שהמכונית עומדת במקום יש מין רעד/קרטוע כזה של המכונית...

 

ממה זה יכול לנבוע כל הבעיות האלה, כמה הן קריטיות וכמה יעלה לתקן?

 

ד"א האם הקטע של התחלת נסיעה יכול להיות קשור לחורף שאז המנוע יותר קר, והבעיה יותר נפוצה, או שבכל זאת זה עדיין נחשב לא לעניין כל הקטע הזה וצריך לטפל מהר...?

 

ודרף אגב המגבים שלי עושים חריקות, יש איזה חומר שאפשר לרסס עליהם או שצריך להחליף אותם? כמה עולה להחליף?

 

תודה!

 

כמו שאמרו קודמי:

קודם כל תחליף חוטי הצתה (בדרך כלל לא יותר מ 100 שח) ואם הבעיה לא נפתרת אז גש למכון לניקוי קרבורטורים.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

ודרף אגב המגבים שלי עושים חריקות, יש איזה חומר שאפשר לרסס עליהם או שצריך להחליף אותם? כמה עולה להחליף?

 

תודה!

 

תחליף. גם בגלל שזה זול, אבל גם בגלל שהחומרים ששמים פשוט גורעים מהווישר ולא עוזרים בגרוש. הם אפילו עושים רעש מעצבן.

-- מורטיזציה? מורטיזציה! -- הגלריה

פורסם

אני מתכוון להשקיע במערכת ורמקולים למכונית הזאת, האם יכול להיות שיווצרו לי בעיות אם המכונית די ישנה ואני שם בה מערכת, רמקולים וכו' (בעיות חשמל או משהו כזה?)

פורסם
אני מתכוון להשקיע במערכת ורמקולים למכונית הזאת, האם יכול להיות שיווצרו לי בעיות אם המכונית די ישנה ואני שם בה מערכת, רמקולים וכו' (בעיות חשמל או משהו כזה?)

 

אם המערכת רצינית אז היא תגרום לעומס על המצבר והאלטרנטור.

 

דניאל

פורסם
:?:Re: מה הקשר של חוטי הצתה למנוע קר...?

 

ע"מ לספק ניצוץ שישרוף את כל התערובת אתה צריך מערכת הצתה תקינה.

במידה וחוטי ההצתה שלך בלויים, האוטו יתקשה לשרוף את כל התערובת מאחר ולא כל המתח הדרוש יגיע למצת/ים (ובנוסף לכך, המנוע יגמגם ולא יעבוד "עגול").

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
אני מתכוון להשקיע במערכת ורמקולים למכונית הזאת, האם יכול להיות שיווצרו לי בעיות אם המכונית די ישנה ואני שם בה מערכת, רמקולים וכו' (בעיות חשמל או משהו כזה?)

 

לא אמורה להיות לך שום בעיה

( אלא אם תשים מערכת מאוד חזקה כמו שאמרו אבל אני בספק אם תשים אחת)

 

עוד שאלות בקשר לנושא הזה -

פורום אודיו לרכב.

גם כן פה באתר.

כל חור שחור בלילה.... גם אגזוז.

×
×
  • תוכן חדש...