Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6541 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

לא מזמן שיפרתי את המערכת ברכב והוספתי קומפוננט אחורי איכותי (לפחות חשבתי שהוא איכותי) ROCKFORD T152S

מהסדרה הגבוהה שלהם.

ממש התאכזבתי מהאיכות שלהם, והם נשמעים ממש רע לעומת ה SOUNDSTREAM הקדמיים שאמורים להיות בליגה נמוכה יותר.

אני מדגיש שהם ממש נשמעים כמו רמקולים ב 200 ש"ח -כבויים, כאילו לא נפתחו לכל התדרים כמו שצריך.

אני מודע לכך שעשיתי טעות שלא שמעתי אותם בארץ לפני שהזמנתי אותם מחו"ל,אך עדיין יכול להיות שבאמת ככה הם אמורים להישמע ??

אשמח אם מישהו כבר שמע בעבר את הקומפוננט הנ"ל ואולי שם לב שהם באמת קומפוננטים גרועים או שלא .

HU - Alpine 9887R

Comps - ROCKFORD T152S, SOUNDSTREAM XTC.6 + MT22

Amps - ROCKFORD 600.1BD , CRUNCH P1800.4

Sub - SOUNDSTREAM XS-12

פורסם

איזה מגבר יש לך CRUNCH P1800.4 ?

אולי כיוון טוב יעשה את העבודה,

ואני לא חושב ROCKFORD מאכזבים עד כדי כך, ויכל להיות שקומפנט של SOUND STREAM ישמע לך יותר טוב

 

http://www.rockfordfosgate.com/products/product_details.asp?cat_id=3&family_id=29&item_id=91971&locale=en_US&series_id=34

mazda 3 2008

Jin Ba Ii Tai

מכונית היא אחלה כלי להחזרה בתשובה,

תמיד כשאני נוהג כולם מתפללים כל הדרך.

פורסם

אכן זה המגבר שעובד על זוג הקומפוננטים

אני גם מאמין שזה עיניין של כיוון אבל הייתי כבר אצל שתי חנויות בשביל שיכוונו לי את המערכת וזה עדיין נשמע לא טוב

מה שמוזר שבחנות האחרונה שהייתי התעסקו לי 90% עם המגבר וכמעט לא התעסקו עם הרדיו דיסק וקראתי בפורום שעדיף לא לחתוך תדרים במגבר ולעשות את החיתוכים דרך ה HU ..

HU - Alpine 9887R

Comps - ROCKFORD T152S, SOUNDSTREAM XTC.6 + MT22

Amps - ROCKFORD 600.1BD , CRUNCH P1800.4

Sub - SOUNDSTREAM XS-12

פורסם

מתוך התעניינות אני לא ממש מבין, ניסית לנתק את כל הרכיבים ופשוט לשחק בלי סוף עם הכיוונים של הכל?

כי אם זה עניין של כיוונים אין מצב שלא תצליח להגיע לתוצאה סבירה, אולי זה המגבר? יציאות ספציפיות ?

פורסם

זה בדיוק העיניין, לא סמכתי על עצמי בכיוונים אז הלכתי לחנויות בשביל שיכוונו לי את המערכת אך לבסוף יצאתי מאוכזב

לHU יש המון אופציות כיוון אז השאלה שלי האם אני אמור לכוון הכל דרכו ולא דרך המגבר?

לדוגמה האם לתת למונו חיתוך LPF ב-300Hz ולהתחיל לכוון דרך הרדיו דיסק או שאני טועה?

HU - Alpine 9887R

Comps - ROCKFORD T152S, SOUNDSTREAM XTC.6 + MT22

Amps - ROCKFORD 600.1BD , CRUNCH P1800.4

Sub - SOUNDSTREAM XS-12

פורסם
זה בדיוק העיניין, לא סמכתי על עצמי בכיוונים אז הלכתי לחנויות בשביל שיכוונו לי את המערכת אך לבסוף יצאתי מאוכזב

לHU יש המון אופציות כיוון אז השאלה שלי האם אני אמור לכוון הכל דרכו ולא דרך המגבר?

לדוגמה האם לתת למונו חיתוך LPF ב-300Hz ולהתחיל לכוון דרך הרדיו דיסק או שאני טועה?

 

תעזוב את המונו כל בעיה בעיתה, תנתק הכל חוץ מהקומפוננטים ששומעים בהם גרוע ותשחק עם הכיוונים שלהם במגבר וברדיו דיסק.

פורסם

קח בחשבון שהרמקולים לא משהו

יש לחבר בעבודה סט דומה (קידמי) וחוץ מבאס נחמד לא מצאתי עוד נקודות זכות

דבר שני שלא צריכים קומפוננט מאחור - זה לא המקום הטבעי שלו

6X9 טובים יעשו עבודה טובה יותר במילוי החלל

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם
יכול להיות שהנפח של הבגאז' לא מתאים למיד.

הקומפוננט יושב בדלת האחורית ..

 

קח בחשבון שהרמקולים לא משהו

יש לחבר בעבודה סט דומה (קידמי) וחוץ מבאס נחמד לא מצאתי עוד נקודות זכות

דבר שני שלא צריכים קומפוננט מאחור - זה לא המקום הטבעי שלו

6X9 טובים יעשו עבודה טובה יותר במילוי החלל

 

לפני שקניתי את הקומפוננט האחורי העלתי פה בפורום שאלה האם למי שרוצה צליל הקפי עדיף קומפוננט אחורי בדלתות או רמקולים 6/9 במדף האחורי ואחת התשובות שקיבלתי ונראתה לי הגיונית היא שאם יש סאב אז עדיף בדלתות בשביל שלא תהיה התנגשות של תדרים בין הסאב לבין ה 6/9 ולכן ההחלטה

 

אני חוזר על השאלה

האם אני צריך לבטל לחלוטין את השפעת החיתוכים מהמגבר לקומפוננטים ואז לבצע את כל החיתוכים דרך ה HU או שזו טעות? (עשיתי חיפוש בפורום על כיוון מערכת ולא מצאתי תשובה חד משמעית לסוגייה זו)

HU - Alpine 9887R

Comps - ROCKFORD T152S, SOUNDSTREAM XTC.6 + MT22

Amps - ROCKFORD 600.1BD , CRUNCH P1800.4

Sub - SOUNDSTREAM XS-12

פורסם

תשמע אם אתה אומר שניסו לכוון לך את המערכת הרבה פעמים ואתה עדיין לא מרוצה , עדיף שתמכור את הרמקולים אם אתה ממש לא מסתדר איתם ו"סובל" איתם.

פאולאנר- זאת הבירה שלי! ואין לה מחליפה

×
×
  • תוכן חדש...