Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6523 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, לאחרונה אני מכרתי את הטויוטה קורולה שנת 2001 שהייתה לי עם 73 אלף ק"מ.

אני הייתי יד שנייה של הרכב.

 

עכשיו אני מתלבט בין 2 רכבים.

1. טויוטה קורולה שנת 03-04 רכב שקל יקר יותר מהתקציב שלי וכל מה שראיתי עד עכשיו היה דיי גמור עם ק"מ גבוהה. בנוסף היו כמה טויוטות שקראו להם למוסך להחליף מנועים. דבר שמאוד הפחיד אותי לאחרונה.

 

הרכב השני שאני מתלבט עליו זה המיצובישי לנסר שנת 05 עם 56K ק"מ. רכב יפה ושמור מאוד.

אבל מה ירידת הערך שלו לאומת הטויוטה? איך הטיפולים שלו במוסך? והאם הרכב אמין?

כמו כן אני יודע שאין לו בקרת אקלים שיש לטויוטה ומחשב דרך ועוד כל מיני דברים.

בנוסף יש את הדגם הפרימיום והאקסקלוסיב. מה ההבדלים בינהם?

 

תודה מראש,

 

דורון ריבניק.

פורסם

1. טויוטה קורולה - אם אתה יכול להגדיל את התקציב למודל 2005 (כבר אין את התקלה של ממיר + מחשב).

או תמצא קורולה 03-04 שהתיקון של התקלה נעשה. (היבואן כבר הפסיק לתקן על חשבונו אחרי תום האחריות ונותן הנחה למי שטיפל במוסכי חברה - 8 אלפים ש"ח במקום 13 אלף ש"ח).

אתה יכול להסתכן ולקנות קורולה 2003-2004. התקלה אינה גורפת ולא מופיעה ברוב הרכבים.

 

2. לנסר 2005 מכונית פחות טובה מקורולה בכל ההיבטים.

בנוסף, ביטוח מקיף של לנסר יקר יותר משל טויוטה.

לזכותו של לנסר יאמר שהוא רכב אמין מאוד.

 

אני מעדיף את ניסן אלמרה על מיצובישי לנסר - יותר זולה לאחזקה (בעיקר הביטוחים, אין רצועת הטיימינג -יש שרשרת תיזמון).

ניסן אלמרה פרפקט\ טקנה, לדעתי, יותר טובה ממיצובישי לנסר גם מבחינת התנהגות ומרחב פנים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני בדקתי את הניסן אלמרה טקנה.

הרכב נמוך ולא נוח לי לנסיעה.

אמנם יש לו מחשב דרך, רדיו-דיסק מקורי, שליטה מההגה וכל הדברים האלה אבל זה רכב ממש לא נוח.

 

אני לא יכול להגדיל את התקציב שלי מעבר למה שיש לי כרגע. גם עם התקציב הזה אני חרגתי לא מעט!

בנוסף לזה הייתה לי טויוטה קורולה שנת 01 והרכב היה נעים ונוח לנסיעה. וגם בטויוטה שלי אין רצועת טיימינג אלא שרשרת טיימינג.

 

עכשיו נסעתי לראות איזו מיצובישי לנסר שנת 05, הרכב היה לי מאוד נוח לנסיעה, המזגן היה פצצה ברכב, הרכב היה שמור מאוד.

עשה טיפולים מסודרים במוסך מיצובישי + קבלות עבור כל הטיפולים.

זה שיש רצועה אז מחליפים רצועה, זה ממש לא נורא.

נכון שיותר נוח שיש שרשרת כי לא צריך להחליף אותה. :-)

 

מעבר לזה מאוד אהבתי את הרכב וההתנהגות שלו בכביש.

המחיר גם זול משמעותית מהקורולה.

 

לאומת זאת, ראיתי מלא קורולות הרבה מהן היו גמורות ק"מ גבוהה מאוד יחסית לשנתון וגם מכוערות מבפנים מלא חורים ומנועים רועדים. חלקם כבר הוחלף מנוע ועוד כל מיני רכיבים בפנים.- מעדיף לא להתעסק עם רכב כזה.

אז נכון, טויטה נחשב יוקרתי יותר ומפנק יותר פנימית.

אבל אני מעדיף לא להתעסק עם רכב שיש לו בעיות כאלו.

 

לגבי ביטוח מקיף:

התייעצתי היום עם הסוכנת ביטוח שלי והיא אמרה לי שהביטוח מאוד זהה לטויוטה הפרשים של 200 שקלים בביטוח מקיף.

 

 

דורון ריבניק.

פורסם

אם מצאת את מבוקשך, מי אני שאגיד לך לא.

שלא תבין אותי לא נכון, לא מדובר ברכב רע, ומה שאתה אומר על כך שמצב הרכב הוא פרמטר מאוד חשוב בקניה של מכונית משומשת, זה נכון מאוד.

פשוט לנסר לא מהמובילים בשום תחום ב 2005, ואתה בעצמך ראית את זה (איבזור דל).

שיהיה בחצלחה!

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

ואיך ההונדה בשנתון 05 לאומת שני המכוניות האלו ?

אני מתעניין כי אני צריך להשוות ולא בדיוק רוצה לפתוח דיון אם אין צורך .

תודה =)

 

יעקב

עריכה :

ד"א הלנסר ממש לא בטיחותית 2 כריות אוויר ...

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

לטעמי סיויק 2005 פחות טובה מקורולה 2005 (נוחות, איבזור, איכות החומרים).

אני אישית לא אוהב את החצי שכיבה בסיויק (גם במודלים היותר ישנים).

 

הדבר היחיד שאני מאוד אוהב בסיויק - זאת הריצפה השטוחה מאחור. ברכבים אחרים למי שנוסע באמצע במושב האחורי לא נח לרגליים.

בין סיויק ללנסר ב2005 הייתי בוחר בהונדה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
ואיך ההונדה בשנתון 05 לאומת שני המכוניות האלו ?

אני מתעניין כי אני צריך להשוות ולא בדיוק רוצה לפתוח דיון אם אין צורך .

תודה =)

 

יעקב

עריכה :

ד"א הלנסר ממש לא בטיחותית 2 כריות אוויר ...

 

תבדוק טוב.

הלנסר מגיעה עם 6 כריות אוויר, ABS וEBD.

בדקתי בקטלוג רכב וגם בתוך הרכב זה רשום.

 

כן, האבזור דיי דל, הרכב בפנים נראה דיי מיושן בהשוואה לטויוטה (הרדיו דיסק המקורי, מחשב דרך ובקרת אקלים) שיש בטויוטה.

אבל מבחינתי לקחת טויוטה זה זה סיכון כיוון שיצא לי לראות לא מעט רכבים כאלה וגם ראיתי את מצבם החיצוניים + הפנימיים.

ומה אני אגיד לך?! רכב כמו שראיתי היום לא ראיתי בכלל.

ומאזדה לא באה בחשבון חוץ מיופי הרכב לא נותן לי שום תמורה. (מעבר לזה שיש לו בקרת אקלים+ רדיו דיסק מקורי)

במצב שלי הרדיו-דיסק המקורי רק מכביד עלי כי הוא לא מאפשר לי התקנה של המערכת שיש לי +המגבר שלי.

לכן על הטויוטה לא התקנתי אותה. לא רציתי לפרק שם את כל הרדיו ולהתעסק עם החוטים.

 

בקרת אקלים?! מה מציג טמפרטורה?! בסדר אז לא יציג לי למרות שהם בספר רכב כותבים שיש בקרת אקלים... לא ראיתי שום תצוגה שלה!

ומחשב דרך?! לא השתמשתי בו אף פעם...

 

לא מנסה לשכנע את עצמי. אחד השיקולים העיקריים ברדיו-דיסק המקורי שאני לא הכי רוצה אותו מעבר לשליטה מההגה זה שיש לי מערכת דיי נחמדה:

רמקולים מורל דוטק מקדימה

מגבר של JBL GTO 75.4

ומערכת של פיוניר דיי ישנה.

 

אז אני רוצה לחזור אליה. :-)

 

לגבי ההונדה סיוויק בשנתונים האלה.

אני לא ממש מכיר את הרכב אני רק יודע שהפנסים שלו קצת שונים ובפנים הרכב ממה שאני יודע אין לו רדיו-דיסק מקורי ובקרת אקלים.

תקנו אותי אם אני טועה.

 

דורון ריבניק.

פורסם
לטעמי סיויק 2005 פחות טובה מקורולה 2005 (נוחות, איבזור, איכות החומרים).

אני אישית לא אוהב את החצי שכיבה בסיויק (גם במודלים היותר ישנים).

 

הדבר היחיד שאני מאוד אוהב בסיויק - זאת הריצפה השטוחה מאחור. ברכבים אחרים למי שנוסע באמצע במושב האחורי לא נח לרגליים.

בין סיויק ללנסר ב2005 הייתי בוחר בהונדה.

 

דווקא חשבתי על ההונדה בדיוק למספר שניות...

אני ממש לא אוהב את ההונדה.

לא יודע יש יותר מדיי הונדות פשע על הכביש וזה מעצבן אותי. כל אחד שיש לו הונדה והוא בן 20 ערס לייט

עושה חצאיות ועוד כל מיני "שיפורים" שגורעים מהרכב. וזה מעלה לי את הסעיף.

אני בנאדם יותר סולידי ומעדיף את המיצובישי, טויוטה.

הבחירה הייתה מאוד קשה בין הטויוטה למיצובישי למאזדה 3.

בסוף בחרתי במיצובישי.

א. כי מצאתי אחת שמורה מאוד ויפה מכל הבחינות.

ב. כי אין לי כח לחפש יותר.

ג. כי ירדתי מהטויוטה סופית לאחר שהבנתי את הסיפור עם המנוע ושאר הרכיבים הפנימיים.

×
×
  • תוכן חדש...