Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6114 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אין תמונות....

נו באמת אייל אתה לא יכול לשים תמונות שיחזיקו לפחות שנתיים ?!

 

חאפר !

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
אההה זה קלאפים לא ידעתי מה זה.

 

טוב אין לי מגנזיום גם ככה לא רואים אותם ומאחורה יש לי תוף.

 

תמיר

גם תוף אפשר לצבוע...

אותה שיטה רק שיראו ממש עיגול ולא קצה כמו הקליפר

HU: Pioneer deh-6050UB, AMP: boss ch-650.

 

Suzuki Jimny 2003:-P

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

שלום, אהבתי תרעיון של הצביעה אבל הצבע ניראה לא זוהר איפה אני יכול לקנות צבע שיהיה אדום זוהר וכמובן שיהיה עמיד בחום

פורסם

אייל... אם כבר הועלה שרשור מהשאול, אולי תעלה תמונה של הקאליפר במצבו כיום?

 

אם האוטו עדיין אצלך, כמובן...

dirty old man

need love too

  • 10 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אני רוצה לבצע צביעה לצלחות משניי הגלגלים האחוריים.

כרגע אני לא מעוניין לצבוע את הקליפרים אלה רק את הצלחות מאחור.

 

(שאני אומר צלחות אני לא מתכון לצלחות תסוט) כאן:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1151764#post1151764

 

אפשר לראות שניי תמונות שהעלאתי של הצלחות לפני ואחרי ושל הספריי.

מישהו יכול לתת לי חוות דעת על הספריי? לפי מה שרשום הוא עמיד מפני חום גבוה עד 1000.

 

לפרק לצבוע ולהחזיר זאת לא הבעיה שלי...

אבל אחרי זה אני יצטרך לקחת את הרכב לאיזון גללים לא ככה?

 

תודה לעונים.

פורסם

בנוגע לשאלה לפני האחרונה : הצבע החזיק במשך 4.5 שנים עד שמכרתי את הרכב.

אין לי מושג מה מצבו היום, אבל אני בטוח שהקונה המאושר שחבר כאן בפורום יוכל לעדכן.

 

בקשר לשאלה השניה, לצבוע את הדראמים האחוריים נראה פלסטינאי לחלוטין.

לא הייתי רוצה לתת יד לפרוייקט כזה.

בכל מקרה, ההוראות זהות להוראות שרשמתי בתחילת השרשור אי שם לפני 4 שנים פלוס.

 

אין קשר לאיזון גלגלים, במיוחד כשמדובר על הגלגלים האחוריים.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
בנוגע לשאלה לפני האחרונה : הצבע החזיק במשך 4.5 שנים עד שמכרתי את הרכב.

אין לי מושג מה מצבו היום, אבל אני בטוח שהקונה המאושר שחבר כאן בפורום יוכל לעדכן.

 

בקשר לשאלה השניה, לצבוע את הדראמים האחוריים נראה פלסטינאי לחלוטין.

לא הייתי רוצה לתת יד לפרוייקט כזה.

בכל מקרה, ההוראות זהות להוראות שרשמתי בתחילת השרשור אי שם לפני 4 שנים פלוס.

 

אין קשר לאיזון גלגלים, במיוחד כשמדובר על הגלגלים האחוריים.

 

 

(קודם כול תודה שעדכנת אותי מה השם המדויק של אותו חלק שאני רוצה לצבוע!):-P

 

סתכל:

אני יכול להגיד לך ממספר מכוניות (בדיוק כמו שלי וגם אותו צבע) שראיתי את הדראמים

שלהם צבועים מאחור זה ממש לא היה נראה פלסטינאי או כול אוטו שיצא מכפר ערבי.

 

אתה יכול להיות בטוח שאין לי כוונה שהרכב יראה אפילו במקצת רכב שיצא מכפר ערבי.

אם אתה מעוניין לראות כמה תמונות של רכבים זההים לשלי אז בשמחה (זה נראה ממש טוב).

 

אני בעיקרון רוצה לגשת ולקנות את הספריי הבא:

http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=74966&d=1166894156

 

ויש לציין שהצבע יהיה אדום לא לבן (שמתלכלך מהר) ולא כול צבע אחר.

אני רק רוצה לדעת עם הספריי הזה שווה משהו ואם הוא באמת יחזיק בחום גבוה כמו שרשום?

 

ולמה אין קשר לאיזון גלגלים?

אם אני מפרק את הגלגלים הקדמיים צריך לעשות איזון בדיוק כמו באחוריים לא?

או שאין קשר בין השתיים ואני יכול לפרק את האחרויים לצבוע ולהחזיר בלי דאגה?

 

 

*יש לציין שאת אופן הפרוק/הרכבה/צביעה אני יודע טוב מאוד אין בעיה*

אני רק רוצה להיות רגוע בקשר לשאלות שלי.

פורסם

 

כנראה שהמשאלה שלי תתגשם...אבל לא העלתי על דעתי שתמכור את הרכב אייל.

 

אני מצטרף לדעה שלא לצבוע את הדרמים אך כידוע - על טעם ועל ריח אין להתווכח.

 

איך הזמן רץ מאז...

 

דרמים מתחממים פחות מקליפרים ובנוסף הבלימה בבבלמים המצויים בחלק האחורי של הרכב פחותה מזו שאצל הקדמיים ומכאן נוצר גם פחות חום.

 

אני מאמין שלכה טובה תעזור לצבע להחזיק מעמד.

 

בהצלחה ואל תשכח להעלות תמונות!

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם
כנראה שהמשאלה שלי תתגשם...אבל לא העלתי על דעתי שתמכור את הרכב אייל.

 

אני מצטרף לדעה שלא לצבוע את הדרמים אך כידוע - על טעם ועל ריח אין להתווכח.

 

איך הזמן רץ מאז...

 

דרמים מתחממים פחות מקליפרים ובנוסף הבלימה בבבלמים המצויים בחלק האחורי של הרכב פחותה מזו שאצל הקדמיים ומכאן נוצר גם פחות חום.

 

אני מאמין שלכה טובה תעזור לצבע להחזיק מעמד.

 

בהצלחה ואל תשכח להעלות תמונות!

 

הספריי הנ"ל:

attachment.php?attachmentid=74966&d=1166894156

 

אמור לעבוד עם חום מאוד גבוה (לפי מה שרשום על הבקבוק).

אני שואל על הספריי בגלל שלא נסיתי אותו ואני מתכון לצבוע בעזרתו ולא בעזרת מכחול.

דרך אגב: מישהו יודע איפה נתן להשיג את הספריי ?

 

ויש רכבים שלא יפה להם בכלל דרמים צבועים, אצלי הולך הכי טוב צבע אדום.

אם זה לא היה יפה לא הייתי מעיז בכלל לעלות את הנושא.

 

אני רוצה עוד השבוע (בתקווה שלא יהיה גשם..) לגשת לקנות את הספריי ולהתחיל בעבודה.

אני ישמח גם לצלם את העיניין שיראו כולם שהעיניין עצמו פשוט וקל לעבודה.

 

1:

בטוח שלא צריך לעשות כיון גלגלים לזוג האחורי אחרי ההרכבה?

 

2:

מישהו יוכל להגיד לי איכן להשיג את החומר?

במידה ואף אחד לא ידע אני יסע "למסע" קניות ובסוף אני יעדכן מאיכן קניתי.

 

3:

בשביל מה צריך לכה?

אני חושב ששתיי שכבות יפות ונדיבות יתפסו את הנושא חזק.

כמובן שאני ינקה טוב טוב את האזור גם בעזרת מסיר שומנים.

אם למישהו יש תגובה לתת לי על הנושא בכלל, אז בשמחה!

פורסם

או שפשוט תרכוש ערכה לצביעת קליפרים באחת מחנויות השיפורים. למשל באי אנד איי בר"ג (שכרגע אני זוכר) או שתזמין ערכה כזו מחו"ל בעלות נמוכה יחסית.

 

צבע כזה ראיתי באייס או בהום סנטר אבל לעניות דעתי הוא לא קיים באדום.

 

הלכה - תפקידה לשמור על הצבע, תנסה מה יכול להיות?

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב


×
×
  • תוכן חדש...