Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6553 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
תודה לכל המגיבים והעוזרים. עד כה שכנעתם אותי לבצע נסיעת מבחן על פוקוס (sorry The One) והיא תבוצע ביום שישי הקרוב. אדווח לכם לאחריה מה החלטנו ואם החלטנו.

אני גם לא חושב שלפי המכונית של האחות אפשר להסיק לגבי כל הדגמים. מה שכן הבנתי שהגולף 5 די מוצלחת, אם כי הביטוח שלה יקר, למרות שהולך להגיע דגם חדש של גולף, כך שאולי המחירים של דגם 5 ירדו בקרוב. מה דעתכם: אולי זה שיקול דווקא לקנות?

 

הביטוח לא צריך להיות יקר יותר מאשר רכבים אחרים.

 

אתה צריך פשוט לבדוק אצל סוכני ביטוח, ולא בחברות הביטוח הישיר.

 

גם אני קיבלתי הצעה למקיף של 11,500 אלף שקל כי זה רכב "של צעירים" , "מועד לפורענות" , "מבוקש אצל הגנבים"

ועוד כמה סיפורים.

אחר כך בדקתי עוד שתיים שלוש סוכנויות וסגרתי מקיף ב2500 ש"ח. יותר נמוך גם מרכבים חדשים בקבוצה 2 (הרכב שלי קבוצה 5)

 

גם החובה לא היסטרי, סדר גודל של 1500.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
לא, אתה לא לבד.

 

רק אם הייתם יודעים כמה שהאוטו הזה נוח ואיכותי ברמה אחת מעל כל המשפחתיות שיש בשוק.

הוא גם מאוד זריז ויוצר שילוב של גיר/מנוע מצויין.

ay-ahzakot.co.il

פורסם

רק אם הייתם יודעים כמה שהאוטו הזה נוח ואיכותי ברמה אחת מעל כל המשפחתיות שיש בשוק.

הוא גם מאוד זריז ויוצר שילוב של גיר/מנוע מצויין.

 

יש לך טידה???

ספר!!!

פורסם
רק אם הייתם יודעים כמה שהאוטו הזה נוח ואיכותי ברמה אחת מעל כל המשפחתיות שיש בשוק.

הוא גם מאוד זריז ויוצר שילוב של גיר/מנוע מצויין.

 

יש לך טידה???

ספר!!!

פורסם

itamarf

 

אם לא איכפת לך מיופי כל כך ומחפש רכב פרקטי נוח ,זריז ,בעל שם של אמינות מוכחת, לך על הטידה.

הוא מן שילוב של נוחות צרפתית (רנו) וגיר/מנוע במתכונת הפנית הפשוטה והיעילה.

 

אם אתה מעדיף רכב בטיחותי מהבחינה הפסיבית והאקטיבית ורוצה להנות מניהוג מהנה לך על הפוקוס.

רק קח בחשבון שהמנוע שלה קצת אסמטי והוא מתקשה לסחוב את הסחורה גם בתנאים אופטימלים חוץ מזה שהוא גם שהדגם הזה כבר עבר את מחצית דרכו.

 

בהצלחה.

ay-ahzakot.co.il

פורסם

אז ככה חברים,

אני ואשתי היינו היום בנסיעת מבחן על הפוקוס.

הנסיעה היתה נעימה מאוד אבל ממש לא מלהיבה. בס"ה המכונית נראית טוב, אבל לא יותר מזה. אני התרשמתי שיש מספיק מקום לכולם גם מקדימה וגם מאחור. קיבלנו גם הדגמה למערכת ה-ESP- מרשים מאוד ולדעתי חובה שתהיה אחת כזו בכל רכב.

מה שכן, יש לי השגה לגבי קנית דגם Trend או Trend-X: פשוט לא נראה לי כ"כ ששווה לקנות Trend-X. ראיתי כאן בפורום דיונים קודמים על הנושא, אני מבין שהשוק מוצף דגמי Trend, אבל ההבדל בין הדגמים הוא בס"ה מזגן אלקטרוני או מכני, רדיו דיסק סוני או פשוט יותר וג'נטים ממגנזיום או לא. לא נראה לי כ"כ שווה עוד 8,500 ש"ח.

לסיכום, מכונית לא מלהיבה אבל כנראה שהיא הימור בטוח.

בכל אופן מתישהו השבוע נעשה גם נסיעת מבחן על גולף 1.6 ידנית ואני אמשיך לדווח משדה הקרב...

פורסם

ישנם הבדלים נוספים בין הTREND ל TREND X

 

והם שליטה על הרדיו דיסק מההגה ומערכת בקרת שיוט

 

אתה מקבל גם צמיגים רחבים יותר 205/55 R16 וחישוקים קלים מקוריים.

 

ריפודים ברכב איכותיים יותר מאשר בTREND.

 

זה אומנם תוספות לא חובה אבל זה עושה את הרכב מפנק יותר לדעתי.

 

קח בחשבון שברדיו דיסק הפשוט בTREND אין יציאת AUX עד כמה שאני יודע.

פורסם
ישנם הבדלים נוספים בין הTREND ל TREND X

 

והם שליטה על הרדיו דיסק מההגה ומערכת בקרת שיוט

 

זה שווה

 

אתה מקבל גם צמיגים רחבים יותר 205/55 R16 וחישוקים קלים מקוריים.

 

צמיגים רחבים יותר זה לא אומר גם יקרים יותר כשצריך להחליף? :?

 

ריפודים ברכב איכותיים יותר מאשר בTREND.

 

לא כאלה איכותיים :?

 

זה אומנם תוספות לא חובה אבל זה עושה את הרכב מפנק יותר לדעתי.

 

קח בחשבון שברדיו דיסק הפשוט בTREND אין יציאת AUX עד כמה שאני יודע.

 

חבל שאין גם בלוטות' בהגה כמו בטידה :-(


×
×
  • תוכן חדש...