Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6555 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נסיוני בפוקוס 1.6 ידנית במשך ימים בחו"ל ( המנוע הוא ZTEC, חזק מזה של האוטומטית שנמכרת בארץ ), העלה שמדובר באוטו חביב, אבל לא ממש מרגש כמו שטוענים כאן בכל הנוגע להנאת נהיגה. גם השיפור יחסית לדגם הקודם בעיצוב ואיכות לוח השעונים, עדיין לא מעניקים תחושה שונה משמעותית מזו של כל יפנית 1.6.

לי נראה שגולף 1.6, שמתחילה להתקרב במחירה למתחרותיה, הופכת להיות אפשרות די מועדפת. למרות מיעוט סוסיה היחסי, הגיר המוצלח ורב ההילוכים שלה מחפה על כך די בהצלחה.

בכל מקרה נסיעת מבחן תלמד טוב יותר מכל הדעות המושמעות כאן, לרבות זו שלי.

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הENCAP העודה האם קיים ESP ברכב לא משפיע על הציון בANCAP כן משפיע.

 

מזדה 3 קיבלה 4 כוכבי בטיחות ולא יכול לקבל 5 והועבדה שיוסיפה לה ESP לא תשנה את זה.

 

לגבי הפוקוס,עולה בכל פרמטר על הטידה על הI30 וגם על B3,בנוחות ובבטיחות בטח ובטח,באבזור בטח ובטח,הסעיף היחיד שאפשר להגיד שהפוקוס היא חלשה בו היא המנוע בגירסת ה-1.6,אבל הוא לא חלש בצורה קטסטרופלית.

 

אתה קונה משפחטומטית לא מטוס קרב,הגעה מA ל B פוקוס תספק את הסחורה בצורה הכי טובה לדעתי ונוחות ובטיחות מירבית שאף רכב בקבוצה לא יספק.

 

ואגב יש גירסת 5 דלתות אם זה מה שעושה לך את זה,והתא מטען שם באמת קיים לאומת דוגמית שיש ב B3

עזוב את הESP, אני מתייחס לנקודות במבחני הריסוק הקדמיים, והיא קיבלה 14.93 מתוך 16, שזה ממש טוב, והבונוס שלה זה שהיא קיבלה 4 כוכבים לשמירה על הולכי רגל בזמן תאונה (4 מתוך 4 מן הסתם)

אגב, עוד בונוס למתכנני הרכב : זה הרכב הראשון מכל הקטגוריות שנבחן ע"י ANCAP שקיבל 4 נקודות בהולכי רגל.

אם למישהו אכפת מהולכי רגל, תחשבו על הרכב הזה.

 

This is the first vehicle tested by ANCAP to achieve a four star rating - the maximum available for

pedestrian protection.pedstar_4.gif

 

אם נשווה לI30 לעומת זאת (שבENCAP קיבלה 4 כוכבים ובANCAP קיבה 5 בגל הESP) היא קיבלה רק 12.97 נקודות בריסוק קידמי, ו2 כוכבים בלבד בהולכי רגל.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם
במאזדה האצות הביניים וההאצות מאפס למאה מרגישות מהירות יותר ולא תוך 12.4 שניות לכאורה. בפוקוס? התופעה ההפוכה, 13.6 שניות למאה לפי נתוני היצרן, אך בפועל היא מרגישה אף יותר איטית (משהו בסביבות ה-15 שניות).

 

במנחת בערד מגזין אוטו מדד תאוצות למכוניות.

המאזדה 3 היתה אחת המכוניות עם ההבדל הכי גדול בין הנייר למציאות.

במקום 12.4 יצא 14.4

פורסם

טוב, אני מסכם בינתיים, הפוקוס קיבלה את הכי הרבה פידבקים חיוביים. מצטער The One...

לא שמעתי יותר התיחסויות לגולף 1.6 ידנית. היא שווה משהו? ס"ה גולף זה גולף והיא בטח תהיה חסכונית יותר בדלק מהפוקוס. מבחינת בטיחות אני בטוח שהיא לא נופלת מהפוקוס וגם מבחינת אמינות. גם המחיר לא רע. אולי היא אלטרנטיווה טובה?

פורסם

הגולף תהיה חסכונית יותר מהפוקוס לא בגלל שהיא גולף, אלא בגלל שיש לה תיבה ידנית. בבטיחות היא נחותה רק במעט ובאמינות - לך תדע.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
הגולף תהיה חסכונית יותר מהפוקוס לא בגלל שהיא גולף, אלא בגלל שיש לה תיבה ידנית. בבטיחות היא נחותה רק במעט ובאמינות - לך תדע.

למה לך תדע?

למישהו יש נסיון בקשר לגולף 1.6 ידנית?

פורסם
למה לפסול את הפוקוס? מנוע עצלן ומיושן, רכב כבד ואיטי, נוחות נהיגה לא משהו (מנסיעה שאני ערכתי עליה), לא חסכונית במיוחד, לא מרגשת, בקיצור - לא מצטיינת בדבר אחד אפילו. סתם עוד פורד.

 

אם כבר פוקוס, את גרסת השני ליטרים.

 

בטיחות אמינות נוחות !

 

6 כריות אוויר בדגם הכי פשוט

בקרת יציבות בדגם הכי פשוט

 

הייתי אמור שאלה נקודות בהחלט חשובות יותר למשפחה (סה''כ הרכב איטי בשניה משאר הרכבים בקבוצה )

אז אם אתה לא תהייה עסוק בכל היום לסחוט את הדוושה לרצפה הפוקוס היא בחירה מצויינת

פורסם

יש פה אנשים שטוענים שהפוקוס מרווחת וזה נורא חורה לי - אחורה אולי אבל מקדימה אין לנוסע מקום בכלל! אני הרגשתי כאילו אני לובש חצאית ולא יכול לפתוח את הרגליים.

נסיעה ארוכה כנוסע לכל מי שלא בחורה דקיקה עד 1.65 מ', תהיה לא נוחה!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

גם פוקוס, וגם הגולף, ידועות כאמינות.

(גולף מהדור הקודם, המרובע יותר, הייתה רבויה בבעיות חשמל (כנ"ל הבורה מאותו שנתון, וכנ"ל הפאסאט, בקיצור כל הרכבים של VW מאותה שנה), אך ע"פ שמועות זה נפתר)

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

גולף מהדור הקודם ולא שנתון, שכן היא, כמו הדגמים האחרים שהזכרת, יוצרה במשך מספר שנים ונקראה גולף סימן 4 ולא "מרובעת יותר" כדבריך. גם המקור לבעיות החשמל שלדבריך סבלה מהן, מבוסס בדיוק כמו המקור לשמועות לפיהן נפתרה ה"בעיה".

פורסם

לי נראה שגולף 1.6, שמתחילה להתקרב במחירה למתחרותיה, הופכת להיות אפשרות די מועדפת. למרות מיעוט סוסיה היחסי, הגיר המוצלח ורב ההילוכים שלה מחפה על כך די בהצלחה.

בכל מקרה נסיעת מבחן תלמד טוב יותר מכל הדעות המושמעות כאן, לרבות זו שלי.

אני ממש לא מסכים איתך. הפורד הינה אולי הדוגמא הבולטת בתחומה בשילוב של נוחות והתנהגות כביש. היא משמעותית רכה ונוחה יותר מהגולף (הדוגמא שהבאת), ההיגוי שלה עדיף עשרות מונים והיא הרבה יותר מהנה לנהיגה, תוסיף את הבדלי האיבזור שעומדים לזכות הפורד (בטח בהשוואה למתחרות), את הישיבה הגבוהה יותר ואת ציוני הבטיחות המושלמים ותגלה את התמורה הטובה ביותר בתחום הקומפקטי/משפחתי. נכון העובדה שהמנוע מרגיש עצל והוא לא חזק במיוחד (ממש כמו רוב מתחרות ה 1.6 כולל הגולף) והעובדה שהקונסולה המרכזית באמת מפריעה לרגלים (בעיקר לנהג) אגב, גם בידוד הרעשים לא מצטיין.

בסופו של דבר, החבילה שמביאה הפוקוס הוא אולי המצטיינת בקטגוריה, יצא לי אתמול לנסוע על הפוקוס 5 דלתות 2.0, שם באמת כל בעיות הכוח נפתרות בשילוב רמת איבזור גבוהה במיוחד שלא ניתן למצוא אצל המתחרות.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם
גולף מהדור הקודם ולא שנתון, שכן היא, כמו הדגמים האחרים שהזכרת, יוצרה במשך מספר שנים ונקראה גולף סימן 4 ולא "מרובעת יותר" כדבריך. גם המקור לבעיות החשמל שלדבריך סבלה מהן, מבוסס בדיוק כמו המקור לשמועות לפיהן נפתרה ה"בעיה".

בעיות חשמל בדור קודם (מרובעת - בגלל שלא ידעתי על השם המייצג "סימן 4", אבל ברור שזאת זאת) - לא שמועות ולא "בטיח".

לאחותי הייתה בורה, מבחינה מכאנית הכל היה מעולה ואמין מאוד במשך כ-4.5 שנים, אך מבחינה אלקטרונית סבלנו "קשות".

זה התחיל מהרגע שקיבלנו את הרכב (מהחברה כמובן), הסטריאו שקיבלנו עם הרכב קפץ כל פעם, והיו בעיות קליטת רדיו גדולות.

לאחר שנה החלה קריסה הדרגתית של מנגנוני הרמה של החלונות החשמליים, ובהדרגה גם חלק מהם נפלו. חיישנים שם הלכו על ימין ועל שמאל, כל שני וחמישי נדלקה נורה אחרת (פעם ABS, פעם פליטה, פעם תקלת מנוע) והכל היה חיישנים בלבד.

נורות וקצרים חשמליים - קצת פחות, אך היו לפחות 3 מאז שקנינו את הרכב.

ב2007 בחודש מאי מכרנו את הרכב אחרי שהחטתי שסבלנו מספיק.

מאחר והגולף חולקת אותם מכלולים כמו הבורה, ואותם חיישנים ומכלוים אלקטרוניים בדיוק, בדור הקודם היו בעיות חשמל גם כן.

בדור הנוכחי אין דבר כזה, מתגובות של אנשים רבים.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

הדוגמה של האוטו של אחותך, היא אכן אמינה יותר משמועה, אבל זה האוטו של אחותך ותו לא. להקיש מדוגמה בודדת על כלל המכוניות מאותו דגם, זו טעות, בדיוק כפי שאני אקיש מהבורה והגולף שנמצאות אצלי כבר כ 8 שנים ( מאותו מודל עם ה"פנים המרובעות" ) שלמכוניות האלו אין שום בעיה ואמינותן מוחלטת.

פורסם

אני מסכים עם ה"אחד"

 

הפוקוס לא מספיק טובה.

 

המנוע והגיר חלשים וזה מספיק על מנת לפסול את הרכב.

אבל אם אתם מתעקשים, בואו ניכנס לתא הנהג , נתיישב בכיסא הלא נוח ,ננסה לנהוג ונראה שבאף מצב

אין זווית ראייה טובה, כולל המראה האמצעית שתקועה באמצע שדה הראייה, זווית החלון הקדמי ומיקום וגודל המראות הצדדיות.

נמשיך עם החלון האחורי שמחייב אותך ללכת להתקין חיישני רוורס.

 

אני לא מדבר על פאקים נוספים בהנדסת אנוש בכל מה שקשור למיקום מתגים ומנופים, האי נוחות והצפיפות שציינתי,

ואיכות החומרים המאכזבת - הרכב נראה מאוד עמיד, אבל החומרים מאכזבים.

 

מנסיון שלי ,מזדה 3 עדיפה על פוקוס, והסיבה היחידה שלא הייתי לוקח מזדה 3 זה כי נמאס לראות אותה והרכב מחליא אותי.

 

בקשר לניסאן טידה - מספיק לראות אותה מבחוץ (לפחות מבחינתי) כדי להחליט לא לקחת אותה.

 

ובקשר לסלידה מרכבים קוריאנים, גם לי הם לא עושים את זה.

לא יודע אם הייתי לוקח אחד. לא בליסינג ולא כפרטי.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

תודה לכל המגיבים והעוזרים. עד כה שכנעתם אותי לבצע נסיעת מבחן על פוקוס (sorry The One) והיא תבוצע ביום שישי הקרוב. אדווח לכם לאחריה מה החלטנו ואם החלטנו.

אני גם לא חושב שלפי המכונית של האחות אפשר להסיק לגבי כל הדגמים. מה שכן הבנתי שהגולף 5 די מוצלחת, אם כי הביטוח שלה יקר, למרות שהולך להגיע דגם חדש של גולף, כך שאולי המחירים של דגם 5 ירדו בקרוב. מה דעתכם: אולי זה שיקול דווקא לקנות?


×
×
  • תוכן חדש...